Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #1 Del Skrevet 5. oktober 2004 Da jeg leste tråden "hva får deg i julestemning" begynte jeg å lure på hva det egentlig er. Hva er julestemning? Noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. oktober 2004 #2 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sanseinntrykk, assosiasjoner og forventing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 En god, varm følelse av ro og trygghet, knyttet til forventning, nærhet og gjenkjennelse (tradisjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sitring i hjerterota og fingertuppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 5. oktober 2004 #5 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tung sne hengende på trær og busker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sanseinntrykk' date=' assosiasjoner og forventing.[/quote'] Som jeg skulle skrevet det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 5. oktober 2004 #7 Del Skrevet 5. oktober 2004 En god, varm følelse av ro og trygghet, knyttet til forventning, nærhet og gjenkjennelse (tradisjon). Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 8. oktober 2004 #8 Del Skrevet 8. oktober 2004 ... Til tross for all elendigheten som kastes over oss i hverdagen, har vi da en tid som oppfordrer til ettertanke, og å vise takknemlighet for de godene vi har. Og å være ekstra omtenksom mot de som har det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #9 Del Skrevet 8. oktober 2004 Forventing og glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå