AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #21 Skrevet 12. januar 2016 Pose og sekk syndromet! Anonymkode: e1c86...818 3
a l'orange Skrevet 12. januar 2016 #22 Skrevet 12. januar 2016 (endret) ⭐️ Endret 9. desember 2020 av a l'orange 1
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2016 Helt enig med deg endelig en som forstår sammenhengen i dette
Gjest FruKG Skrevet 12. januar 2016 #24 Skrevet 12. januar 2016 Jeg forstår også hva du mener. Min mann og jeg lever i et åpent forhold hvor vi tillater hverandre å ha sex eller småromanser med andre. Men det er viktig at ingen blir såret av det. Det kreves mye kommunikasjon og tillit for at det skal fungere, men når det er på plass så er det en fantastisk dimensjon til forholdet.
Tba Skrevet 15. januar 2016 #25 Skrevet 15. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 14.38, ElskerinnePer skrev: Hei, ja dette er interessant. Jeg føler selv at jeg har mye kjærlighet å gi, og at ved å gi mer blir jeg også bedre for de jeg er glad i. Veldig fordømmende holdninger for oss poliamorøse. Skulle gjerne snakket mer med deg siden du virker som en opplyst og interessant persom Dette må være noe av mest desperate jeg har sett på for å komme i kontakt med noen på nett. Gratulerer "I pose og sekk Per" med å virkelig nå bunnen. Stakkars konen din hun fortjener virkelig noe bedre enn deg.
a l'orange Skrevet 15. januar 2016 #26 Skrevet 15. januar 2016 (endret) ⭐️ Endret 9. desember 2020 av a l'orange 1
lillekattepus Skrevet 15. januar 2016 #27 Skrevet 15. januar 2016 Synes det er interessant, at folk risikerer så mye for å ha sex med en annen person. Helt utrolig. Uansett. Jeg ville aldri risikert å såre og miste min kjære samboer. Kanskje det er en rar fetisj mange har, men jeg er jammen meg glad at jeg ikke har det. Han betyr absolutt alt for meg og jeg tenker ikke en gang på andre menn på "den måten". Jeg og samboer ble enig før vi ble sammen at HVIS en av oss noen gang skulle være utro, så er forholdet vårt over. Jeg er egentlig glad vi ble enig om det. Fordi utroskap kan føre til så utrolig mange problemer i fremtiden, og mye som ligger på innsiden - som du ikke ser. Jeg bare HÅPER og tror at min kjære aldri finner på noe liknende, spesielt når vi har barn. Det kan bli så komplisert. Min søsters samboer har vært utro mot henne opp til flere ganger. Hun har valgt å tilgi han pga. barna deres, men hun er likevel såret og jeg tror innerst inne at hun er veldig preget av det. Virker som hun har dårlig selvtillit også, noe som er ganske logisk. Kan godt hende din kone også har det sånn, selv om hun har tilgitt deg. Hun kommer alltid til å tenke på det - tro meg! ...Anyways. Er åpen for andre tanker og meninger, men dette er det jeg tenker da.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #28 Skrevet 15. januar 2016 2 timer siden, Tba skrev: Dette må være noe av mest desperate jeg har sett på for å komme i kontakt med noen på nett. Gratulerer "I pose og sekk Per" med å virkelig nå bunnen. Stakkars konen din hun fortjener virkelig noe bedre enn deg. Hun ER interessant å prate med. Hun har reflekterte holdninger og er flink til å sette seg inn i de ulike sakene. Skjønner godt at han tar kontakt. Hilsen kvinne!' Anonymkode: 82111...27f 1
a l'orange Skrevet 16. januar 2016 #29 Skrevet 16. januar 2016 (endret) ⭐️ Endret 9. desember 2020 av a l'orange
Tba Skrevet 18. januar 2016 #30 Skrevet 18. januar 2016 Den 15. januar 2016 at 18.50, a l'orange skrev: Vel, nå er det meg han henvender seg til da, og jeg klarer fint å ta meg av slike ting på egenhånd. Verre er det å forholde seg til slike "hvite riddere" som forsøker å fremstå som bedre enn andre menn, elller å skulle redde kvinners ære Den 15. januar 2016 at 18.50, a l'orange skrev: Vel, nå er det meg han henvender seg til da, og jeg klarer fint å ta meg av slike ting på egenhånd. Verre er det å forholde seg til slike "hvite riddere" som forsøker å fremstå som bedre enn andre menn, elller å skulle redde kvinners ære Det er ikke noe forsøk på å være hvit ridder eller å fremstå som bedre enn andre menn. Du klarer deg helt flott på egenhånd, og de aller fleste menn fremstår som meget bra sammenlignet med TS som er noe av det værste søplet du kan finne blandt menn. Jeg skriver kun drevet av den dypeste forakt for kakerlakker som TS.
a l'orange Skrevet 18. januar 2016 #31 Skrevet 18. januar 2016 (endret) ⭐️ Endret 9. desember 2020 av a l'orange
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå