monja Skrevet 22. oktober 2005 #964 Skrevet 22. oktober 2005 Velkommen tilbake lillen!!!! Har savna deg masse og tenkt masse på hvordan dere har hatt det. For et nydelig bilde av lille Hokus
pondusa Skrevet 22. oktober 2005 #966 Skrevet 22. oktober 2005 Velkommen tilbake. Godt å ha deg her igjen! Hokus-vennen er aldeles nydelig.
Zianta Skrevet 22. oktober 2005 #969 Skrevet 22. oktober 2005 Så flott å høre fra deg igjen Kjempe flott bilde av Hokus i avataren din. Han er helt nydelig
Kipa Skrevet 22. oktober 2005 #970 Skrevet 22. oktober 2005 :grine2: ble som sagt så utrolig glad for sms i dag. har lenge tenkt å spørre jinx om mobilnr ditt igjen, etter det ble slettet..men det var liksom litt på "kanten" Du er så velkommen hit, anytime!! Og nå har vi tilogmed gjesterom om det skulle være behov for det... og reiseseng Skjønner veldig godt at du trenger tid til å skrive ned, sortere tanker -og at det er tøft er også forståelig! Håper alt er bra med dere, kjempe fin avatar har du også fått!! En nydelig liten gutt! Håper vi sees! Klem fra Kipa som tilogmed har fått somla seg på msn...sånn en gang i blant...
Lilletrollet Skrevet 22. oktober 2005 #971 Skrevet 22. oktober 2005 Å hurra du er tilbake her! :grine2: :grine2: Jeg gleder meg så til vi møtes igjen i November,vennen! Stooor klem fra Lilletrollet
Gjest Vindelspev Skrevet 23. oktober 2005 #972 Skrevet 23. oktober 2005 Snikleser her.... godt å se deg tilbake.
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. oktober 2005 #973 Skrevet 23. oktober 2005 Hei Lillen! Godt å se deg her igjen! :grine2: Har tenkt så utrolig masse på deg!!
Susanna Skrevet 23. oktober 2005 #975 Skrevet 23. oktober 2005 Så kjekt å se deg igjen lillen!! Så nydelig avatar!!
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2005 #976 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kommer til å være her, og jeg kommer til å skrive. Jeg må bare summe meg enda mer, og finne ut hva jeg skal skrive. Jeg har ikke dårlig samvittighet egentlig, men beklager likevel for at jeg ikke har lagt inn ett eneste lite lillen-ord. Jeg føler at jeg skylder så mange ord til denne boka, om hva som skjedde, om hva som er nå, om hvordan vi har hatt det osv. at når jeg først skal sette meg ned å oppdatere her, så må jeg ha tid - og masse energi. For det blir litt så tøft å skrive...men jeg må. Kan ikke bare ha et stort hull og begynne fra "nå". Det blir ihvertfall feil for min egen del. Det gjenstår å se hvor mange av de tøffe tankene jeg orker å putte hit. Kan aldri aldri få sagt hvor mye støtten fra dere alle har betydd og fortsatt betyr. Det går ikke... Det finnes ikke noe bedre ord enn TAKK, men det er fordi det ikke finnes ord i det hele tatt. Det er vanvittig rørende å se side etter side med varme og gode ord. Og det er helt ubegripelig at dere har fortsatt å skrive i denne boken, til tross for mitt fravær Vil klemme alle! Hardt! Jeg kommer snart! ← Jeg tenkte nettopp på deg. Fint at du er innom. Skjønner at det er vanskelig å sette ord på alt.
Nanella Skrevet 23. oktober 2005 #977 Skrevet 23. oktober 2005 Så godt å se deg igjen! For et herlig bilde av nydelige hokus
Ionaa Skrevet 23. oktober 2005 #978 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg ble helt i hundre da jeg så et kjent navn i dagboka til Hulderjenta :grine2: Det er så godt å "se" deg Lillen. Syns det er tøft av deg og gjenoppta dagboka di. Har tenkt utrolig masse på deg Fantastisk nydelig avatar
Charmina Skrevet 23. oktober 2005 #979 Skrevet 23. oktober 2005 For en nydelig avatar Velkommen tilbake! Klem fra Charmina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå