LoveTrain Skrevet 2. mai 2018 #1941 Skrevet 2. mai 2018 Så stas at det nærmer seg!! 😁 Er misunnelig på deg som har disse fine dagene i vente, savner allerede den pittelille bylten som var nyfødt og helt magisk❤️😍 Apropos nesesuger, jeg var bestemt på å ikke kjøpe for mye stæsj men heller ta det etter behov. Gjett om jeg angret! Når småen hyler hele natten fordi han er sulten og ikke kan spise pga tett nese så ønsker man så inderlig at den var i hus. Hjalp ikke med morsmelk her, kun saltvann og nesesuger som funker. Og når jeg så hvor mye gørr vi fikk ut, så fikk jeg dårlig samvittighet for å ikke ha hjulpet han tidligere. Kan anbefale otribaby sin, den er ofte på tilbud på komplettapotek.no👌😜 1
Illy Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #1943 Skrevet 4. mai 2018 På 5/1/2018 den 13.06, blomst12 skrev: Masse lykke til i innspurten! 😊😊Nå kan det jo skje når som helst 👌👌 Tusen takk!! 😃 Det kan faktisk det. Ei uke til termin i dag 😁
Illy Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #1944 Skrevet 4. mai 2018 På 5/2/2018 den 22.56, LoveTrain skrev: Så stas at det nærmer seg!! 😁 Er misunnelig på deg som har disse fine dagene i vente, savner allerede den pittelille bylten som var nyfødt og helt magisk❤️😍 Apropos nesesuger, jeg var bestemt på å ikke kjøpe for mye stæsj men heller ta det etter behov. Gjett om jeg angret! Når småen hyler hele natten fordi han er sulten og ikke kan spise pga tett nese så ønsker man så inderlig at den var i hus. Hjalp ikke med morsmelk her, kun saltvann og nesesuger som funker. Og når jeg så hvor mye gørr vi fikk ut, så fikk jeg dårlig samvittighet for å ikke ha hjulpet han tidligere. Kan anbefale otribaby sin, den er ofte på tilbud på komplettapotek.no👌😜 Jeg gleder meg utrolig til å møte den lille bylten! Det kjennes så godt at det er en ordentlig, kompakt liten baby der inne når jeg klemmer på magen nå. Men tenk å snart få holde henne i armene 😍 Og takk for tips, spørs om vi bare må bestill en nesesuger da. Tett nese og spising er ille nok når man er voksen og skjønner hva som skjer. På 5/2/2018 den 23.10, Chickenwings85 skrev: Tenker på deg i disse dager 😍 Takk ❤️ Det er ikke noe spennende som skjer her foreløpig. Jeg gjetter 14. mai, men håper litt på at hun skal bestemme seg for å komme ut i løpet av helga. 1
Chickenwings85 Skrevet 4. mai 2018 #1945 Skrevet 4. mai 2018 Da heier jeg herifra på at lillenurket skal komme ila helgen 😍
Weebs Skrevet 5. mai 2018 #1946 Skrevet 5. mai 2018 Tenker på deg en hel haug! Det kribler i magen på dine vegne nå
Snotra Skrevet 5. mai 2018 #1947 Skrevet 5. mai 2018 Kribler her også! Håper du slipper å vente alt for lenge!!
Illy Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #1948 Skrevet 5. mai 2018 På 5/4/2018 den 21.51, Chickenwings85 skrev: Da heier jeg herifra på at lillenurket skal komme ila helgen 😍 Takktakk! Jeg tror ikke hun har så lyst... Hun har fest i magen nå i kveld, så jeg prøver å si at hvis hun kommer ut, så blir det mye morsommere 10 timer siden, Weebs skrev: Tenker på deg en hel haug! Det kribler i magen på dine vegne nå Så koselig! Jeg skal prøve å bidra med litt action her snart. Men gå i trapper eller overtale babyen virker åpenbart dårlig 1 time siden, Snotra skrev: Kribler her også! Håper du slipper å vente alt for lenge!! Takk! Ja, satser på det. Men det er nesten så jeg vil vedde på at hun kommer ut 17., siden det hadde vært så typisk ---- Det er lite tegn til føding her, og det til tross for at jeg kjenner godt etter. Hvis jeg virkelig legger godviljen til, kan litt løs mage kanskje være noe. Og så er jeg veldig trøtt, til tross for at jeg sover mye bedre enn jeg har gjort. Men det skal visstnok være motsatt, at man får ny energi og begynner å vaske huset og sånt rett før fødselen Kynnere har jeg hatt i halve svangerskapet, og jeg har hatt noen runder hvor de har vært vonde også. De er kanskje litt annerledes nå, i form av at jeg kjenner mye press helt nederst i magen og underlivet når de kommer. Jordmoren sa at hodet stod veldig langt ned, så det er vel helst derfor. Nedpress tror jeg ikke at jeg har. Jeg leser jo om de som føler de går med hodet mellom beina. Og jeg har visstnok nesten hodet mellom beina, men det kjenner jeg ikke.
Chickenwings85 Skrevet 6. mai 2018 #1949 Skrevet 6. mai 2018 Åh gud, det må være en rar følelse når fødselen er rett rundt hjørnet. Jeg heier på deg! 1
Illy Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #1950 Skrevet 8. mai 2018 I dag tror jeg kanskje at det skjer noe Jeg har fått regelmessige vonde kynnere/maserier med 7-8 minutter i mellom. Håper det fortsetter i riktig retning! 2
Illy Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #1953 Skrevet 8. mai 2018 Det er nok ikke kynnere denne gangen 😬 Fy søren så vondt, og jeg er evig takknemlig for pausene mellom. Men nå håper jeg det blir baby i dag eller i morra 😃
QBee Skrevet 8. mai 2018 #1955 Skrevet 8. mai 2018 Sååå spennende Og ja, jeg er misunnelig. Fødsel er tøft og vondt og flott og fantastisk og alt på en gang. Masse masse lykke til!
Marimba Skrevet 8. mai 2018 #1956 Skrevet 8. mai 2018 Nå forventer jeg oppdateringer her hver time altså! Neida, joda, neida. Nei seriøst, lykke til, slapp av når du kan, også gleder jeg meg masse til å få høre mer når du er klar!
Illy Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #1957 Skrevet 9. mai 2018 Lille jenta kom ut i verden kl. halv 6 i går Fra å lure på om jeg hadde rier, gikk det til at det garantert måtte være rier. Så gikk vannet, og jeg ga opp å følge med. Rakk nesten bare å klatre opp i fødesenga på sykehuset, og så var hun ute. Fryktelig vondt og helt fantastisk! Nå sover hun søtt ved siden av meg Dette er jeg amatør på, merker jeg. Hun blir fornøyd når hun får pupp og kroppskontakt i hvert fall. Vi må huke tak i personalet her i dag for å få all hjelp vi kan få med amming. Jeg har sett at det kommer ut råmelk (har lekket ei stund). Men hun vil helst ligge ved brystet hele tida. 3
Chickenwings85 Skrevet 9. mai 2018 #1958 Skrevet 9. mai 2018 Ååååååh, det her er så rørende!!! Tenk det, nå har hun kommet. Gratulerer så mye med lillejenta. Fantstisk bra jobbet. Du er flink og du skal være stolt av deg selv. Nyt øyeblikkene 💖
LoveTrain Skrevet 9. mai 2018 #1960 Skrevet 9. mai 2018 Endelig var hun der! Gratulerer så masse! 💕😍😭 Nyt disse magiske dagene, det går så altfor fort. Håper formen din er fin😊 PS. Husk å filme henne av og til. Vi tok masse bilder, men glemte å filme de første ukene😣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå