Meline37 Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg føler at enten jeg vil det eller ikke, så er jeg en underdannig person sexuellt. Dette preger min personlighet i livet ellers. For eksempel i forhold til en mann så blir jeg automatisk preget av min underdannige legning.Er det mange som føler at dere har en bdsm legning? 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Veldig underdaning i sengen, og klarer ikke være dominant i det hele tatt. Men i hverdagen er jeg bestemt, gir beskjeder og finner meg ikke i at noen herser med meg. Anonymkode: 5825d...cf9 3
kisskissbangbang Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Hvordan er du underdanig i hverdagen? Eksempler?Jeg tror ikke du uten videre skal knytte de to sammen, sannsynligvis har de ingenting med hverandre å gjøre. 2
Meline37 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2015 Hvordan er du underdanig i hverdagen? Eksempler?Jeg tror ikke du uten videre skal knytte de to sammen, sannsynligvis har de ingenting med hverandre å gjøre.Jeg vet ikke.... Men jeg vet at min sexuelle legning er underdannig. Men mange sier at jeg virker litt underdannig ut ellers... men jeg mener at jeg er litt sta i hverdagen og
kisskissbangbang Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Jeg vet ikke.... Men jeg vet at min sexuelle legning er underdannig. Men mange sier at jeg virker litt underdannig ut ellers... men jeg mener at jeg er litt sta i hverdagen og Underdanig som i usikker? Som i litt sånn "dørmatte"-materiale? Usikker på deg selv? Er det positivt eller negativt for deg? Eller hva tenker du? Sliter litt med å forstå hva du mener
Meline37 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2015 Underdanig som i usikker? Som i litt sånn "dørmatte"-materiale? Usikker på deg selv? Er det positivt eller negativt for deg? Eller hva tenker du? Sliter litt med å forstå hva du mener Det faller naturlig... Jeg er den jeg er naturlig..... Det er ganske vanskelig å forklare det.
kisskissbangbang Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Men hvordan arter det seg? Er det destruktivt for deg, feks? Eller gir det deg noe positivt?
Meline37 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Men hvordan arter det seg? Er det destruktivt for deg, feks? Eller gir det deg noe positivt? Det gir meg spenning . Nyskjerrig på om det er andre som føler de er lik som meg der? Jeg mener at underdannighet ligger til kvinner, men jeg har oppdaget at mange kvinner er langt mer bestemte typer enn meg. Hørte om dagen en jeg kjenner fortelle det til meg... Han er gift da, men han sa: du er perfekt med tanke på at du er ikke så bestemt type som mange andre jenter er... Da tente jeg: det er min undedannige legning som gjør Endret 11. desember 2015 av Meline37
kisskissbangbang Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Ja, men så fint. Da hadde jeg bare nytt det, og ikke brukt energi på å tenke på å skulle definere det 1
NumberSix Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Det finnes ingenting som tilsier at "underdanighet ligger til kvinner" eller at det ene kjønnet er mer eller mindre underdanig, eller dominant, enn det andre. Det er heller ingen sammenheng mellom hva du liker innen bdsm, og hva du gjør ellers i hverdagslivet. Du kan fint være submissiv på soverommet, i seksuelle situasjoner, men ha en ganske dominant personlighet ellers. Og vice versa. Dominans og underdanighet er så individuelt at det er umulig å snakke generelt. Man har jo hele spekteret, fra dem som kun liker spanking under sex, til folk som lever i et mester/slave-forhold 24/7. Det eneste du kan gjøre er å finne ut hva som passer for deg, lese deg opp og utforske og utvikle deg i takt med nye opplevelser. Ikke vær så opptatt av om du er ditt eller datt, det kan fort bli litt begrensende og hemme opplevelsen. 8
Lothlorien- Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Jeg føler at enten jeg vil det eller ikke, så er jeg en underdannig person sexuellt. Dette preger min personlighet i livet ellers. For eksempel i forhold til en mann så blir jeg automatisk preget av min underdannige legning.Er det mange som føler at dere har en bdsm legning?Ja, er underdanig og trives med det. I livet ellers har jeg en bra jobb, høy utdannelse og kan være bestemt og ansvarsfull, men i forhold til kjæreste er jeg underdanig og liker ikke å bestemme. Dette er ikke bare begrenset til soverommet, men gjelder generelt i forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Underdanighet er vel ikke LEGNING?Mer en preferanse vil jeg si.Er selv underdanig i sex og hverdagen, kan såklart ta litt styring i senga jeg også, og er ikke redd for å sette ned foten om noen i hverdagen går over streken og jeg føler noen må si i fra , men når det kommer til nære relasjoner så underkaster jeg meg alltid , og jeg liker å være kjærestens lille katt og krype på gulvet, ha på choker necklace og lenker osv. Anonymkode: ec56d...d90 1
draug 75 Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Det er diskutert om BDSM beskrives best ut fra legning eller om det beskrives best med et sett parafilier og preferanser. Jeg vet ikke.Men grensen mellom hva som er "vanlig" seksualitet og BDSM er noe mer flytende enn grensen mellom hetero- og homofil legning. Tror jeg. Jeg skal ikke si at dette er ekte BDSM, dette er for mykt og egentlig ikke SM, eller at det og er perverst. Men i alle fall så er det så at dominans og underkastelse, er satt inn med bokstavene D og S i begrepet. Nå er det en typisk karikatur i britiske kriminalserier om en mektig mann (bankier eller politiker) som stikker innom Dominatrisen sin før han drar hjem, og at noen som vet om denne skitne lille hemmeligheten driver utpressing. Det er bare på film. Bortsett fra enkelte temmelig ufyselige menn som agerer dominanter (men som egentlig bare er hensynsløse) er det ikke noen entydig sammenheng mellom roller i et DS- spill og livet ellers. Det finnes en god del temmelig ressurssterke kvinner som trives svært godt som underdanige.
Gjest 100%naturlig Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Jeg føler at enten jeg vil det eller ikke, så er jeg en underdannig person sexuellt. Dette preger min personlighet i livet ellers. For eksempel i forhold til en mann så blir jeg automatisk preget av min underdannige legning.Er det mange som føler at dere har en bdsm legning?Ja, jeg har det sånn, men først og fremst sexuelt. Jeg er underdanig / submissive å liker å bli brukt litt å tatt kontroll over. Liker å bli teaset lenge før å bli kontrollert før jeg etter ofte flere timer får orgasmer, når partner bestemmer seg for det:-).
Elefantenirommet Skrevet 22. desember 2015 #17 Skrevet 22. desember 2015 I hverdagslivet oppfattes jeg nok ganske dominerende, men i senga elsker jeg å bli herset med. Liker at mannen er sterk og hardhendt på soverommet.
Meline37 Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #18 Skrevet 22. desember 2015 46 minutter siden, Elefantenirommet skrev: I hverdagslivet oppfattes jeg nok ganske dominerende, men i senga elsker jeg å bli herset med. Liker at mannen er sterk og hardhendt på soverommet. Jeg tror ikke at jeg oppfattes som dominerende i hverdagen heller. Tror jeg oppfattes som underdanning. Og i sengen er jeg det samme. Liker at mannen er sterk og hardhendt jeg og.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #19 Skrevet 23. desember 2015 Syns norske jenter bør skaffe seg en muslimsk mann. Da får dere være så underdanige som dere måtte ønske.☺ Vil ikke ha ei underdanig dame uten ryggrad. Syns det høres stakkarslig ut med folk som er underdanige. Vi lever ikke på 1800-tallet lengre. Anonymkode: b7d07...466
KatyP Skrevet 23. desember 2015 #20 Skrevet 23. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns norske jenter bør skaffe seg en muslimsk mann. Da får dere være så underdanige som dere måtte ønske.☺ Vil ikke ha ei underdanig dame uten ryggrad. Syns det høres stakkarslig ut med folk som er underdanige. Vi lever ikke på 1800-tallet lengre. Anonymkode: b7d07...466 Den første setningen orker jeg ikke kommentere engang.. men. Det å være underdanig handler ikke om å mangle ryggrad eller høre til på 1800-tallet. Det handler om et tenningsmønster. Noen, som meg er underdanig i senga da dette er det jeg tenner på. Mitt ønske om å brukes i senda strekker seg ikke til hverdagen. For andre er dom/sub/underdanig en del av deres pardynamikk. Den underdanige mangler ikke ryggrad av den grunn 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå