Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal snart få en fransk bulldog tispe som skal ha navn som begynner på A! :-) Synes det er vanskelig å finne på noe pent. Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ambi, Ayla, Astra, Arwen, Angel, Amy....Hvorfor må det være på A da? Vet at mange oppdrettere bruker alfabetet når de navngir kull, men du kan jo kalle hunden noe helt annet til daglig enn det den har som registreringsnavn. Jeg lot oppdretteren finne et navn på den bokstaven han ønsket, hunden kaller jeg noe som passer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Aries, Ariel, Anais, Aurora, Amy, April, Aida, Akira. Finnes mange navn, jeg ville kanskje sett an personligheten på hunden før jeg hadde bestemt meg for navn. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ayla syns jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva med Arja? syns det er et fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 8. oktober 2004 #6 Del Skrevet 8. oktober 2004 Helt enig med Gjest. ARJA er et fantastisk hundenavn. Kanskje jeg syns det fordi jeg har kjent en nydelig hund med sammen navn. Aina er også fint syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. oktober 2004 #7 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vet om en nydelig hund som heter ALFA. Min hund heter ett navn på papiret, men et annet til daglig (så da oppdretter hadde melt den på utstilling, og jeg skulle hente papirene, måtte jeg ringe oppdretter for å høre hva hunden min hette... Jeg hadde glemt det...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 8. oktober 2004 #8 Del Skrevet 8. oktober 2004 Amos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. oktober 2004 #9 Del Skrevet 15. oktober 2004 Arona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. oktober 2004 #10 Del Skrevet 15. oktober 2004 Arita Astra Ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. oktober 2004 #11 Del Skrevet 15. oktober 2004 Her er hundenavn på A. Både hun/hann navn, men jeg orket ikke sortere ut. :-? Aaliyah, aaron, Abaltus, abby, Abe, Aberforth, abikkja, abra, Ace, Achilles, Acho, ackila, Ackilliz, Ada, Adam, Addi, Adele, aderexy, Aditi, adja, adolf, Adonja, Adrianne, Adrine, adventa, Afrat, afro, Afrodite, Agathe, Agenda, agga<>, aggb, aggc, aggd, agge, aggi, aggie, aggiu, aggu, Agi, Agiliti, Agne, agnes, agnete, agoliter, Agor, Agra, Aico, Aida, Aidi, Aija, Aike, Aiko, aili, Ailin, Ailo, Aina, Aina J. Kalstrup, aino, Aira, Aisa, Aischa, Aja, AJAX, Akela, Aki, Akila, akilliz, Akima, Akino, Akira, Akita, Akito, Akrabar, Aksa, Aksel, Aksy, Alak, Alande, Alba, Albas, Albert, Albertus, Alen, alex, Alexander, Alfa, Alfaraz, Alfaromeo, Alfons, Alfred, Algorita, ali, Alice, Alice cooper, Alicia, Alida, alis, Alistair, Alister Super Kåt Ottesen, Alito, Alkis, All-mi-ti, Alladin, allan, Allanah, allekim, Allha, Allis, AllStar, Ally, Alma, almo, almo', alpha, Alrek, Alv, Alva, Alveprinsen, Alya, Amadeus, Amalie, Amanda, Amandus, amargo, Amarillo, amarokc, Amber, Ambras, Ambros, Ambrosia, amelin, ami, Amie, Amiga, Amigo, amin, Amla, Amor, Amorino, Amper, amund, Amundsen, amy, anahareo, anal, analfreser, Anasta, Andantino, andrè, Andreas, Andrine, andy, ane, Anessa, anette, ange1, Angel, Angela, Angeleye, angeleyes, Anguila, Anina, Anja, Ann Elin, Ann Kristin, Anna, Annabella, Annabelle, Annah, annalfræsern, Anne, Annette, Anni, Annie, Ante, Anti, Anton, Antonette, Antonio, Antonnet, Anuargalen, anus, anus alf, Apollo, April, Apris, aqua, Ara, Arac, Aragon, Aragorn, Arak, Aramis, Aras, Arcass, archena, Archie, Arco, are, Arek, Arena, Arex, arga, argo, Argon, argus, Ari, Ari Behn, Aria, Ariel, Arino, Aristofanes, Arita, Arja, Arjala, Arjo, arka, Arkan, Arken, Arko, Armand, Armani, arne, Arne-Belinda, Arnold, Aro, Aron, arow, Arpi, arran, Arrow, Arrsa, Artal, Artic, Artica, Aruba, arveen, arvin, Arwen, Ary, as1, as1e, Ascot, asdfsdww, Ashanti, Ashley, Ashton, Asika, asita, Ask, askabbel, Askepott, Askita, Asko, aslan, Asteriks, Astor, Astra, Astrix, Astro, aswan, Atele, Athele, athena, Atina, Atlas, Atomic, atos, Atoya, atte, atti, Attilla, Atto, atty, aubi, Aud Stokman, Audhumla, Audi, Aufrat, Aufredite, August, Aura, Aureka, Aurora, ausi, Auti, Ava, Avanti, avdadsw, Avila, Axil, axon, Aya, Ayala, Aydin, ayia, Ayla, az, aza, Azania, Azar Karadas, azarbasse, azb, azc, azero, Azzman, Azzo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 15. oktober 2004 #12 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva med å kalle opp hunden etter en stjerne på himmelen, eller kanskje en mytologisk gudinne? (Trykk på linkene så finner du lister) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 15. oktober 2004 #13 Del Skrevet 15. oktober 2004 hmm...skal tro om gjesten har funnet et hundenavn snart. Nå er det så mange navn her inne snart at eg ville hat problem med å velge...kanskje det er det neste vi blir spurt om........................................................ ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #14 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tusen takk for svar! Tror jeg har bestemt meg for at hun skal hete Alva! Fant det på lista til Barbie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. oktober 2004 #15 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #16 Del Skrevet 16. oktober 2004 He he synes du navnet var pent da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 16. oktober 2004 #17 Del Skrevet 16. oktober 2004 ...greit nok, men jeg ville helt klart valgt amos, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2004 #18 Del Skrevet 16. oktober 2004 Asta Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå