AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Del Skrevet 19. desember 2015 Heeei. Hva pokker gjør mann når det er umulig og bli kjent med folk her i kristiansand? når mann har prøvd alle måter, og folka her er så.. lukkete.....jeg liker det ikke, jeg vil egentlig flytte... men hva skal jeg gjøre når jeg må være alene på nyttårsaften?? det er trist.. men det er sånn... noen som har tips? takk Anonymkode: aaad7...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Del Skrevet 20. desember 2015 Kjenner faktisk følelsen! Har problemer med å danne meg et skikkelig nettverk i Kristiansand selv, heldigvis er det bare studentbyen min. Men antar at det er enklere om du ikke tenker at det er nyttårsaften, men prøver å se på det som en vanlig kveld. Kjøp litt god mat som er rask og lage (ja, Fjordland er også greit!), noe godt å spise og kanskje litt god drikke. Se en god film i kosetøyet og tenk på hvor deilig det er å ikke stresse rundt i den litt ubehagelige finstasen. Så kan du legge deg når du vil og kanskje slippe hangoveren dagen etter (det er en seier!) Hadde jeg vært i byen skulle jeg gjerne tatt deg med ut på nyttårsaften, hater å høre at folk må være alene, det er ikke noe greit! Anonymkode: d601c...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 20. desember 2015 #3 Del Skrevet 20. desember 2015 Bor samme sted som deg og har akkurat samme problem som deg. Byen er på det beste vakker, rik og kreativ. På det verste er den pretensiøs, overfladisk og kald. De fleste jeg har kjent har hatt nøyaktig samme problem som det du har. Skjer jo mye nede på bystranda (tror jeg) rundt 24. Er jo kanskje verdt en tur for å møte nye folk der da? Ellers er nyttårsaften generelt den mest overvurderte dagen i året, selv om det er rimelig bedritent å være alene på den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 20. desember 2015 #4 Del Skrevet 20. desember 2015 Kan ikke dere bare møtes da 😂😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coryyyee Skrevet 20. desember 2015 #5 Del Skrevet 20. desember 2015 Det er veldig gøy og høre at det finnes flere som meg! at det ikke er bare meg....... Kristiansand er den vanskelig byen og bli kjent med folk tror jeg! Dem vil ha sine egne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Del Skrevet 20. desember 2015 Kjenner meg ikke igjen. Bodd i kr.sand fikk flere venner som jeg har beholdt selv etter jeg flyttet. Anonymkode: e2916...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå