Furstina Skrevet 20. november 2003 #421 Del Skrevet 20. november 2003 Lykke til på sjukhuset i morgon och EL-tester. I bland kan man behöva göra en del för mannens skull, han behöver vara med han också. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2003 Forfatter #422 Del Skrevet 20. november 2003 da er jeg hjemme igjen, etter en egentlig "skuffende" legetime. Jeg ble ikke undersøkt engang - snakket "bare" med legen. Han trodde ikke det skulle være noe vist i å undersøke meg, for det er ikke noe de kan gjøre alikevell.... Men det var jo spesielt to positive ting også da: 1. Jeg fikk høre resultatene fra blodprøven som jeg leverte i juni! De hadde funnet den igjen!!!! 2. Vi blir nå henvist til St.Olavs for videre behandling Men jeg skal fortsette å gå ferdig disse pergotime-kurene da, så får vi se hva som hender. Legen min sa at han var den yngste han noengang hadde hatt inne til fertilitetsutredning :-? Vel, det er jo bare positivt for oss som finner ut av det tidlig da, i stedet for å måtte vente i enda 5 år + *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. november 2003 #423 Del Skrevet 20. november 2003 Men... Sa han noe om sædprøven? Eller må dere vente litt til? Hva vil den videre behandlingen gå ut på? Litt kjipt å ikke bli undersøkt ja! Det er alltid bedre med en undersøkelse for mye, enn en for lite! Snart-helg-klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2003 Forfatter #424 Del Skrevet 20. november 2003 Nei, jeg fikk ikke høre noe om sædprøven. legen mente det kunne ta litt tid. Men han noterte seg navnet og fødselsdatoen til Bananmannen, og han skulle sjekke det ut ganske raskt. Så skulle vi få beskjed (brev i posten) om hvordan det "stod til". Hva den videre behandlingen går ut på, det fikk jeg ikke høre noe om. Fikk bare høre at han skulle henvise oss til St.Olavs avd for ufrivillig barnløse. Så det er vel sikkert de der som avgjørt neste "skritt", tenker jeg. Tok første EL-test igjen i dag. Er litt usikker på resultatet, og da tolker jeg den som negativ. For test-streken var ikke KLART sterkere enn kontrollstreken, nor den jo skal være når jeg tester med Persona. Så det er bare å ha sex mens vi venter *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #425 Del Skrevet 21. november 2003 I dag har jeg hatt litt brun utflod. Tipper det betyr at mensen er i anmars. I morgen er den vel "på plass", tenker jeg :-? Så det betyr vel også at tablettene ikke rakk å virke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. november 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 24. november 2003 Det kom ikke noen mens. Men i stedet har jeg nå de siste to dagene fått positive eggløsningstester :D (Og da er det ikke vanskelig å gjette hvilken "tid" det er i Chiquita-heimen nå) Så nå ser det ut som om tablettene har virket denne gangen *jippi* Dersom det stemmer og jeg har EL i dag, så venter jeg mens rundt den 7.desember. Får håpe at Pergo gjør susen *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 24. november 2003 #427 Del Skrevet 24. november 2003 :rosasmil: Det var godt å høre! Skulle nemlig skrive trøsteord til deg i går, men fikk ikke tid likevel...og nå var jo ikke mensen kommet likevel :) Stå på Chiquitagirl!!!!! Klem fra Zafir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. november 2003 #428 Del Skrevet 24. november 2003 Heia egget! (eller kom det fler...? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. november 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 26. november 2003 1 eller 2 DPO er usikkert, men at EL er over er det ingen tvil om :D Så nå er jeg "redd" tiden frem til neste helg kommer til å gå sakte..... :-? Får jo bare X'e fingrene. Vi vet jo at vi nå har "gjort vårt", og da er resten "tilfeldigheter". *utålmodig* Jeg er ikke så veldig optimistisk om at det klaffer denne gangen heller, men Bananmannen er veldig optimistis, og da drar han opp mitt håp litt også. Vel, vi får alltids se. I dag fikk jeg brev fra St.Olavs med en infobrosjyre om det å være ufrivillig barnløs (fikk det ettera t jeg sendte dem mail for noen dager siden) Kan ikke si at jeg fikk noen aha-opplevelser av å lese det heftet, nei. Men men. det var heller ikke noe brev i posten i dag med svarene på Bananmannens siste sædprøve. Forventer å få svarene innen denne uka er over - de sa jo at vi skulle få svarene om en uke. Er litt utålmodig nå også - gru/gleder meg til å få resultatet. Mye avhenger av denne nå. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2003 Forfatter #430 Del Skrevet 27. november 2003 3 DPO You are in the post-ovulatory infertile phase of your cycle. Your coverline temperature is 36,37. A standard thermal shift has occurred. Because you have elected to use a temperature-only evaluation during this cycle, you are now considered infertile and have begun the post-ovulation infertile phase of your cycle. A recent positive ovulation predictor kit result indicates that ovulation may have already occurred. TCOYF estimates that ovulation occurred on 24. november 2003. This was estimated using temperature and cervical fluid dry-up signs. *jippi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. november 2003 #431 Del Skrevet 27. november 2003 :D Hoppas hoppas, hoppas det gick vägen också. Det är spännande att följa din och bananmannens historia och utredning men jag hoppas det finns gott skäl att avbryta utredningen (ja, en graviditet alltså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. november 2003 #432 Del Skrevet 27. november 2003 Spennede lesing dette Chiquita!!! X fngrene for at det klaffer for dere denne gangen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2003 Forfatter #433 Del Skrevet 27. november 2003 Takk for det, Furstinna og Cappo. Håper det selv vi, at utredningen skal "stoppe" her, liksom Kanskje brevet med Bananmannens resultater kommer i dag? Det er litt for tidlig å se etter posten enda for den kommer ikke før om en times tid. Men DA må jeg gå og se etter Ellers så er det vel bare å vente på neste helg da! Får ta det rolig på julebordet neste helg i tilfelle *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2003 Forfatter #434 Del Skrevet 27. november 2003 Nix, ikke noe brev fra sykehuset i dag heller... Da krysser jeg fingrene for morgendagen *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. november 2003 Forfatter #435 Del Skrevet 28. november 2003 4 DPO.... Skulle ønske tiden skunne gå litt fortere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. november 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 28. november 2003 Ikke noe prøvesvar i posten i dag heller :-? *utålmodig* :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2003 Forfatter #437 Del Skrevet 29. november 2003 5 DPO - og ikke noe prøvesvar i dag heller.... Har i de siste dagene kjent noen "stikninger" i livmor-området, men trøster meg med at det må skyldes tablettene... For det er jo ikke mulig å få neon tegn enda - når egget ikke ahr festet seg engang *takk for fornuften* Men det erplagsomt å kjenne disse stikningene hele tiden - blir jo konstant minnet på at tiden går sakte, jo :x Vel, bare en uke igjen nå *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2003 Forfatter #438 Del Skrevet 30. november 2003 6 DPO... Hvorfor går tiden så himla sakte da???? Jeg prøver å finne på massevis, bare for å få tiden til å gå, men det "virker" da ikke... Den j***a klokka!!! :evil: Skulle ønske jeg kunne "trylle" meg en uke fram i tid nå... Da er det IKM-tid. Bananmannen spør meg innimellom om hvordan jeg "føler meg" også, og det hjelper jo IKKE på å ta fokuset vekk... *grrr* I morgen må jeg huske på å dra og ta blodprøve for å "konstatere" EL. *jippi - endelig en blodprøve med "ønsket" resultat* *legger fram blodprøve-rekvisisjonen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. november 2003 #439 Del Skrevet 30. november 2003 Ser at tiden går sakte ja... Og kjenner meg igjen i det... Hvordan ser de på blodprøver at du har hatt el? Kan man sjekke det hvis man vil?? Kan man se at man nærmer seg el også? Er veldig spent på tiden frmover her inne i boka di! Tvitvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2003 Forfatter #440 Del Skrevet 30. november 2003 Blodprøven jeg skla ta nå skal progesteron-nivået sjekkes. Hvor høyt dette nivået er, sier noe om en har hatt EL, eller ikke, dersom jeg har forstått det riktig. Imidlertid må denne prøven tas CD 21-23 for at målingene skla være mest mulig "korrekt". Jeg vet ikke noe om de kan se at det nærmer seg EL, men det er jeg ikke sikker på. I allefall måler de ikke progesteron da... Kanskje det er mulig å måle LH? Nei, jeg vet ikke sikkert. Kan ikke vente til det blir neste helg! Ovusoft sier at mensen kommer på lørdag, mens jeg selv har litt tro på søndag, så det blir spennende å se. kommer IKKE til å teste noe på forhånd - SÅ optimistisk er jeg ikke. Bananmannen får heller ikek gi meg noe håp - jeg NEKTER på å la meg selv bli skuffet igjen! :x *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg