Gå til innhold

Hva slags forhold har du til ditt stebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har du til ditt/dine stebarn? 

Finner dere på mye sammen? Er det mye kjærlighet/nærhet? Har dere et godt forhold?

Hvor lenge har du vært i live dets, og når kom du inn i det?

*Lurer*

Anonymkode: 85d79...e7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn i livet hans for ca 2,5 år siden. Forholdet er veldig bra nå men har vært vanskelig. Det var først for et par måneder siden han bestemte seg for å "slippe meg inn". Nå begynner det å løsne veldig! Og det blir mer og mer kjærlighet og nærhet! Det føles veldig bra! Endelig! Han er 5 ! Samboer og jeg har også et felles barn. 8 måneder gammel.

Anonymkode: 52fbc...02d

• Liker 1
Skrevet

For veldig lenge siden var jeg med en dame med datter på 15 år....

Hun ble glad i meg, som jeg i henne som var hun min egen.. Og det var jo kos. Til hun begynte å legge an på meg. 😢 Sprade rundt (halv)naken, spørre meg om jeg syns hun hadde fine pupper, sitte på fanget og gni rompa mot og på meg. Beføle meg mellom beina. Nuh, vel...

Som sagt elsket jeg henne som min egen datter, og dette kunne ikke fortsette. Jeg måtte bryte. Jeg ville ha en datter...ikke en mindreårig elskerinne.... Vondt, vondt og dobbeltvondt. 😢

Og jeg beklager eventuell avsporing.

Skrevet
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

For veldig lenge siden var jeg med en dame med datter på 15 år....

Hun ble glad i meg, som jeg i henne som var hun min egen.. Og det var jo kos. Til hun begynte å legge an på meg. 😢 Sprade rundt (halv)naken, spørre meg om jeg syns hun hadde fine pupper, sitte på fanget og gni rompa mot og på meg. Beføle meg mellom beina. Nuh, vel...

Som sagt elsket jeg henne som min egen datter, og dette kunne ikke fortsette. Jeg måtte bryte. Jeg ville ha en datter...ikke en mindreårig elskerinne.... Vondt, vondt og dobbeltvondt. 😢

Og jeg beklager eventuell avsporing.

Jeg har veldig vondt for å tro på dette. 15 åringer driver ikke på slik. 

Hvis dette er sant, var det en veldig riktig avgjørelse av deg å bryte. Men som sagt, har jeg aldri hørt om en 15 åring som prøver å forføre sin mors samboer på den måten, det høres helt vilt ut.

Anonymkode: 41059...094

• Liker 6
Skrevet

Nå er det bare 10 år mellom meg og mitt stebarn, men vi har et veldig bra forhold. Det er meg han forteller ting til, ikke like mye til sine foreldre. Han er nå 15 år og jeg har vært i livet hans i 5 år. Vi finner på mye moro sammen og skal straks begynne og trene sammen også. I tillegg reiser vi på ferie uten bf flere ganger i året. Meg, han og mine barn/hans søsken drar til utlandet et par ganger i året :) Er veldig glad for at det er nettopp han som er barnet til min samboer. Tror jeg er veldig heldig der. Det har aldri vært noe krangling eller uvennskap mellom oss. Jeg er streng og konsekvent, og han ringer meg ofte dersom han lurer på noe/trenger hjelp med noe. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er sant, var det en veldig riktig avgjørelse av deg å bryte. Men som sagt, har jeg aldri hørt om en 15 åring som prøver å forføre sin mors samboer på den måten, det høres helt vilt ut.

Tja...jeg kunne nesten ikke tro det sjøl...og det var trist. Hadde jeg vært en annen type enn det jeg er...vel, you know. Men jeg elsket henne som en DATTER. Og, ja...det føltes vilt, som du kaller det. Men så usigelig sørgelig. Og jeg savner henne enda.

Skrevet

Hun var akkurat blitt 5 og vi hadde god kjemi fra dag 1. jeg lekte mye med henne og hadde full fokus på henne i samværshelgene. Elsket å bli løftet og bært.. Vi hadde kun en dobbelseng på hybelen min,så der sov vi alle tre..hun ville alltid sove inntil meg.. 

Sukk... Ble slutt mellom meg og faren etter 6 år, og møtte henne i dag.. Ga en god klem og julegaven... 

Faren sendte mld til meg og sa at hun hadde sagt at jeg var den snilleste hun viste om... og at hun savnet meg.. 

Anonymkode: 0be5f...fcc

• Liker 8
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åjoda... En venninne av meg la ann på faren min som 15 åring. Som 16 åring fant hun seg en en 45 årig elsker....så ja

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Snublefella skrev:

Åjoda... En venninne av meg la ann på faren min som 15 åring. Som 16 åring fant hun seg en en 45 årig elsker....så ja

Takk for at du bekrefter at det er mulig. Liker dårlig å bli oppfattet som løgner når jeg jeg forteller om noe som gjorde meg vondt. 

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tja...jeg kunne nesten ikke tro det sjøl...og det var trist. Hadde jeg vært en annen type enn det jeg er...vel, you know. Men jeg elsket henne som en DATTER. Og, ja...det føltes vilt, som du kaller det. Men så usigelig sørgelig. Og jeg savner henne enda.

Jeg tror deg, selv om dette var en tenåring. Min eks opplevde at hans samboers datter gjorde seksuelle tilnærmelser, hvor sykt det enn høres ut. Og hun var langt yngre. Det ble slutt i rekordfart, men han fortalte henne nok ikke den egentlige årsaken.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Kontormus skrev:

Jeg tror deg, selv om dette var en tenåring. Min eks opplevde at hans samboers datter gjorde seksuelle tilnærmelser, hvor sykt det enn høres ut. Og hun var langt yngre. Det ble slutt i rekordfart, men han fortalte henne nok ikke den egentlige årsaken.

Takk for at du tror på meg.

Sånt er trist for de av oss som ikke vil utnytte småjenter, men elsker dem på riktig måte.

• Liker 1
Skrevet

Veldig nært. Jeg får klem hver dag og jeg er veldig glad i dem.

jeg har vært sammen med faren deres litt under ti år, men kjente dem litt før det også.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, mini-mio skrev:

Veldig nært. Jeg får klem hver dag og jeg er veldig glad i dem.

jeg har vært sammen med faren deres litt under ti år, men kjente dem litt før det også.

Det kommer alltid tydelig frem hos deg.

Tydelig genuint :) 

• Liker 2
Skrevet (endret)
26 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Takk for at du tror på meg.

Sånt er trist for de av oss som ikke vil utnytte småjenter, men elsker dem på riktig måte.

Skrekk og gru!! Får da inderlig håpe at de er i mindretall!! ;) (Altså, de som vil utnytte....for ordens skyld)

Endret av MapleSirup
Skrevet
1 minutt siden, MapleSirup skrev:

Skrekk og gru!! Får da inderlig håpe at de er i mindretall!! ;) (Altså, de som vil utnytte....for ordens skyld)

Det håper jeg, også. Og...for ordens skyld...jeg elsker ikke alle små/ungjenter. Men denne ene elsket jeg som min egen datter. Det nærmeste jeg kom til en datter både før og etter.

• Liker 1
Skrevet

Har kjent stebarnet i 16 år. Vi hadde et godt forhold så lenge hun bodde hjemme og fikk noe ut av det. Da hun flyttet for seg selv var det slutt på varmen og åpenheten. Selv om jeg alltid har vært der for henne. Føler meg ganske dumpa, for nå går kommunikasjonen bare på penger og spørsmål om å kjøres hit og dit.

Anonymkode: 633d2...ab1

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjent stebarnet i 16 år. Vi hadde et godt forhold så lenge hun bodde hjemme og fikk noe ut av det. Da hun flyttet for seg selv var det slutt på varmen og åpenheten. Selv om jeg alltid har vært der for henne. Føler meg ganske dumpa, for nå går kommunikasjonen bare på penger og spørsmål om å kjøres hit og dit.

Anonymkode: 633d2...ab1

Men sånn er det jo å være forelder. En periode i livet så ser de på oss som sjåfører og minibanker, men de kommer tilbake så lenge man holder døren åpen. Hvis ikke er jo ikke kjærligheten ekte.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Takk for at du bekrefter at det er mulig. Liker dårlig å bli oppfattet som løgner når jeg jeg forteller om noe som gjorde meg vondt. 

Dette kan jeg også bekrefte at er fullt mulig. 15 åringer idag er ikke som 15 åringer før.. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Dette kan jeg også bekrefte at er fullt mulig. 15 åringer idag er ikke som 15 åringer før.. 

Sant. Men dette var for 16 år siden...

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke hørt mye 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...