Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er make up og hudpleie produktene til No7 noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er dette Boots no7? Har solpudder derfra, det er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg synes det er litt så som så. Det er et billigmerke, og jeg synes de fleste produktene bærer preg av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan er øyenskyggene deres?(No7) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 5. oktober 2004 #5 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke prøvd øyenskyggene, men er enig i at solpudderet er ganske ok til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MSR Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har fått noen no7 produkter i gave, og syns de er kjempebra! Øyenskyggene også.. men hvor får man egentlig kjøpt dette merket? Har ikke sett det noen steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dareena Skrevet 5. oktober 2004 #7 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tror Spar Kjøp selger dette merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 5. oktober 2004 #8 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tror Spar Kjøp selger dette merket. Ja, står så poå nettsidene deres. Eneforhandler, visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 6. oktober 2004 #9 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kjøpte en del av del disse produktene da jeg var i London en gang. Synes de var bra til den prisen. Øyenskyggene er kjempe gode, sitter lenge. Likte også neglelakkene og solpudderet som andre har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 6. oktober 2004 #10 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kjøpte en lebestift i dag, den sitter veldig godt. SKal prøve øyenskyggene neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå