WubWub Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Som kjent ønsker feminister likeverd, likestilling og at damer skal behandles likt som menn. Personlig er jeg også tilhenger av dette. Her er et eksempel på en feministisk mann som behandler ei jente på samme måte som han ville behandlet en mann som sparket han i ballene (få med dere slutten, dette er kroneksempelet på feminisme). Lytt også til anti-feministene i bakgrunnen som hyler ukvemsord av full hals fordi mannen nekter særbehandle denne jenta på bakgrunn av kjønnet sitt. https://www.youtube.com/watch?v=4SdrphWVSKI Endret 22. desember 2015 av WubWub
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Helt ærlig så er faktisk feminisme ganske hyklerisk (om det er et ord) i noen tilfeller...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Hvis det er en link så virker den ikke. Anonymkode: 3c061...7db
Gjest Franke Ann Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Feministisk bussjåfør: https://www.youtube.com/watch?v=-0R39CKwhd0 Endret 22. desember 2015 av Franke Ann
WubWub Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2015 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en link så virker den ikke. Anonymkode: 3c061...7db Sånn nå funker linken
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 1 minutt siden, WubWub skrev: Sånn nå funker linken Tror jeg dropper den siden man må skrive inn fødselsår. Er nok for brutal for meg da. Anonymkode: 3c061...7db
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Er virkelig vold det eneste du kommer på når det gjelder "feministisk tankegang"?vold,vold og mer vold? Jada å slå noen får konsekvenser for enkelte,helt ok det da. Men jeg skal huske på det til neste gang en mann tar meg på rumpa så skal jeg klemme godt og hardt rundt ballene hans bare fordi jeg kan... 7
WubWub Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2015 (endret) 4 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Er virkelig vold det eneste du kommer på når det gjelder "feministisk tankegang"?vold,vold og mer vold? Jada å slå noen får konsekvenser for enkelte,helt ok det da. Men jeg skal huske på det til neste gang en mann tar meg på rumpa så skal jeg klemme godt og hardt rundt ballene hans bare fordi jeg kan... Nei det er ikke det eneste jeg kommer på når det gjelder "feministisk tankegang". Hvor kommer denne påstanden fra? Hodet ditt? Og nei du har ikke lov til å potensielt sterilisere en mann for et klaps på rompa. Dette ville vært en straffbar handling som faller utenfor nødverge paragrafen. Selvtekt skal stå i samsvar med angrepet du ble utsatt for. F.eks om du slår meg i ansiktet så har jeg ikke lov til å jule deg opp så du knekker armer og ben. Det eneste jeg har lov til er å ta igjen med samme kraft om jeg føler meg truet, om forsvaret mitt ikke avskrekker deg og du fortsetter angrepet derimot så har jeg lov til å gå litt røffere til verks for å passivisere og nøytralisere deg. Endret 22. desember 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 5 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Er virkelig vold det eneste du kommer på når det gjelder "feministisk tankegang"?vold,vold og mer vold? Jada å slå noen får konsekvenser for enkelte,helt ok det da. Men jeg skal huske på det til neste gang en mann tar meg på rumpa så skal jeg klemme godt og hardt rundt ballene hans bare fordi jeg kan... Nå snakker du som en ekte feminist. Anonymkode: bc79e...519
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå snakker du som en ekte feminist. Anonymkode: bc79e...519 Nei jeg snakker for meg selv. Jeg har opplevd flere krenkende hendelseR uten å gjøre noe tilbake fordi jeg ikke har turt. Er dette ok?skal jeg som kvinne bare godta klåring og ikke tørre gjøre noe med det pga da slår mannen meg halvt ihjel? Jeg håper neste gang en mann tar på meg at jeg tør å ta igjen. 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #11 Skrevet 22. desember 2015 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå snakker du som en ekte feminist. Anonymkode: bc79e...519 Hvordan mener du kvinner skal reagere når de blir klådd på av fremmede menn? Anonymkode: 3c061...7db 4
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 15 minutter siden, WubWub skrev: Nei det er ikke det eneste jeg kommer på når det gjelder "feministisk tankegang". Hvor kommer denne påstanden fra? Hodet ditt? Og nei du har ikke lov til å potensielt sterilisere en mann for et klaps på rompa. Dette ville vært en straffbar handling som faller utenfor nødverge paragrafen. Selvtekt skal stå i samsvar med angrepet du ble utsatt for. F.eks om du slår meg i ansiktet så har jeg ikke lov til å jule deg opp så du knekker armer og ben. Det eneste jeg har lov til er å ta igjen med samme kraft om jeg føler meg truet, om forsvaret mitt ikke avskrekker deg og du fortsetter angrepet derimot så har jeg lov til å gå litt røffere til verks for å passivisere og nøytralisere deg. Så forslaget ditt er å klapse han tilbake på rumpa? Hva skjer da?oppfordrer jeg han kanskje til å ha sex med han?"jeg ba om det fordi jeg tok han på rumoa"liksom? Og du prater mye piss. Du sier "feks om du slår meg I ansiktet.....det eneste jeg har lov til er å slå tilbake med samme kraft om jeg føler meg truet..."også linker du til denne videoen som eksempel? Han slo henne MYE hardere enn han trengte og han følte seg nok ikke så veldig truet. jeg er enig I at man må få lov til å "ta igjen" en mann skal ikke ta imot slags og spark men ALLTID når menn tar igjen så er det ikke at de besvarer klaps med en klaps. Nei de besvarer klaps med knyttneveslag.... 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 7 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Så forslaget ditt er å klapse han tilbake på rumpa? Hva skjer da?oppfordrer jeg han kanskje til å ha sex med han?"jeg ba om det fordi jeg tok han på rumoa"liksom? Og du prater mye piss. Du sier "feks om du slår meg I ansiktet.....det eneste jeg har lov til er å slå tilbake med samme kraft om jeg føler meg truet..."også linker du til denne videoen som eksempel? Han slo henne MYE hardere enn han trengte og han følte seg nok ikke så veldig truet. jeg er enig I at man må få lov til å "ta igjen" en mann skal ikke ta imot slags og spark men ALLTID når menn tar igjen så er det ikke at de besvarer klaps med en klaps. Nei de besvarer klaps med knyttneveslag.... Det menn lærer i ung alder er å ikke tulle med de som er større enn seg. For de vet menns natur. Kvinner lærer at de kan slippe unna med alt og at de er sterke individuelle vesener. Så de lærer aldri det gutta lærte i ung alder. Helt til det smeller. Det spiller ingen rolle om det er knyttneveslag eller et klapp. Tuller du først med en mann og slår ham, så får du tilbake. Uansett styrke. Anonymkode: bc79e...519
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2015 #14 Skrevet 22. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det menn lærer i ung alder er å ikke tulle med de som er større enn seg. For de vet menns natur. Kvinner lærer at de kan slippe unna med alt og at de er sterke individuelle vesener. Så de lærer aldri det gutta lærte i ung alder. Helt til det smeller. Det spiller ingen rolle om det er knyttneveslag eller et klapp. Tuller du først med en mann og slår ham, så får du tilbake. Uansett styrke. Anonymkode: bc79e...519 Aha så det handler ikke lenger om selvforsvar nå?eller likeverd? Bare ren vold. Gratulerer,din mor må være stolt! 5
WubWub Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #15 Skrevet 22. desember 2015 (endret) 11 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Så forslaget ditt er å klapse han tilbake på rumpa? Hva skjer da?oppfordrer jeg han kanskje til å ha sex med han?"jeg ba om det fordi jeg tok han på rumoa"liksom? Og du prater mye piss. Du sier "feks om du slår meg I ansiktet.....det eneste jeg har lov til er å slå tilbake med samme kraft om jeg føler meg truet..."også linker du til denne videoen som eksempel? Han slo henne MYE hardere enn han trengte og han følte seg nok ikke så veldig truet. jeg er enig I at man må få lov til å "ta igjen" en mann skal ikke ta imot slags og spark men ALLTID når menn tar igjen så er det ikke at de besvarer klaps med en klaps. Nei de besvarer klaps med knyttneveslag.... Nei han responderte med adekvat kraft tatt i betraktning at hun sparket han hardt i ballene under det første angrepet. Et hardt spark mot ballene kan gjøre en mann steril, men hun gav seg ikke der - hun slo han hardt i ansiktet også - så fikk hu en vinge i retur som var hardt nok til å nøytralisere trusselen for nye angrep. Han handlet altså i nødverge å beskyttet seg selv. Hun trodde hun kunne slippe unna med grov blind vold fordi hu var jente, hun hadde nok regnet med at han ikke tok igjen så i hennes hode var det bare å dure på med slag og spark etter en verbal uenighet. Den feministiske hedersmannen derimot gav hu en verdifull lærepenge som hun sikkert kommer til å huske på resten av livet i di situasjonene hvor hu får en trang til å slå folk. Og nei jeg syntes ikke man skal klaske noe på rompa i retur med mindre du liker vedkommende eller dere har en spøkefull tone. Endret 22. desember 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #16 Skrevet 22. desember 2015 Ikke alle feminister er voldelige. Dette handler vel mer om at en person er kjip? Uavhengig av om vedkommende er feminist eller ei? Anonymkode: 2cc2f...1a6
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2015 #17 Skrevet 22. desember 2015 1 minutt siden, WubWub skrev: Nei han responderte med adekvat kraft tatt i betraktning at hun sparket han hardt i ballene under det første angrepet. Et hardt spark mot ballene kan gjøre en mann steril, men hun gav seg ikke der - hun slo han hardt i ansiktet også - så fikk hu en vinge i retur som var hardt nok til å nøytralisere trusselen for nye angrep. Han handlet altså i nødverge å beskyttet seg selv. Hun trodde hun kunne slippe unna med grov blind vold fordi hu var jente, hun hadde nok regnet med at han ikke tok igjen så i hennes hode var det bare å dure på med slag og spark etter en verbal uenighet. Den feministiske hedersmannen derimot gav hu en verdifull lærepenge som hun sikkert kommer til å huske på resten av livet i di situasjonene hvor hu får en trang til å slå folk. Og nei jeg syntes ikke man skal klaske noe på rompa i retur med mindre du liker vedkommende eller dere har en spøkefull tone. Nei så hva foreslår du neste gang en mann tar meg på rumpa? Si ifra til vakten å få høre "blås I det han er bare full" eller må jeg kanskje alltid ha med mannlige venner som "beskyttelse"? Eller kanskje jeg skal bare holde meg hjemme?ikke bevege meg ut? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #18 Skrevet 22. desember 2015 3 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Aha så det handler ikke lenger om selvforsvar nå?eller likeverd? Bare ren vold. Gratulerer,din mor må være stolt! Gratulerer, du er så usaklig i dine personangrep at du drar en uskyldig tredjepart, min mor, inn i dette. Håper du er stolt av deg selv. Anonymkode: bc79e...519
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #19 Skrevet 22. desember 2015 Feminister er sånne som går med våpen, er farlige og voldelige og slår mannen sin og sånt Anonymkode: 2f78d...f7f
WubWub Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #20 Skrevet 22. desember 2015 9 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Nei så hva foreslår du neste gang en mann tar meg på rumpa? Si ifra til vakten å få høre "blås I det han er bare full" eller må jeg kanskje alltid ha med mannlige venner som "beskyttelse"? Eller kanskje jeg skal bare holde meg hjemme?ikke bevege meg ut? Jeg foreslår ingenting som helst for tråden her handler ikke om klaps på rompa men om feminisme og lik behandling for begge kjønn. Om du ønsker diskutere reaksjoner på rompe klaps så er du fri til å lage en egen tråd om dette å spørre etter råd og innspill. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå