apriljente Skrevet 16. mars 2005 #861 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjære lillen, dere trenger all oppmuntring dere kan få: meg :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. mars 2005 #862 Del Skrevet 17. mars 2005 heisann! noen som har hørt noe om hvordan det går med lillen, mannan og hokus eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. mars 2005 #863 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenkte egentlig ikke å oppdatere nå særlig mer. Syns egentlig jeg har delt litt for mye.... Er i daglig kontakt med Lillen/Lillenmann, og det går bra med Hokus. Noen problemer er det selvsagt når han er så liten, og det var vel litt ekstra i helga som var men tilstanden er fortsatt stabil. Må bare skryte litt av Lillen.. Hun (og mannen) er utrolig sterk og på tross av alt hun har vært igjennom klarer hun å produserer melk i lange baner.. Pumper og pumper de viktigste dråper til sin lille sønn.. Imorgen venter det en veldig tung og tøff dag, da lille Pokus blir stedt til hvile... JAG VILL ALLTID ÄLSKA Ingen förstår vart du blev av Men fast din vagga är en grav tror jag du fann en öppen dörr Som barnen gör Till rum med änglar att få se De lär dig leka, lär dig le Oh, om jag kunde vara med! (Carola Häggkvist - Erik Hillestad) Hvis teksten blir slettet.. Kan den leses her.. Jag vill alltid älska! Jinx Ditet er fint, men jeg må desverre slette det pga opphavsretten. Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mars 2005 #864 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenker masse på dem! Og kommer til å sende dem en ekstra varm tanke i morgen! klem fra Charmina :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mars 2005 #865 Del Skrevet 17. mars 2005 Alle mine tanker går til dere. Spesielt i morgen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 17. mars 2005 #866 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenker mye på dere :dagensrose: Og kommer til å tenke mye på dere i morgen.. Håper tilstanden holder seg stabil for Hokus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mars 2005 #867 Del Skrevet 17. mars 2005 Utrolig vakker og trist sang Kommer til å tenke mye på dere i morgen.. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. mars 2005 #868 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenker masse på dere, Lillen-familien om dagen! Det er så forferdelig trist, har ikke ord. Mange klemmer fra Cappofamilien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. mars 2005 #869 Del Skrevet 17. mars 2005 godt og høre at det går bra med hokus. og morgendagen blir sikkert tøff, men for oss var det litt godt og bli ferdig med deg også, selvom det gjør ting mer endelig. håper de kommer seg gjennom dagen, og at de klarer og fokusere på det lille mirakelet som fremdels er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 17. mars 2005 #870 Del Skrevet 17. mars 2005 Lillen er utrolig tøff! Jeg er imponert, skal se de dyrbare dråpene gjør Hokus stor og sterk. Vi tenker fortsatt masse på den lille familien og sender noen ekstra varme tanker imorgen. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #871 Del Skrevet 17. mars 2005 Godt å høre at det går bedre med Hokus. Tenner ett lys for Pokus i morgen. Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. mars 2005 #872 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. mars 2005 #873 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenker masse på dere i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. mars 2005 #874 Del Skrevet 18. mars 2005 En :dagensrose: og en fra meg til dere alle tre på denne tunge dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. mars 2005 #875 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenker masse på deg Lillen og mannen i dag. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. mars 2005 #876 Del Skrevet 18. mars 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. mars 2005 #877 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenker på dere i dag. Overfører all min styrke og alle mine krefter, om dere trenger litt ekstra. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 18. mars 2005 #878 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenker på dere i dag.... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 18. mars 2005 #879 Del Skrevet 18. mars 2005 Dere er i mine tanker i dag... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. mars 2005 #880 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenker masse på dere,spesielt i dag! :dagensrose: Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå