Jegern Puahate Skrevet 22. desember 2015 #61 Skrevet 22. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: whatever man lol Anonymkode: 79b81...b8e Copecel confirmed.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #62 Skrevet 23. desember 2015 1 time siden, Jegern Puahate skrev: Copecel confirmed. copecel hahaha dude ikke ta ting så seriøst og røyk deg en feit en. peace out https://www.youtube.com/watch?v=ZmuOctLRFno Anonymkode: 79b81...b8e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #63 Skrevet 23. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller ikke. Anonymkode: 1ea49...c7d Greit. Siden du påstår du vet mer om historie enn meg, hva var feil i innlegget mitt? Anonymkode: d6ecd...a33 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #64 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit. Siden du påstår du vet mer om historie enn meg, hva var feil i innlegget mitt? Anonymkode: d6ecd...a33 Du påstår damer har vært ubrukelige i hele vår historie. Ja kanskje mannfolka var de som erobret og gikk til krig. Men det var vi som holdt hele fundamentet sammen. Menn har vært avhengige av oss hele veien for å få til sine "bragder". Og jaggu har det ikke vært en del tøffe damer opp igjennom også. De som ga faen i å bli kontrollert av menn og som gikk sin egen vei. Til tross for all undertrykkelse fra menn. Faen heller - dere brant oss levende på bål bare fordi vi hadde meninger jo. For en bragd. Anonymkode: 1ea49...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #65 Skrevet 23. desember 2015 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du påstår damer har vært ubrukelige i hele vår historie. Ja kanskje mannfolka var de som erobret og gikk til krig. Men det var vi som holdt hele fundamentet sammen. Menn har vært avhengige av oss hele veien for å få til sine "bragder". Og jaggu har det ikke vært en del tøffe damer opp igjennom også. De som ga faen i å bli kontrollert av menn og som gikk sin egen vei. Til tross for all undertrykkelse fra menn. Faen heller - dere brant oss levende på bål bare fordi vi hadde meninger jo. For en bragd. Anonymkode: 1ea49...c7d Du leste visst ikke innlegget mitt skikkelig: "Men menn er like avhengig av kvinner som motsatt. Vi trenger kvinner til å styre hjem og oppfostre barn, i tillegg til omsorgsyrker. " Anonymkode: d6ecd...a33
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #66 Skrevet 23. desember 2015 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du leste visst ikke innlegget mitt skikkelig: "Men menn er like avhengig av kvinner som motsatt. Vi trenger kvinner til å styre hjem og oppfostre barn, i tillegg til omsorgsyrker. " Anonymkode: d6ecd...a33 Og du mener det er å gi kvinner kredd? Som avlskuer? Hvem tok vare på åkrene og husdyra når mannfolka var ute og plyndra og voldtok? Anonymkode: 1ea49...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #67 Skrevet 23. desember 2015 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du mener det er å gi kvinner kredd? Som avlskuer? Hvem tok vare på åkrene og husdyra når mannfolka var ute og plyndra og voldtok? Anonymkode: 1ea49...c7d Hva med "å styre hjem" og "omsorgsyrker" var det du ikke forstod? Anonymkode: d6ecd...a33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå