Gå til innhold

Høyeste og laveste du kunne datet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo høyere jo bedre!

Er 170 selv, og datet en gang en mann på 163. Følte meg som en svær kjempe i forhold, og lite feminin. Er nå gift med en mann på 2 meter, og trives godt med det. ;)

Anonymkode: 17caa...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 162.

Laveste: 170 Høyeste: 200

Rent visuelt. Hadde jeg falt hardt nok for noen hadde jeg ikke brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du bør date noen over 180 cm. Det ser helt latterlig ut med stor høydeforskjell. Som far og datter.

Eks. Kris Humphries (206 cm) og Kim Kardashian (rundt 159 cm). Creepy!

mexico-beach.jpg

Anonymkode: 7074a...6c6

Elsker slik høydeforskjell! Jeg er selv litt  over snittet høy og alle eksene mine er rundt 160... Elsker lave og feminine kvinner!

Anonymkode: 9e115...285

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

155-180

Er selv en mann på 172.

Ser slik som alle andre på helheten. Forelsker jeg meg kan godt dama være en kjempe på 190, jeg gir faen

Anonymkode: 8eb65...852

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164. Kunne ikke datet noen som er lavere enn ca 170 - 172, for jeg ønsker å kunne gå med 5 cm høye hæler uten å bli høyere enn ham. 

Maxhøyde ca 195. Mannen er nesten 195, og noe særlig større høydeforskjell er nesten upraktisk. Både det å gå hånd i hånd, danse, og ikke minst finne en bil som vi begge to sitter bekvemt og har godt førermiljø i kan være en utfordring. 

Anonymkode: 0593c...22c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 1,71 selv, og innen rimelighetens grenser bryr jeg meg ikke om høyde. Hun der lille SPeren og hun der digre ridderen er begge innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen absolutte grenser for høyde, men det kan bli en issue når de er veldig høye eller lave. Var sammen med en på 205 cm, og husker jeg var i tvil om jeg ville date han. Syns høye menn er råflotte, men det ble mer en upraktisk ting å "nå opp til han". Med lave menn er det litt annerledes. Jeg bryr meg ikke om jeg er høyere enn en mann i hæler (er selv 168 cm), men kort og tettbygger er bare ikke mitt estetiske ideal. Jeg liker en lang, lean kropp. 

Anonymkode: b923f...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, 170 og oppover? Er selv 173 og har en tendens til å velge menn som er på høyde med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i de andre trådene så sier kvinner at høyde ikke spiller noen rolle :fnise:
Helst ikke høyere enn meg, så rundt 180 og lavere.

Anonymkode: e1e7d...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på mannen... Er selv 181, har vært sammen med folk fra ca. 172 til rundt 190, men har ingen absolutt grense. Som sagt, hvis mannen er riktig, har høyde lite å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg syns ofte menn under 180 er lave og ikke så tiltrekkende for meg. 

Men; jeg tror at hadde jeg vært ordentlig forelsket hadde jeg ikke brydd meg. Som utgangspunkt er det laveste 180. Velger å ikke sette begrensning oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Herr Heftig skrev:

155-165 og 175-185.

Middels høye jenter er turn off.

Haha, den var original. 

Anonymkode: d5849...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...