Gå til innhold

Beste kompliment du kan få?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At jeg er morsom, at jeg er sjarmerende, og at jeg er snill. Sikkert fordi det er de tre egenskapene jeg setter høyest hos andre. Ellers liker jeg godt å høre at jeg er fin og :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg er smart.

Anonymkode: 78d4c...c8a

Gjest Plastic Heart
Skrevet

"Hver gang jeg ser deg, smelter hjertet mitt." 

:rodmer:

Skrevet

Jeg liker best komplimenter som egentlig ikke er ment som komplimenter, men blir det likevel. Slik som i morges da han skulle ringe og klage på en elektriker. "Kan du ikke gå ut i stua? Jeg må være streng og bestemt, og du får meg alltid til å le." 

• Liker 2
Skrevet

^Komplimenter som ikke er ment som komplimenter. :rolleyes:

Får noen ganger høre at folk liker å være i nærheten av meg/ha meg i nærheten/samme rom. Både på grunn av positiv energi, smilet mitt og adferden min. Det er alltid like hyggelig å høre! Og føles oppriktig når det blir sagt.

Dessverre alt for dårlig til å ta i mot komplimenter. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Det beste komplimentet jeg har fått var fra en kollega, som mente at selv om både han selv og de andre var gode er det ingen som har det sterke talentet som jeg har. Han var rett og slett litt misunnelig, sa han. Det likte jeg!

Ellers, fra mannen, så er det når han sier spesifikke ting med personligheten min som han digger. Men jeg blir aldri for gammel for komplimenter rundt "overfladiske" ting som kropp og utseende også, så enkel er jeg! Det betyr jo mye for meg at han synes jeg er fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...