Gå til innhold

Jenter, ville dere gått i dette..?


beachsex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var en helt rå form på bikinien, fargene var kule, men de trekker kanskje litt for mye oppmerksomhet til seg, hvis ikke det er hele vitsen da.

Jeg synes det er modig og frodigt gjort at kvinner går nakene, de viser bare at de er stolte av kroppen sine. Men jeg foretrekker heller en liten bikini, det er litt mer spennende, hvordan ville hun vært uten :wink:

Men jeg liker veldig godt kvinner som går nakene på stranden, ingenting er så nydelig som kvinnekroppen :P

klem RomeoBoy e-post adresse slettet. Hege (mod.)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg da kommet meg til å like denne bikinien jeg da. Og kjæresten også. MEN tror dere det går ann å bestille den? Nix.. Feil fra deres side, så jeg rekker ikke få den før ferie...

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde definitivt ikke gått med noen av de bikiniene på stranden, uansett om jeg hadde hatt kropp til det eller ei.

Hadde rett og slett følt meg som et billig ludder på utstilling.

Designeren har tydeligvis ikke hørt om begrepet "antydningens kunst"..

Blodharry og super-vulgært.. :o

Og sånn for ordens skyld, er ikke noen snerpe :roll:

Ville mye heller ligget naken på en nudiststrand enn å iført meg noen av de latterlige tøyfillene der.. :rodme:

Frk. Busybody

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner ikke at de får de greiene til å henge på seg en gang jeg. Ikke akkurat noe antrekk for sandvolleyball nei.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandy;

Yeeeee, det kan jeg se (ufrivillig!) :-?

det er jo en Fitte-holder (Fh) det der !

Skulle nesten tro at hun holdt oppe selvrespekten, så den ikke rant ut revva hennes !!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg skulle aldri törd å gå med den på stranden.. De fleste jente skulle trodd jeg ikke eide smak og guttene bare innpåsliten.. man går vel ikke på stranden for å vise rumpa si.

Vil man få minst skille som mulig får man gå o sole seg naken eller noe annet enn å gå med noe så lite som det.

Strendene i norge er jo ikke direkte som baywatch strendene heller..

hadde kanskje gått med den der borte men ikke her ettersom det ikke er så normalt å gå med det.. vil bare vekke for mye oppmerksomhet og gud hva folk vil tro om meg da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er godt du har skjønt elementære teknikker innen salg Sandy :hoho:

Kult at du liker bikinien da!

Jeg og kjæresten reiser nå til syden, og i bagasjen en liten bikini.....

http://bikinishop.wickedweasel.com/cache/i...c.html?cache=no

Hvorvidt/hvor mye hun bruker må hun selv føle for, men hun synes den var fin (og veldig liten...). Hun synes det var spennende, men at hun kanskje ville se an litt før hun tok den på seg på stranden. Tror det blir ligging på magen for min del når hun tar den på. God ferie alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beachsex, har du skaffet kjæresten din en sånn en?! ååh.. Vi prøvde vi, men det var feil på bestillingsskjemaet... :cry:

Og den hadde faktisk begge to innmari lyst på.. Altså, på meg da..

Synes den var lekker jeg.. Passer når man skal på sydentur liksom, ikke så godt her heime i bondenorge..

Kos dere da, og tenk litt på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...