Gå til innhold

Hva VIL du lese om i blader?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om blader der mange sa de synes bladene var for repeterende og/eller tomme i innhold.

Hvis du kunne skape ditt eget blad eller være redaktør for en dag, hva ville DU skrevet om? Eller hva ønsker du å lese som du nå savner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville lest artikkler som så innbydende ut, i blader.

Pene og spennende bilder som fortalte hva teksten handlet om.

Jeg ville nok gått mer for en teknisk del av et blad. Jeg er ikke så mye inne på politikk, krig og fred og sånt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lese intervjuer med kjente personer, forfattere, prester, folk som har utrettet noe spesielt. Det finnes jo blader som har det i dag også men jeg vil ha flere historier i samme blad, ikke ett enkeltstående intervju. Da tenker jeg ikke på kjendisintervjuer....

Og gjerne info om forskjellige yrker med hvordan komme inn i det yrket, og info om alternative helsetilbud.

Gjerne med matoppskrifter, interiørtips og mote stoff sånn diskre innimellom....... :)

Men dette bladet blir nok dyrt trur eg, for jeg vil jo helst ha minst mulig reklame også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert; jeg er dritt lei av alle disse mote reportasjene !! Det er aldri klær jeg kunne tenkt meg, og dessuten er det jo alltid svinedyre merker uansett! bildene viser jo ikke klærne skikkelig en gang, det virker som om det er lagt mer vekt på at bildene skal være kule, enn at vi skal få se hvordan klærne ser ut!

I tillegg er det alt for mye fokus på "bli slank! og ny slankemetode" osv, da gidder jeg ikke å kjøpe bladet engang! Vi kvinner er faktisk interessert i andre ting en slankekurer også. HVER eneste uke er forsidene til bla. Hjemmet, Allers og de andre store fylt med slike overskrifter, og jeg er dritt lei det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen reklame, ingen mote/sminke, ville hatt intervjuer og historier om interessante personer/hendelser rundt om i verden. Ikke kjendiser, men personer som har opplevd/gjort noe annerledes eller inspirerende. Oppskrifter og interiørtips er også interessant. Ville gjerne hatt en del som minnet om illustrert vitenskap i og også psykologi, alt i ett med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.

Intervjuer/portretter av annerledes mennesker (ikke de som er annerledes fordi de har vært med i Miss Universe, jeg mener personlighet, yrke, evner, ferdigheter, historier osv.).

Psykologi og annen vitenskap.

Mat (ikke slankemat) & drikke.

Ikke: slanking, sminke, slanking, trening (det er bare elendige tips likevel), hitliste-musikk, "hvordan bli perfekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil ha noe a la illustrert vitenskap, men med mer fokus på humaniora og samfunnsvitenskap. Og i tillegg liker jeg matblad - men det kan godt bare være matblad, og ikke andre ting i akkurat det. Også er det morsomt med sånne spørrespalter, og litt sex&samlivdill, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt noe i retning av illustrert vitenskap, men med mer vekt på "vitenskap" enn på "illustrert" - større og dypere artikler, og droppet all ungdomsskolestoffrepetisjonen de har der nå (elendige artikler om vikingtiden og sånt :roll: )

Samt utvidet IQ-testdelen (elsker sånne), og lagt på noen sider med Nemi- og Pondus-striper tilslutt.

Sette av et par sider til anmeldelser av ny musikk hadde heller ikke skadet.

Og kanskje et par sider med typisk jentebladstoff for å minne meg på hvorfor jeg IKKE kjøper sånne - og gi meg en god latter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...