Gå til innhold

Jenter, ville dere gått i dette..?


beachsex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for meg så er skille skille, lite eller stort! Dersom jeg skulle gjort noe annet en min vanlige bikini, ville jeg heller som andre har nevnt gått uten!

DA hadde jeg vært med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Synes bikinien gir store Bimbo assosiasjoner, greit for de som vil gi det inntrykket....

Soler meg med overdel (huden på brystene er veldig tynn og tåler ikke mye sol) og vanlig bikinitruse (ikke tanga). Synes som Aline at skille ikke gjør noe, det bare vises at man har vært ute i solen. Sole seg naken i solarium gir "harepus rompe".... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk at skille er kjempesexy jeg........ og litt hvit hud i en stripe fra hoftene som viser vei ned til herligheten er da bare deilig.

minuset er selvfølgelig at det blir mindre naken hud å se på stranden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at mange av dere ville gått uten bikini...? Aner jeg en liten ekshibsjonist hos mange av dere, eller er dere bare interessert i å ikke få skille :ler:

Er det sånn at mange av dere kunne tenkt dere å gå på en nakenstrand (nakne da selvfølgelig) f.eks. i syden (hvis det er "vanlige" mennesker der, og ikke bare "gamle griser")? For dere ville vel ikke vært nakne på den vanlige stranda?? :o

Har også tenkt over "harepus" rompen til kjæresten, men har jo aldri satt navn på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok følt meg som en vandrende markørtusj, hadde jeg gått med det der.... :o

Har heller ikke kropp som tilsier at det der skulle ha sett videre pent ut....

Med mangel på silikonpupper som holder seg på plass, så hadde nok mine egne bare falt ut av det lille tøystykket der.... Når det gjelder trusa, så kan man jo like godt gå uten....

Ergo... hadde heller gått naken, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dådyr-stuss kan det også kalles.

Kan unngås hvis du er akrobatisk anlagt og greier å vri rumpa i ca 6 ulike innstillinger i trangt solarium for å sikre lik mengde sol på alle rumpas punkter.

Vrient.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Fytti hælvete de var stygge, Sandy.

YERK!! Tipper du synes det samme siden du dro dem frem 8)

(min mening, no affence)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veeeeel....

Synes ikke det ser SÅ digg ut med en truse som kun dekker en av kjønnsleppene.. Tror jeg hadde fått noia ganske så fort.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder jo strengt talt med å dekke sprekken da.. Det som er rundt er jo bare litt naken hud og er vel ikke så farlig å vise frem he he..

Med unntak av D-størrelse på puppene så har dama vel så bra kropp som modellen som viste bikinien jeg viste dere. Hun behøver mao ikke bekymre seg for det (jeg er veldig fornøyd ja!!). Hvis hun sier "jeg kunne jo like gjerne gå uten" så kan jeg jo si "OK"... Ville vært spennende å prøve nakenstrand for første gang også. Vet jo ikke hvordan jeg reagerer på at andre ser dama naken, men skal nok tåle det, kanskje verre med "junior" hvis det er andre babes i nærheten...

Noen som har erfaringer med første gang på nakenstrand forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann beachsex

Hvordan ville du ha følt deg hvis du klippet av fingeren på en hanske (gjerne en sjokklilla en), stappet junior'n oppi denne, hekta på litt sånn presanghyssing (farve knalloransje)som gikk rundt livet og inni rumpesprekken, knøyt igjen i en pikant liten sløyfe over høyre hoftekam for så å sprade langs en offentlig strand :wink:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he

Jeg skjønner poenget, men det var vel litt overdrevet..

Jeg ville ha brukt G-streng på stranda hvis dama synes det var sexy.... Ihvertfall hvis det ikke var overbefolket og som sagt ikke på Huk og slikt. Hvem bryr seg om hva andre synes eller tror så lenge det kan være opphissende for begge, eller kort og godt gjøre noe som er litt spennende.. Gi nå blaffen i at noen ser på deg og tenker "herregud, detta var lite gitt" hvis man har lyst til å gå i en slik bikini for kjærestens eller sin egen skyld. Synes dere er litt opphengt i hva andre (og totalt ukjente) synes! Er det ikke viktigere at dere og (evt) kjæresten gjør noe litt spennende innimellom slik at dere blir så kåte på hverandre at dere ikke kan vente med å kn***e til dere har kommet helt inn døra... (eller ute av syne for den saks skyld). Litt typisk jenter, mer opptatt av hva ukjente mennesker synes om antrekket enn av sexlivet sammen med kjæresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla
Hvem bryr seg om hva andre synes eller tror så lenge det kan være opphissende for begge, eller kort og godt gjøre noe som er litt spennende.. Gi nå blaffen i at noen ser på deg og tenker "herregud, detta var lite gitt" hvis man har lyst til å gå i en slik bikini for kjærestens eller sin egen skyld. Synes dere er litt opphengt i hva andre (og totalt ukjente) synes!

Mange steder i verden ville man ha fornærmet lokalbefolkningen ved å gå kledd i g-streng. Dette bør respekteres, hvis man driter i hva lokalbefolkningen tenker og mener kan man like gjerne holde seg hjemme. Du bør tenke over hvor du er og hvordan de som bor der vil reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gi nå blaffen i at noen ser på deg og tenker "herregud, detta var lite gitt" hvis man har lyst til å gå i en slik bikini for kjærestens eller sin egen skyld. Synes dere er litt opphengt i hva andre (og totalt ukjente) synes!

På meg virker det mer som om at det er du som ikke aksepterer at jentene ikke vil å gå med så må bikinier. Hvis kjæresten din gjør det av egen lyst eller for å tilfredsttille deg, hvilken rolle spiller det da at jentene her inne ikke vil gå slik?

Er det ikke viktigere at dere og (evt) kjæresten gjør noe litt spennende innimellom slik at dere blir så kåte på hverandre at dere ikke kan vente med å kn***e til dere har kommet helt inn døra... (eller ute av syne for den saks skyld). Litt typisk jenter, mer opptatt av hva ukjente mennesker synes om antrekket enn av sexlivet sammen med kjæresten...

Dette handler om egenfølelse, og dersom noen føler seg direkte usexy i et plagg, ja så vil man ikke oppnå denne kåtheten som du snakker om.

Kåte seg opp kan man vel gjøre på andre måter enn å ligge nærmest naken på en strand?

For meg virker det mest som om du enten ønsker å vise frem dama de for andre på stranden, eller så vil du at flest mulig jenter skal ikle seg så små plagg som mulig for at du skal kunne ligge å se på de.

Jeg liker også å se på jentene på stranda, bevare meg vel, men det gir da litt ekstra piff for fantasien at man ikke får se alt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah..... av og til får jeg sånne akutte anfall av glede av å lese svarene til Kristian(71) !!!

Du er en knupp, og viser for oss tvilende kvinner at det finnes mannfolk vi vil ha der ute! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jeg innrømme (i motsetning til waco og Aslak) at jeg skrev noe av dette for å provosere litt. Poenget er at hvis det er noe du har lyst til å gjøre så kan du vel bare gjøre det uten å tenke på hva andre synes (innen rimelighetens grenser selvsagt). Som nevnt, uten at kanskje alle ligger så veldig tett på stranden og at det føles ok i henhold til omgivelsene så tror jeg kjæresten vil gå i g-streng. Naturligvis går man ikke i g-streng dersom dette kulturelt er helt forkastelig eller slik at små barn begynner å spørre mamman sin hvorfor de går nakne etc.. Derimot, i Norge og på de fleste strender der hvor turister ferdes i Hellas etc. så kan man jo gå i en slik bikini uten at dette direkte støter noen. At noen tenker "dette ville ikke jeg gått i" er irrelevant så lenge man selv evt. føler for det. Motivet for å gå kledd i en liten bikini kan være flere, men ser ikke noe galt i at dette kan være for kjæresten sin del så lenge jenta føler seg vel med det hun gjør og har på seg.

Det gjør naturligvis ikke meg noe om enkelte her inne ikke ville gått i en slik bikini, men synes det er litt synd hvis enkelte lar seg hemme av hva andre (ofte totalt ukjente mennesker) synes om det de har på seg. Hvis man føler ubehag eller synes plagget er stygt så er det naturligvis en annen sak, men har inntrykk av at de fleste tenker på hva andre måtte mene om antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Hei du!

Synes bikinien i seg selv var ganske så stilig jeg, går rundt i en lignende overdel selv bare at den er svart.

MEN jeg går ikke i g-streng på stranda...

På litt mer frigjorte steder hadde jeg ikke hatt så store problemer med å gått med den, evt hatt et gjennomsiktig miniskjørt over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...