Luckiness Skrevet 31. desember 2015 #41 Skrevet 31. desember 2015 Vet ikke om jeg skal kalle det husredd eller mørkredd. Men når det er mørkt ute eller mørkt i rom (uten at dagslys kommer inn) så er jeg ikke like bekvem. Er redd noen står utenfor de mørke vinduene eller er gjemt i rom som er mørk På dagtid kjenner jeg stort sett ikke noe til det. Men dersom jeg går ned i "kjelleren" (ikke slik skummel kjeller) kan jeg føle litt på at jeg er redd noen er der. Samme med rom jeg ikke pleier å oppholde meg i. Men det tar ikke overtak...Jeg får sove og får gjort det jeg skal. Sitter jeg i stuen, det er mørkt ute og lyset er slått av på badet, så går jeg likevel på do når jeg må f.eks. Eller lager mat på kjøkkenet om jeg er sulten. Jeg sitter ikke vettskremt i en krok
peppermyntete Skrevet 31. desember 2015 #42 Skrevet 31. desember 2015 Nei, det er jeg ikke. Er litt mer obs når jeg er hjemme alene hos mor eller far hvis hundene begynner å bjeffe men som regel er det gjenskinnet mitt i vinduet de ser..... Bor forsåvidt såpass øde at få gidder egentlig å ta seg dit og vi har da tross alt lås på alle dører. Og der jeg leier i studiebyen er det videoovervåkning av huset fordi det ligger i en veldig dyr gate så der er jeg overhode ikke bekymret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå