Gjest Teletubbien Skrevet 12. mars 2005 #841 Del Skrevet 12. mars 2005 Det står et lys i et vindu i Hedmark, og det lyser til minne om lille Pokus. Det står to lys i et vindu i Hedmark, og de brenner i håp om at lille Hokus skal få styrke til å komme seg gjennom denne tunge starten. Det står tre lys i et vindu i Hedmark, og de sender sine stråler til en tapper familie som har fått sorgen inn i sitt liv nå da det skulle være bare glede. De tre lysene - som skinner for tro, håp og kjærlighet, i et lite vindu i Hedmark - fordi jeg så inderlig føler for dere i denne vanskelige tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 13. mars 2005 #842 Del Skrevet 13. mars 2005 så ufattelig trist å lese. tenker på dere. håper dere har familie og andre gode støttespillere rundt dere... sender gode tanker til dere alle tre. Nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. mars 2005 #843 Del Skrevet 13. mars 2005 Å. Lillen min. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg er så utrolig lei meg. Det var jo ikke sånn det skulle gå. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2005 #844 Del Skrevet 13. mars 2005 Innom for å gi deg den største, varmeste og beste klemmen jeg noengang kommer til å gi noen. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. mars 2005 #845 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. mars 2005 #846 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tenker masse på dere, Lillen og familien din. , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #847 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har vært innom her støtt og stadig,og ble utrolig trist når jeg leste dette. Blir ordløs,for det er ingen ting som kan sies for å lette sorgen og savnet. :trøste: Ønsker dere riktig lykke til fremover. Super mega bustis :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 13. mars 2005 #848 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. mars 2005 #849 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg og mannen sender varme tanker til dere. Vi føler så inderlig med dere!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. mars 2005 #850 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. mars 2005 #851 Del Skrevet 13. mars 2005 Innom nå på søndags kvelden. Er veldig glad for at det går bedre med lille Hokus! Har tenkt mye på dere i helgen. Dere er med i tankene mine hele tiden! Stoore varme klemmer :klem: fra Lilletrollet :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. mars 2005 #852 Del Skrevet 14. mars 2005 Så bra at det går bedre med lille Hokus.Ønsker dere alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #853 Del Skrevet 14. mars 2005 Så fryktelig trist å lese Lillen Håper og ber det går bra med lillebror, deg og mannen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2005 #854 Del Skrevet 14. mars 2005 :dagensrose: Vit at jeg tenker på dere, og ber for at alt skal gå bra med lille Hokus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. mars 2005 #855 Del Skrevet 15. mars 2005 håper at det går bedre med lille hokus og dere! Dere er i mone tanker hver enste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. mars 2005 #856 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå ble jeg virkelig lei meg, har ikke fått dette med meg før nå :-( Er allikevel glad for at lille Hokus er bedre. Håper dere kommer dere gjennom denne triste men allikevel også gledelige tiden.... Stor til deg lillen og din familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mars 2005 #857 Del Skrevet 15. mars 2005 Tenker masse på dere :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #858 Del Skrevet 15. mars 2005 Dette var veldig trist... Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 15. mars 2005 #859 Del Skrevet 15. mars 2005 Å, så forferdelig trist at det skulle gå slik!! Ord blir fattige i en slik situasjon, vil bare si at jeg føler med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #860 Del Skrevet 15. mars 2005 :trøste: Ville bare legge igjen en klem...ord blir for fattige... Så kort mellom glede og sorg...Godt å lese at det går bedre med Hokus. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå