AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Dette rimer jo med kvinner flest sin fullstendige mangel på politisk kunnskap, men man skulle tro at absolutt alle har fått med seg hvordan Islam sitt kvinnesyn er nå. Er kvinner så vanvittig kunnskapsløse at de ikke har fått med seg hvordan det står til med kvinners rettigheter i muslimske land? http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel575301.ece Anonymkode: 0c2e3...d6e 13
Silfen Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Det er ingenting i veien med islam. Eller kristendommen. Eller jødedommen. Det er bare altfor mange idioter som gjør ting i religionens navn.Innlegg ryddet for persondebattNordvesta, mod. Endret 17. desember 2015 av Nordvesta 3
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Dette rimer jo med kvinner flest sin fullstendige mangel på politisk kunnskap, men man skulle tro at absolutt alle har fått med seg hvordan Islam sitt kvinnesyn er nå. Er kvinner så vanvittig kunnskapsløse at de ikke har fått med seg hvordan det står til med kvinners rettigheter i muslimske land? http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel575301.ece Anonymkode: 0c2e3...d6eVel, men det blir vel det samme som at den 30% som stemmer FRP er mye godt de som vil få det verst under et FRP styre....
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Det er ingenting i veien med islam. Eller kristendommen. Eller jødedommen. Det er bare altfor mange idioter som gjør ting i religionens navn.Det blir som å si at det ikke er noe i veien med nazisme, det bare ble gjort dumme ting i nazismens navn.Innlegg ryddet for persondebatt i sitatNordvesta, mod. Anonymkode: 0c2e3...d6e Endret 17. desember 2015 av Nordvesta 15
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Vel, men det blir vel det samme som at den 30% som stemmer FRP er mye godt de som vil få det verst under et FRP styre....Alle vil få det bedre under et FrP-styre. Anonymkode: 0c2e3...d6e 8
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Alle vil få det bedre under et FrP-styre. Anonymkode: 0c2e3...d6eTeiteste jeg har lest på lenge.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Alle vil få det bedre under et FrP-styre. Anonymkode: 0c2e3...d6eRettelse: Kriminelle og trygdesnyltere vil ikke få det bedre. Derfor stemmer disse gruppene sosialistisk. Anonymkode: 0c2e3...d6e 8
Klossmajor Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 En god del av disse norske damene tenker kanskje at det blir en overflod av menn å velge mellom, mens norske menn frykter økt konkurranse om damene. Ikke bare er det en sterk overvekt av menn blant asylsøkerne (som i stor grad er muslimer), deres søstre og døtre er stort sett utilgjengelige for andre enn deres egen etniske gruppe. 2
Drizzt Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 En god del av disse norske damene tenker kanskje at det blir en overflod av menn å velge mellom, mens norske menn frykter økt konkurranse om damene. Ikke bare er det en sterk overvekt av menn blant asylsøkerne (som i stor grad er muslimer), deres søstre og døtre er stort sett utilgjengelige for andre enn deres egen etniske gruppe.Dette. Du har noen veldig gode poeng der. Likevel mener jeg at det er bedre å se på politisk tilhørighet enn på kjønn når det gjelder hvor positiv noen er til en kvinnefiendtlig religion. 1
julia83 Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 "33,6 prosent mener det motsatte"Dvs at ganske mange er negative, at 43% av kvinnene ikke ønsker å si hva de mener skyldes i stor grad at kvinner er mer forsiktige og konfliktskye. Så TS, jeg synes ikke det kan tolkes helt slik du sier. Jeg vil påstå at det er fler negative en motsatt, enten det er snakk om kvinner eller menn. Jeg synes også spørsmålet "negativ vurdering av islam" er litt diffus, kan man være nøytral til relgionen, men likevel frykte islamister? 1
Klossmajor Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Hadde det i stedet vært en stri strøm av asylsøkere fra Brasil, hvorav en overveldende majoritet hadde vært unge damer i sin beste alder, ville norske kvinner revet seg i håret av forferdelse, mens norske menn ville boblet av entusiasme.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #13 Skrevet 18. desember 2015 Hadde det i stedet vært en stri strøm av asylsøkere fra Brasil, hvorav en overveldende majoritet hadde vært unge damer i sin beste alder, ville norske kvinner revet seg i håret av forferdelse, mens norske menn ville boblet av entusiasme.Kan ikke sammenlignes. Er ikke brasilianske hunks som strømmer hit, det er skjeggete menn i kjoler som hater kvinner. Anonymkode: ffef5...546 9
Anciol Skrevet 18. desember 2015 #14 Skrevet 18. desember 2015 Blæh , foretrekker norske menn, har vært gift med min kjære nordlenning i 8 år:) Vi er ikke positiv til innvandring eller de derre stinkende mannfolka! 6
Gjest Cartman Skrevet 18. desember 2015 #15 Skrevet 18. desember 2015 Damer lar hjertet styre (morsinstinkt), menn lar hjernen styre (beskyttelsesinstinkt). Der har man forskjellen.
Gjest Cartman Skrevet 18. desember 2015 #16 Skrevet 18. desember 2015 Hadde det i stedet vært en stri strøm av asylsøkere fra Brasil, hvorav en overveldende majoritet hadde vært unge damer i sin beste alder, ville norske kvinner revet seg i håret av forferdelse, mens norske menn ville boblet av entusiasme.Bytt ut Brasil med Thailand, så blir det korrekt hahahaha. Personlig liker jeg ikke ødeleggelsen av norsk kulturarv. Spiller ingen rolle om det er Brasil eller Irak. Vi er verken er katolikker eller muslimer. Vi er nordmenn for FAEN!
Drizzt Skrevet 18. desember 2015 #17 Skrevet 18. desember 2015 Damer lar hjertet styre (morsinstinkt), menn lar hjernen styre (beskyttelsesinstinkt). Der har man forskjellen.Kom igjen. Du kan bedre enn dette her. Slike overfladiske generaliseringer hører ikke hjemme i en seriøs debatt. Instinkt er noe som er nærmere følelser enn fornuft forresten, så dette skillet i ditt innlegg finnes ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #18 Skrevet 18. desember 2015 I en perfekt verden så hadde man kunnet vært positiv til å hjelpe flyktninger uansett omstendighet. Det er helt klart at det finnes ufattelig store prosent som er meget kunnskapsløse på hvordan innvandringen vil påvirke Norge i realiteten. Vi har ikke engang et integreringssystem som funker, ikke enaang for de få vi har i landet nå. Men å diskutere innvandring er som å diskutere magi. De fleste tror kun på det de ser, mens jeg ser det som er bak. Anonymkode: eada5...54b 2
PeeWee Skrevet 18. desember 2015 #19 Skrevet 18. desember 2015 Hadde det i stedet vært en stri strøm av asylsøkere fra Brasil, hvorav en overveldende majoritet hadde vært unge damer i sin beste alder, ville norske kvinner revet seg i håret av forferdelse, mens norske menn ville boblet av entusiasme.Hadde landet blitt fylt opp av brazilianske kvinner tror jeg at jeg hadde søkt politisk asyl i Russland eller noe...
Klossmajor Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 Hadde landet blitt fylt opp av brazilianske kvinner tror jeg at jeg hadde søkt politisk asyl i Russland eller noe...Ville i så fall kommet på toppen av de norske damene vi allerede har her til lands, som et supplement til utvalget. Men at latinske, og kanskje i særdeleshet brasilianske, damer kan være litt overkant varmblodige for mange nordmenn, har jeg forståelse for. Kan sikkert fort bli vel mye drama.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå