AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #41 Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så du har ikke lagt merke til de titusenvis av flyktningene som kommer over landegrensene i europa hver måned? Ikke vær bekymret; befolkningseksplosjonen er her. Og kvinner tar høyere utdannelse som aldri før, de overtar menn s jobber uten store problemer. Vi har både kvinnelig statsminister og finansminister, og hvem glemmer vel Gro "Mor" Brundtland. Anonymkode: e18d2...43d Dette betyr jo bare at den vestlige sivilisasjon kommer til å gå under, mens Islam kommer til å overta. Befolkningen blir rett og slett byttet ut. Og hva skjer med kvinner? Hehe, bare vent. Anonymkode: d6ecd...a33
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #42 Skrevet 21. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo befolkningseksplosjon i hele verden så om det blir noen færre par og noen færre barn så er det utelukkende positivt. Menn mtp den eksplosive befolkningsveksten så kommer nok den forsvinnende lille gruppen med MGTOWs til å drukne helt. Igjen, her er det nok noen som overvurderer sin egen viktighet (se linken som ble delt i ett av de første innleggene i denne tråden). Anonymkode: e18d2...43d Tenker du på rationalwiki sin omtale? Som om rw er den intellektuelle, rasjonelle siden i saken her. Ikke noe annet enn politisk korrekt, selvrunkende pjatt. Ikke noe annet enn dogmatisme, SJW osv i en "rasjonell" forpakning. Hva er sant og hva er ikke? Tror det heller er rw som overvurderer sin rasjonelle evne til å kunne svare på sannheter ingen egentlig vet. Også føler dem seg bra etterpå, fordi dem tror at MGTOW har blitt pissa på av "logikk" lol Anonymkode: 79b81...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #43 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du har ikke lagt merke til de titusenvis av flyktningene som kommer over landegrensene i europa hver måned? Ikke vær bekymret; befolkningseksplosjonen er her. Og kvinner tar høyere utdannelse som aldri før, de overtar menn s jobber uten store problemer. Vi har både kvinnelig statsminister og finansminister, og hvem glemmer vel Gro "Mor" Brundtland. Anonymkode: e18d2...43d Så du glemmer glatt at menn i det hele har bygd og drifter infrastrukturen i landet? Kvinner utdanner seg ikke til å bli elektrikere eller tar farlige jobber på oljerigg. Det er det menn som gjør. De kjører ikke lastebiler eller gjør tungt fysisk arbeid. De utdanner seg ikke til å bli ingeniører. De tar koselige jobber på et kontor. Sier seg selv at økonomien og samfunnet ikke kan drives alene på det. Det at de importerer mange mennesker uten utdannelse hjelper ikke økonomien noe særlig. Eller, de får billig arbeidskraft, men det er i det store og hele norske menn som må jobbe slik som jeg har nevnt tidligere. Anonymkode: 2af82...ee5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #44 Skrevet 21. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hjelpe meg... Anonymkode: 516b2...758 Ja jøss hjelpe deg... lol Anonymkode: 79b81...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #45 Skrevet 21. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du glemmer glatt at menn i det hele har bygd og drifter infrastrukturen i landet? Kvinner utdanner seg ikke til å bli elektrikere eller tar farlige jobber på oljerigg. Det er det menn som gjør. De kjører ikke lastebiler eller gjør tungt fysisk arbeid. De utdanner seg ikke til å bli ingeniører. De tar koselige jobber på et kontor. Sier seg selv at økonomien og samfunnet ikke kan drives alene på det. Det at de importerer mange mennesker uten utdannelse hjelper ikke økonomien noe særlig. Eller, de får billig arbeidskraft, men det er i det store og hele norske menn som må jobbe slik som jeg har nevnt tidligere. Anonymkode: 2af82...ee5 Har stort sett vært innvandrere fra øst-europa som har tatt seg av håndverkeryrkene de siste 10-15 årene. Og det gjelder egentlig for kvinnesiden også; renholdsarbeidere, pleieassistenter på sykehjem osv. Svenskene har jo tatt seg av utelivsbransjen i 30 år Det kommer MASSE høyt utdannete immigranter/flyktninger til landet vårt nå, masse folk med mastergrader og ph d. De sterkeste som kommer, de svakeste har ikke ressurser til å forlate de krigsherjede landene de lever i. Jeg har selv en syrisk praktikant med svært imponerende CV som kommer tilå nå svært langt. Greit nok at mange innvandrere ikke har jobb men det gjelder en nesten like stor andel av nordmenn også. Anonymkode: e18d2...43d 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #46 Skrevet 21. desember 2015 Ingen kan forutsi fremtiden. Det kan gå begge veier, men det kommer til å bli spennende å følge med. Bare å dra frem popkorn og campingstol og nyt dramaet fra sidelinjen Anonymkode: 79b81...b8e
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #47 Skrevet 21. desember 2015 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å finne meg en utdannelse eller jobb for min egen del. Jeg ser ingen grunn. Skulle helst sett meg selv ikke eksistere. Anonymkode: 79b81...b8e Der har du årsaken til at du evt. ikke får deg dame. Du er deprimert, og har ingen mening med livet ditt. MGTOW virker mer som en støttegruppe for deprimerte menn, snarere enn noen slags politisk bevegelse. Og det er jo i så fall helt greit. Men personlig virker det på meg som at du fortsatt er for opphengt i at du må ha dame for å være lykkelig, og at dette MGTOW-greiene dine kanskje er med på å forsterke akkurat det du er ute etter å unngå. Å lære å bli lykkelig med seg selv før en forventer at andre skal være lykkelig med en er forøvrig et godt tips til noen og enhver, men ikke akkurat noe MGTOW kan ta kredzen for.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #48 Skrevet 21. desember 2015 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på rationalwiki sin omtale? Som om rw er den intellektuelle, rasjonelle siden i saken her. Ikke noe annet enn politisk korrekt, selvrunkende pjatt. Ikke noe annet enn dogmatisme, SJW osv i en "rasjonell" forpakning. Hva er sant og hva er ikke? Tror det heller er rw som overvurderer sin rasjonelle evne til å kunne svare på sannheter ingen egentlig vet. Også føler dem seg bra etterpå, fordi dem tror at MGTOW har blitt pissa på av "logikk" lol Anonymkode: 79b81...b8e Syns rw sin omtale har truffet bullseye når det kommer til å beskrive de ekstremt få "MGTOW"erne jeg noensinne har lest om (som har begrenset seg til et par brukere her inne på KG). Anonymkode: e18d2...43d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #49 Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har stort sett vært innvandrere fra øst-europa som har tatt seg av håndverkeryrkene de siste 10-15 årene. Og det gjelder egentlig for kvinnesiden også; renholdsarbeidere, pleieassistenter på sykehjem osv. Svenskene har jo tatt seg av utelivsbransjen i 30 år Det kommer MASSE høyt utdannete immigranter/flyktninger til landet vårt nå, masse folk med mastergrader og ph d. De sterkeste som kommer, de svakeste har ikke ressurser til å forlate de krigsherjede landene de lever i. Jeg har selv en syrisk praktikant med svært imponerende CV som kommer tilå nå svært langt. Greit nok at mange innvandrere ikke har jobb men det gjelder en nesten like stor andel av nordmenn også. Anonymkode: e18d2...43d Du kan ikke mene at det kun er utlendinger som drifter Norge? Den andelen er faktisk ganske lav. Uansett, om norske menn etterhvert velger å droppe ut, må man bare hente flere fra utlandet. Hva tror du skjer med utvalget attraktive menn for kvinner? Er ikke alle som er så gira på syriske menn. Samtidig koster det veldig mye å integrere alle man henter inn. Dette er penger som kunne vært spart om menn ikke valgte å droppe ut. Så da har man en dobbel regning i form av at den utenlandske og etniske nordmannen må trygdes evnt hjelpes økonomisk. Syns det er litt latterlig at du kan påstå at alt ordner seg bare vi importerer nok mennesker. Kan ikke bare kaste penger på alle problemene våre. Tro det eller ei så er menn halvparten av norges befolkning, og gir de opp så blir det katastofalt for økonomien. Alt i alt virker det som at du tror det kommer til å ordne seg selv om menn går sin egen vei. Noe jeg er strengt uenig i. For hver mann som ikke yter maksimalt eller oppsøker kvinner for å danne et forhold, så mister staten og samfunnet resurrser. Det _kan_ bli et problem i fremtiden om trenden vokser. Anonymkode: 2af82...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #50 Skrevet 21. desember 2015 3 minutter siden, Franke Ann skrev: Der har du årsaken til at du evt. ikke får deg dame. Du er deprimert, og har ingen mening med livet ditt. MGTOW virker mer som en støttegruppe for deprimerte menn, snarere enn noen slags politisk bevegelse. Og det er jo i så fall helt greit. Men personlig virker det på meg som at du fortsatt er for opphengt i at du må ha dame for å være lykkelig, og at dette MGTOW-greiene dine kanskje er med på å forsterke akkurat det du er ute etter å unngå. Å lære å bli lykkelig med seg selv før en forventer at andre skal være lykkelig med en er forøvrig et godt tips til noen og enhver, men ikke akkurat noe MGTOW kan ta kredzen for. Altså, for min del går det greit assa som singel, og i tillegg aldri hatt sex i en alder av 24. Jeg stresser ikke så veldig over det sånn egentlig og har det helt fint med meg selv. Men jeg sliter med å få meg til å ta en utdannelse, da det føles ut som dette er kun for å markedsføre seg selv som en potensiell partner og ikke for studiets egen vinning. Jeg har ikke gitt opp livet ennå altså. Men fuck it, ikke noe poeng i å legge ut her, det kommer ikke til å løse noe uansett. Fyrer meg heller en feit en, så får dere ha en fin kveld videre. Min skal bli fin:) Anonymkode: 79b81...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #51 Skrevet 21. desember 2015 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke mene at det kun er utlendinger som drifter Norge? Den andelen er faktisk ganske lav. Uansett, om norske menn etterhvert velger å droppe ut, må man bare hente flere fra utlandet. Hva tror du skjer med utvalget attraktive menn for kvinner? Er ikke alle som er så gira på syriske menn. Samtidig koster det veldig mye å integrere alle man henter inn. Dette er penger som kunne vært spart om menn ikke valgte å droppe ut. Så da har man en dobbel regning i form av at den utenlandske og etniske nordmannen må trygdes evnt hjelpes økonomisk. Syns det er litt latterlig at du kan påstå at alt ordner seg bare vi importerer nok mennesker. Kan ikke bare kaste penger på alle problemene våre. Tro det eller ei så er menn halvparten av norges befolkning, og gir de opp så blir det katastofalt for økonomien. Alt i alt virker det som at du tror det kommer til å ordne seg selv om menn går sin egen vei. Noe jeg er strengt uenig i. For hver mann som ikke yter maksimalt eller oppsøker kvinner for å danne et forhold, så mister staten og samfunnet resurrser. Det _kan_ bli et problem i fremtiden om trenden vokser. Anonymkode: 2af82...ee5 Stadig høyere arbeidsledighet her til lands så virker ikke som om det er så skrikende behov etter arbeidskraften til disse norske mannfolka du omtaler. Og fint at mannfolk har "bygd opp nasjonen" men om de ikke hadde hatt kvinnfolka til å ta seg av barn og hjem så hadde det uansett gått til helvete. Mitt mål er hvert fall å utsyre mine sønner med såpass mye selvitllit, ressurser og arbeidsvilje at de kan holde hodet over vannet i den usikre fremtiden. Å bevisst gå inn for å skippe en høyere utdanning, isolere seg og å unngå det styore sosiale nettverket som en familie innebærer, i disse skremmende tider, er for meg uforståelig. Anonymkode: e18d2...43d 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #52 Skrevet 21. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stadig høyere arbeidsledighet her til lands så virker ikke som om det er så skrikende behov etter arbeidskraften til disse norske mannfolka du omtaler. Og fint at mannfolk har "bygd opp nasjonen" men om de ikke hadde hatt kvinnfolka til å ta seg av barn og hjem så hadde det uansett gått til helvete. Mitt mål er hvert fall å utsyre mine sønner med såpass mye selvitllit, ressurser og arbeidsvilje at de kan holde hodet over vannet i den usikre fremtiden. Å bevisst gå inn for å skippe en høyere utdanning, isolere seg og å unngå det styore sosiale nettverket som en familie innebærer, i disse skremmende tider, er for meg uforståelig. Anonymkode: e18d2...43d Den eneste grunnen til at jeg nevnte alt det der er fordi du ga inntrykk for at det ikke var farlig at menn droppet ut. Dere kvinner kunne overta alt, noe jeg bastant mener er feil. Det er kanskje destruktivt, det er sikkert derfor du ikke forstår det. Men når menn veier opp sine muligheter så tyr de til den løsnignen om det andre virker for tungt og meningsløst. Dessuten kan du som allerede har barn ikke forstå hvorfor andre mennesker kanskje ikke vil ha barn eller familie. Du ser ting bare fra ditt ståsted. Men menn som ikke har noe mer å tape velger like gjerne denne løsningen. Merk også at det finnes MGTOW som trener, jobber, reiser og har det fint. De oppsøker bare ikke kvinner og danner bare ikke familie. Men vær ærlig med meg, hvor mye penger og hvor bra jobb trenger du egentlig, om du bare skal forsørge deg selv? Det er derfor jeg nevner det med å droppe halvveis ut av karrierekjøret. En jobb på mcdonalds holder i massevis for en slik mann. Anonymkode: 2af82...ee5
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #53 Skrevet 21. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, for min del går det greit assa som singel, og i tillegg aldri hatt sex i en alder av 24. Jeg stresser ikke så veldig over det sånn egentlig og har det helt fint med meg selv. Men jeg sliter med å få meg til å ta en utdannelse, da det føles ut som dette er kun for å markedsføre seg selv som en potensiell partner og ikke for studiets egen vinning. Jeg har ikke gitt opp livet ennå altså. Men fuck it, ikke noe poeng i å legge ut her, det kommer ikke til å løse noe uansett. Fyrer meg heller en feit en, så får dere ha en fin kveld videre. Min skal bli fin:) Anonymkode: 79b81...b8e Selv om mennesker generelt er noen streberske, primitive halvaper, og kvinner det verste av alt på denne jord, ingenting betyr noe som helst og vi alle skal dø en dag uansett, kan du fortsatt studere noe fordi du er interessert i det selv
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #54 Skrevet 22. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner velger heller en mann med erfaring enn en uten. En mann med erfaring betyr for kvinner en mann som er ettertraktet av andre kvinner, så det må være et godt tegn. Jeg gir heller ikke deg eller andre kvinner personlig skylda for mine problemer med å utvikle forhold med kvinner. Noen menn gjør nok det, men de er veldig frustrerte. Jeg ser på meg selv som en realist, og jeg er ingen ting noen kvinne kunne forestille seg en gang å være med. Altså, jeg tror kvinner ser etter en mann med visse kvaliteter når dem er ute etter et forhold. Ingen kvaliteter som jeg selv innehar. Arbeidsfri, ingen utdannelse osv. Så jeg ser hvorfor jeg er uattraktiv. Men jeg er drittlei av å være deppa av dette, og klarer ikke motivere meg for å finne meg noe å leve av kun for å gjøre meg attraktiv for kvinner. Men ja, ganske meningsløst å kommentere her. Har bare litt for mye tid og kjeder meg, bør finne noe annet å gjøre. Anonymkode: 79b81...b8e Se deg rundt og se hva slags menn som faktisk har dame. ikke bare stjernegriser der. Det skal lite til for å få ræva opp av sofaen. Og når det er gjort så kommer resten av seg selv. Beste mot depresjon er trening. Og om du ikke gjør noe har du all verdens tid til å trene. Du velger selv. Et bedritent liv på sofaen eller et aktivt liv der ute. Det er utrolig lite som skal til og det er utrolig enkelt bare du tar det første steget. Ditt valg. Anonymkode: 1ea49...c7d 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #55 Skrevet 22. desember 2015 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til at jeg nevnte alt det der er fordi du ga inntrykk for at det ikke var farlig at menn droppet ut. Dere kvinner kunne overta alt, noe jeg bastant mener er feil. Det er kanskje destruktivt, det er sikkert derfor du ikke forstår det. Men når menn veier opp sine muligheter så tyr de til den løsnignen om det andre virker for tungt og meningsløst. Dessuten kan du som allerede har barn ikke forstå hvorfor andre mennesker kanskje ikke vil ha barn eller familie. Du ser ting bare fra ditt ståsted. Men menn som ikke har noe mer å tape velger like gjerne denne løsningen. Merk også at det finnes MGTOW som trener, jobber, reiser og har det fint. De oppsøker bare ikke kvinner og danner bare ikke familie. Men vær ærlig med meg, hvor mye penger og hvor bra jobb trenger du egentlig, om du bare skal forsørge deg selv? Det er derfor jeg nevner det med å droppe halvveis ut av karrierekjøret. En jobb på mcdonalds holder i massevis for en slik mann. Anonymkode: 2af82...ee5 Selvsagt kan ikke kvinner overta alt. Kvinner er fullstendig avhengig av menn for å opprettholde den kunstige posisjonen de nå har i samfunnet. Menn bygget og styrte verden alene i tusenvis av år, det er kun de siste par generasjoner at kvinner har fått lov til å delta. Og for å delta så må de holdes i begge hender av menn, i form av kvoteringsordninger og særbehandling. Misforstå meg rett, mange kvinner er veldig flinke. Men på ingen måte uunværlige. Og det er ganske illustrerende at menn starter hundrevis av suksessfulle bedrifter hvert år, mens kvinner omtrent ikke har startet en eneste. Det viser hvilket kjønn som faktisk utretter noe. Men menn er like avhengig av kvinner som motsatt. Vi trenger kvinner til å styre hjem og oppfostre barn, i tillegg til omsorgsyrker. Dessverre har vi i vesten gått bort fra denne titusenårige suksessoppskriften de siste par generasjoner, og det har ført til at samfunnet er i ferd med å kollapse. Anonymkode: d6ecd...a33 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #56 Skrevet 22. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kan ikke kvinner overta alt. Kvinner er fullstendig avhengig av menn for å opprettholde den kunstige posisjonen de nå har i samfunnet. Menn bygget og styrte verden alene i tusenvis av år, det er kun de siste par generasjoner at kvinner har fått lov til å delta. Og for å delta så må de holdes i begge hender av menn, i form av kvoteringsordninger og særbehandling. Misforstå meg rett, mange kvinner er veldig flinke. Men på ingen måte uunværlige. Og det er ganske illustrerende at menn starter hundrevis av suksessfulle bedrifter hvert år, mens kvinner omtrent ikke har startet en eneste. Det viser hvilket kjønn som faktisk utretter noe. Men menn er like avhengig av kvinner som motsatt. Vi trenger kvinner til å styre hjem og oppfostre barn, i tillegg til omsorgsyrker. Dessverre har vi i vesten gått bort fra denne titusenårige suksessoppskriften de siste par generasjoner, og det har ført til at samfunnet er i ferd med å kollapse. Anonymkode: d6ecd...a33 Hmm kanskje du ikke skulle sovet så mye i historietimene? Anonymkode: 1ea49...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #57 Skrevet 22. desember 2015 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm kanskje du ikke skulle sovet så mye i historietimene? Anonymkode: 1ea49...c7d Kanskje jeg har studert historie, og kan mer om historie enn de aller, aller fleste? Anonymkode: d6ecd...a33
Jegern Puahate Skrevet 22. desember 2015 #58 Skrevet 22. desember 2015 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det et problem hvis noen av de som følger MGTOW er såkalte incels? De fleste MGTOWs gjør ikke noe nummer ut av det heller, men diskuterer mest på egne fora. Merkelig også hvordan MGTOW får litt oppmerksomhet utenifra hvis ingen bryr seg... Ja, det er et "rop om hjelp," ikke til resten av folket eller kvinner, men til likesinnede menn som er lei det seksuelle spillet og heller vil finne lykke på en annen måte. Om du vil kalle disse mennene for tapere, vil det si at du kun verdsetter menn etter deres egenskap til å få seg fitte? Typisk sånn oss vs. dem tankesett. Men det er vanskelig å forstå for dem som er avhengig av fitte og kvinnelig affeksjon ... For de mennene som har innsett at denne besettelsen er håpløs og ikke vil føre til noe og attpåtil blir nedstemt av det, kanskje det er bedre å finne et annet fokus? Anonymkode: 79b81...b8e De ER incels, retter sagt COPECELS av utrykket coping mechanism, noe MGTOW bevegelsen i utgangspunktet er. De får seg ikke noe, føler bitterhet, og døyver denne bitterheten med å rasjonalisere til seg selv at de ikke vil ha seg damer. Det er jo ikke nødvendigvis galt at en mann kan leve lykkelig alene, men når de mangler erfaring på noe annet så virker det som en desperat ideologi. Det blir som de aller dårligste på fotball-laget sier at de ikke vil være med å spille lenger, ingen bryr seg. Hadde derimot en toppspiller (metafor for slayer) sagt at dette er et meningsløst spill, hadde det vekket sterkere reaskjoner. Med andre MGTOW, som alt annet, trenger flere KJEKKE ALFA MENN for å vinne masse-appel. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #59 Skrevet 22. desember 2015 26 minutter siden, Jegern Puahate skrev: De ER incels, retter sagt COPECELS av utrykket coping mechanism, noe MGTOW bevegelsen i utgangspunktet er. De får seg ikke noe, føler bitterhet, og døyver denne bitterheten med å rasjonalisere til seg selv at de ikke vil ha seg damer. Det er jo ikke nødvendigvis galt at en mann kan leve lykkelig alene, men når de mangler erfaring på noe annet så virker det som en desperat ideologi. Det blir som de aller dårligste på fotball-laget sier at de ikke vil være med å spille lenger, ingen bryr seg. Hadde derimot en toppspiller (metafor for slayer) sagt at dette er et meningsløst spill, hadde det vekket sterkere reaskjoner. Med andre MGTOW, som alt annet, trenger flere KJEKKE ALFA MENN for å vinne masse-appel. whatever man lol Anonymkode: 79b81...b8e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #60 Skrevet 22. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg har studert historie, og kan mer om historie enn de aller, aller fleste? Anonymkode: d6ecd...a33 Eller ikke. Anonymkode: 1ea49...c7d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå