Gå til innhold

Kjedelig sex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, piss off. Det er ingen som fortjener en perfekt partner og elsker ut av det blå, det er bare innbilsk.

TS, jeg sier ikke at du ikke fortjener det - jeg er bare lei av de som mener at et perfekt liv burde komme som en standard. Sexlysten til samtlige mennesker varierer. Hvor lenge har dette vart?

For min del kan ting som stress, søvnmangel, dårlig kosthold/trening, mørketid osv. påvirke lysten. Vanligvis foretrekker jeg minimum tre ganger dagen, mens noen ganger dabber det ned til annenhver dag pga. ting som påvirker meg i hverdagen.

jeg forventer absolutt ikke sex hver dag! Men ønsker bare at vi kan variere litt, ikke bare ha som mål at han skal bli ferdig.. Dette har vart i ca 2-3 måneder.

Anonymkode: bfb58...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt feit, TS?

Anonymkode: 7e0cd...dda

Jeg har ikke endret meg siden vi ble sammen. 54 kg og 170 cm høy. Trener regelmessig, så er ikke så fryktelig slapp i kroppen heller.

Skrevet

Har du forsøkt å ta dette opp med HAN det faktisk gjelder her da? Det enkle er faktisk ofte det beste.. 

Det har jeg. Og da tar han initiativet og kjører på for å bli ferdig.. Så føler ikke det hjelper.

Skrevet

Det har jeg. Og da tar han initiativet og kjører på for å bli ferdig.. Så føler ikke det hjelper.

Har han gitt deg noe svar på hvorfor det har blitt sånn?

Sånn som dette er ofte vanskelig. I alle fall er jeg en person som ofte ender opp med å bruke veldig lang tid på å tenke på hva det kan være, om jeg har skyld i det, om det har skjedd noe osv; selv om det er vanlig i perioder at ikke alt er på topp.

Skrevet

Når skal dere damer skjønne at menn er jegere. Vi liker å pule nye damer. Spenningen ligger i å jakte. Når den første rusen har lagt seg, blir sexen kjedelig og lite spennende. Men for damer har de bedre sex jo tryggere dere er på partner og nyter sex med følelsene deres. Har du vært ei stund i forhold, har du allerede blitt erobret. Han fantaserer nå om å knulle andre damer. Sier ikke det er sånn for alle menn, men for de fleste er det sånn.

Anonymkode: 5d044...7cf

Jeg er kvinne og jeg er også slik, og vi er mange som tenker slikt. I begynnelsen er det deilig å knulle han men så mister jeg tenningen pga jeg er lei av samme kuk. Så da er det deilig å ha en ny en. Har vært slik hele tiden, nytter ikke å ha variasjoner i sexlivet, det blir kjedelig fordi det er samme kuken! Så gutter, dere er ikke alene om å ha det slik, men vi jenter skjuler det bedre og er bedre skuespillere enn dere tror :)

Anonymkode: 8017a...d07

• Liker 1
Skrevet

Prøvd lingerie og sånn? Ellers så har jeg vært i samme båt som mannen din, super kåt og forelska i dama mi, men i en periode med mye stress og ting å tenke på så ble det lite (kan godt hende det har noe med testo nivåer under long term stress)

nå er jeg dog viril som alltid og kan ikke få nok av dama mi, det var en periode som gikk over. Kanskje spør om han vil sjekke testo nivåene sine? Kan hende han har for lave nivåer og det kan vel fikses enkelt hos legen

Anonymkode: d640b...89d

Skrevet

Jeg har der også sånn som deg. Typen er ikke interessert i å gjøre noe nytt, slik at alt blir rutine og til slutt rimelig kjedelig lf veldig forutsigbart. Starter med suging/slikking, før jeg rir og han kommer enten i doggy eller skje. 

Kjedelig som F. Ikke vil han gjøre det på andre steder heller, det er liksom bare senga som gjelder. Ikke vil han ta meg i rumpa til en forandring heller. Alt skal være så prektig og "normalt". 

I tillegg, som deg, har det dabbet så utrolig av. Før hadde vi sex omtrent hver 2.-3.dag. Nå er jeg heldig om jeg får litt kos på fredagene. En gang i uka eller mindre, er det jeg må ta til takke med. Der er fælt. Når msn går rundt og er kåt på mannen oftere enn normalt fordi man er så utsultet på sexuell stimuli og kontakt. Vi er blitt som et gammelt ektepar. Sitter i hver vår ende av sofaen hver kveld. Hvis ikke vi gjør det så sitter han å spiller på datamaskinen mens jeg bli sittende alene. Sosialt og fungerende forhold sier du... 

Jeg har ingen tips. Men jeg er i samme situasjon som deg omtrent. Så du er ikke alene for å si det sånn.. 

Anonymkode: 33a9d...948

jeg og:( heo, tenker dere også på andre menn? jeg tar meg selv i å la tankene vandre dithen.. det er kjedelig det!! hva er det disse mannfolka holder på med egentlig???

Anonymkode: e078a...a80

Skrevet

Har du blitt feit, TS?

Anonymkode: 7e0cd...dda

hahahah, herregud! la nå jenta være! så unødvendig slem du er!

Anonymkode: e078a...a80

Skrevet

Jeg er mann og har for tiden samme problemet. Har vært sammen med kjæresten 1 år og sexlivet er mildt sagt uinspirerende. Har sex kanskje en gang annen hver uke og da kun i misjonærstillingen. Jeg liker dama veldig godt, men jeg takler ikke at sexlivet er så kjedelig. Drømmer om å bøye henne over kjøkkenbordet og rimme henne og jeg føler meg alt for ung til å være dømt til en fremtid med kjedelig sex. Noen som har noen tips ang. hvordan man skal ta dette opp med partner på en fin måte?

Anonymkode: 73481...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...