QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. desember 2015 #21 Skrevet 13. desember 2015 Likevel. Det er bare trist. Ødelagt av kroppshysteriet i samfunnet. Anonymkode: 363a1...e0dHerregud er det galt å bli kalt pen av kjæresten sin også nå da? Jeg liker også å høre det. Det er voldsomt hvordan kvinner skal hysje ned andre. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #22 Skrevet 13. desember 2015 Liker veldig godt å få kompliment på både utseende og kropp, og det er virkelig ingen verdens ting som er gale med det Nei, men at dette er det du setter MEST pris på av alle tenkelige komplimenter er litt trist. Jeg mener, er du en sexdukke eller et menneske? Bra å være pen og ha bra kropp, men det er trist om dette er det du ønsker aller mest at andre skal sette pris på deg for. Anonymkode: 363a1...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #23 Skrevet 13. desember 2015 vi begynte som et ONSAnonymkode: 6f228...ddeBegynte som ONS? ONS er vel per definisjon noen du ligger med bare EN gang? Anonymkode: 363a1...e0d 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #24 Skrevet 13. desember 2015 Han jeg dater for tiden sa nylig at jeg har utviklet meg mye i en positiv retning de siste månedeneHøres mer ut som om han er treneren din enn kjæresten din. Anonymkode: 363a1...e0d 7
Gjest Belle âme Skrevet 13. desember 2015 #25 Skrevet 13. desember 2015 Nei, men at dette er det du setter MEST pris på av alle tenkelige komplimenter er litt trist. Jeg mener, er du en sexdukke eller et menneske? Bra å være pen og ha bra kropp, men det er trist om dette er det du ønsker aller mest at andre skal sette pris på deg for. Anonymkode: 363a1...e0dHerregud, eg ler av deg 😂
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #26 Skrevet 13. desember 2015 Herregud, eg ler av deg 😂LOL Anonymkode: 363a1...e0d
Okapi Skrevet 13. desember 2015 #27 Skrevet 13. desember 2015 Er ikke så glad i komplimenter, egentlig gjør de meg litt ukomfortabel. Liker bedre at folk viser hva de føler med handlinger. 1
lillekattepus Skrevet 13. desember 2015 #28 Skrevet 13. desember 2015 1. Å få et kyss på pannen eller på nakken. Det er ikke et mutlig kompliment, men det er en utrolig god følelse og får meg til å føle at jeg betyr noe... 2. Han sa han aldri trodde at han kom til å få napp hos meg siden jeg var så pen... Jeg brukte å slite med dårlig selvtillit og trodde aldri en person av det motsatte kjønn kom til å si noe sånt til meg. 3. Han sa en gang til meg at jeg har mye selvdisiplin, og det ble jeg glad for å høre! 1
Cleopatra. Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 Høres mer ut som om han er treneren din enn kjæresten din. Anonymkode: 363a1...e0dDeg om det For meg er komplimenter om personlig utvikling noe jeg virkelig setter pris på; nettopp fordi det er så vanskelig.
annebanane Skrevet 13. desember 2015 #30 Skrevet 13. desember 2015 Komplimenter rundt personlighet og hva jeg gjør er vel de jeg setter aller mest pris på Men selvsagt er det også veldig hyggelig å få noe angående utseende innimellom også.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #31 Skrevet 13. desember 2015 Virkelig? Er utseendet ditt det du vil bli verdsatt mest for?Anonymkode: 363a1...e0dnei? hvor har du det fra? hvem tror det i det hele tatt? Anonymkode: 97f9a...f57
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #32 Skrevet 13. desember 2015 ellers så er søt ofte bedre en stygg. Men ikke akkurat det som styrker selvfølelsen så veldig.Anonymkode: f9ee2...cedHvorfor oppfatter menn "søt" som noe negativt? Har sett flere menn som sier dette. Etter en date en gang prøvde jeg å finne et kompliment som beskrev hva jeg synes om ham, og det endte med at jeg kalte ham søt. Det jeg egentlig mente med det var at jeg synes han var helt fantastisk, både når det gjaldt personlighet og utseende. Drømmemannen, i mine øyne. Etter det hørte jeg aldri fra ham igjen, og har nå begynt å tenke på om han tok det som en fornærmelse... Trist, i så fall, for intensjonen var jo det motsatte. Nå var nok ikke akkurat det grunnen til at han avviste meg, men likevel. Anonymkode: 18df4...ef3 1
Librarian Skrevet 13. desember 2015 #33 Skrevet 13. desember 2015 1. Kjæresten min sier at det er så fint å høre meg snakke om noe som engasjerer meg skikkelig, fordi får en spesiell glød, og at det smitter over på andre. Superhyggelig å høre!2. En på jobben jeg ikke har hatt mye kontakt med stoppet meg en gang og sa hun bare måtte fortelle meg hvor mye hun satt pris på at jeg alltid smilte genuint når jeg fikk øyekontakt med folk. Hun sa hun ble så glad av å hilse på meg, og måtte til slutt si i fra. Det sikret humøret mitt for resten av uka :D3. Ellers må jeg si jeg liker det veldig godt hvis noen sier de er stolte av meg. Da blir jeg så glad og takknemlig. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. desember 2015 #34 Skrevet 13. desember 2015 Nei, men at dette er det du setter MEST pris på av alle tenkelige komplimenter er litt trist. Jeg mener, er du en sexdukke eller et menneske? Bra å være pen og ha bra kropp, men det er trist om dette er det du ønsker aller mest at andre skal sette pris på deg for. Anonymkode: 363a1...e0dSkjerp deg.Du skal vel ikke bry deg om at hun liker det komplimentet best.Ikke vær så hysterisk.
Gjest Blomsterert Skrevet 13. desember 2015 #35 Skrevet 13. desember 2015 Syns det er hyggelig når andre sier de slapper av med meg,og at jeg forstår ting uten at de må forklare i det uendelige.Er det jeg setter mest pris på.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #36 Skrevet 14. desember 2015 Jeg liker faktisk komplimenter som går på utseendet mitt, dersom de er litt spesifikke, ikke bare "du er pen". Kanskje fordi jeg allerede vet jeg er smart.Ellers:"Jeg liker å snakke med deg!""Du har fantastisk utstråling!""Du er en av få kvinner som er født naturlig vakker!"Måtte le litt av den siste da, måten den ble sagt på. Men likte den godt.Til en kommentar over her: Det hender jeg sier til en mann at han er søt, men da går det IKKE på utseendet, men på væremåte. Dvs at han har sagt eller gjort noe jeg syns er søtt. Og det liker jeg! Da gjerne noe som viser omsorg, eller viser at han tenker på meg. Så søt går ikke alltid på utsendet. Anonymkode: 1d4f0...5a8
Berit Skrevet 14. desember 2015 #37 Skrevet 14. desember 2015 Tror det beste komplimentet jeg har fått er at noen har takket meg inderlig og sagt jeg har betydd så mye for dem, og at jeg har vært til god hjelp.
fullførsetningen Skrevet 14. desember 2015 #38 Skrevet 14. desember 2015 Å høre at jeg er flink/får til noe.Å bli akseptert for den jeg er. Det er ikke noe som må sies, bare gjøres.Å få støtte der hvor jeg er usikker. Å bli trodd på. "Dette fikser du!"Da skal det ikke mye til før jeg blir litt forelsket.
Gjest Minesveiper Skrevet 14. desember 2015 #39 Skrevet 14. desember 2015 (endret) Jeg har aldri vært så på komplimenter egentlig. Det som gjør meg mest glad er at den jeg liker viser at hun bryr seg. Endret 14. desember 2015 av Minesveiper
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2015 #40 Skrevet 14. desember 2015 Jeg setter mest pris på de som går på personlighet, og ting som er veldig meg, at han liker noen av de rare vanene mine eller hvordan jeg ser og er i verden. Det er også hyggelig å høre at man har sjarm, men det får jeg ikke høre så ofte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå