AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #61 Skrevet 23. januar 2016 At de neglisjerte meg de første 20 årene av mitt liv som igjen resulterte i depresjoner, angst, manglende sosiale ferdigheter og tilslutt en psykoselidelse. Da jeg ble tvangsinnlagt kom det plutselig som et sjokk at et barn kunne ha det vondt, og at man faktisk måtte snakke med barnet sitt. Jeg har kontakt med de idag, men de klarer fortsatt ikke bry seg på den måten jeg skulle ønske. De klarer ikke vise følelser eller vise at de bryr seg om meg. I mellomtiden får jeg hjelp av staten til å komme meg på fote. I en alder av 32. Jeg hater foreldrene mine. Anonymkode: a986b...7d5
Jerry Lee Skrevet 23. januar 2016 #62 Skrevet 23. januar 2016 Mor mi er litt slitsom. Protesterer før hun egentlig har oppfattet hva jeg har sagt! 😠
Jerry Lee Skrevet 23. januar 2016 #63 Skrevet 23. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: At de neglisjerte meg de første 20 årene av mitt liv som igjen resulterte i depresjoner, angst, manglende sosiale ferdigheter og tilslutt en psykoselidelse. Da jeg ble tvangsinnlagt kom det plutselig som et sjokk at et barn kunne ha det vondt, og at man faktisk måtte snakke med barnet sitt. Jeg har kontakt med de idag, men de klarer fortsatt ikke bry seg på den måten jeg skulle ønske. De klarer ikke vise følelser eller vise at de bryr seg om meg. I mellomtiden får jeg hjelp av staten til å komme meg på fote. I en alder av 32. Jeg hater foreldrene mine. Anonymkode: a986b...7d5 Vondt. Holder godt rundt deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå