Gjest Bippe i.i. Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Noen som vet om et billig overnattingssted i Oslo? Det trenger ikke være noe fancy! Bare ei seng å sove i og en dusj... Et familiemedlem skal nemlig legges inn på Rikshospitalet, og jeg mangler et sted å overnatte. Pasienthotellet på sykehuset koster kr 880,- per natt, og det synes jeg var rått! Så er det noen som har et godt tips? Hilsen en ikke innlogget Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje dette kunne vært en ide? Minimum 3 dagers leie, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eller dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://www.cochspensjonat.no/ Billig og veldig sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå vet jeg ikke hvor lenge du skal være der, men hvis du går på www.dtf-travel.com, så får du to-tre netter på hotell i Oslo for 799. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyna ii Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://www.anker.oslo.no/asp/generelt.asp?id=12 Anker hostel, billig og sentralt. De har også hotell på samme sted, litt dyrere blir det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. oktober 2004 #8 Del Skrevet 8. oktober 2004 Et familiemedlem skal nemlig legges inn på Rikshospitalet, og jeg mangler et sted å overnatte. Pasienthotellet på sykehuset koster kr 880,- per natt, og det synes jeg var rått! Har bodd der (som pasient). Fordelen der er jo at du bor "vegg i vegg" med sykehuset. Men det kommer jo an på hvor "oppegående" den du skal ledsage er, og om h*n skal bo der også... I noen tilfeller betaler man "litt ekstra" for at det blir praktisk... Men dette vet du best selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ken Skrevet 11. oktober 2004 #9 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sjekk denne: www.reisetips.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå