AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg og typen hadde sex sammen for første gang for 3-4 måneder siden. De to første ukene hadde vi samleie omtrent hver dag, til noen ganger pm dagen. Dette har dabbet av. Nå har vi sex ca 1 gang i uken, og det er kun hvis jeg tar initiativ og klår på han. Han har sagt rett ut at han ikke vil ha sånn kos for tiden. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Føler jo at jeg tvinger han til å ha sex. Når vi først har sex, så er det null lidenskap, kun jukking til han blir ferdig. Jeg går ned på han, både med munn og hender. Så blir det vanligvis til at jeg rir han, mens han bare ligger der. Noen ganger blir det doggy. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å piffe opp litt? Skal det være så kjedelig? Jeg har kun hatt en partner før, og han klarte ikke å holde fingrene av meg. Jeg har dog aldri fått orgasme med partner, noe vi skulle prøve å finne ut av.. Anonymkode: bfb58...9a3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Jeg og typen hadde sex sammen for første gang for 3-4 måneder siden. De to første ukene hadde vi samleie omtrent hver dag, til noen ganger pm dagen. Dette har dabbet av. Nå har vi sex ca 1 gang i ukenAnonymkode: bfb58...9a3Det er så standard gutter. Masse i starten, og så mindre og mindre. Kom deg videre, du fortjener bedre. Vi kvinner fortjener en som gir oss lidenskapelig sex. Anonymkode: 33faf...3c6 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Det er så standard gutter. Masse i starten, og så mindre og mindre. Kom deg videre, du fortjener bedre. Vi kvinner fortjener en som gir oss lidenskapelig sex. Anonymkode: 33faf...3c6Nå elsker jeg han, og vet at han elsker meg. Så å bare gå videre er ikke noe alternativ. Sex 1 gang i uken kan jeg font leve med, men da vil jeg at det skal være litt mer "kvalitet". Ikke bare at han skal bli ferdig.. Anonymkode: bfb58...9a3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Nå elsker jeg han, og vet at han elsker meg. Så å bare gå videre er ikke noe alternativ. Sex 1 gang i uken kan jeg font leve med, men da vil jeg at det skal være litt mer "kvalitet". Ikke bare at han skal bli ferdig..Anonymkode: bfb58...9a3Virker som han ikke tenner på deg. Anonymkode: 33faf...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Virker som han ikke tenner på deg. Anonymkode: 33faf...3c6Og det kan jeg ikke gjøre noe med.. Så da må jeg bare akseptere hvordan ting er nå, pm jeg skal være sammen med han? Anonymkode: bfb58...9a3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har der også sånn som deg. Typen er ikke interessert i å gjøre noe nytt, slik at alt blir rutine og til slutt rimelig kjedelig lf veldig forutsigbart. Starter med suging/slikking, før jeg rir og han kommer enten i doggy eller skje. Kjedelig som F. Ikke vil han gjøre det på andre steder heller, det er liksom bare senga som gjelder. Ikke vil han ta meg i rumpa til en forandring heller. Alt skal være så prektig og "normalt". I tillegg, som deg, har det dabbet så utrolig av. Før hadde vi sex omtrent hver 2.-3.dag. Nå er jeg heldig om jeg får litt kos på fredagene. En gang i uka eller mindre, er det jeg må ta til takke med. Der er fælt. Når msn går rundt og er kåt på mannen oftere enn normalt fordi man er så utsultet på sexuell stimuli og kontakt. Vi er blitt som et gammelt ektepar. Sitter i hver vår ende av sofaen hver kveld. Hvis ikke vi gjør det så sitter han å spiller på datamaskinen mens jeg bli sittende alene. Sosialt og fungerende forhold sier du... Jeg har ingen tips. Men jeg er i samme situasjon som deg omtrent. Så du er ikke alene for å si det sånn.. Anonymkode: 33a9d...948 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Og det kan jeg ikke gjøre noe med.. Så da må jeg bare akseptere hvordan ting er nå, pm jeg skal være sammen med han?Anonymkode: bfb58...9a3jeg er jeg redd for ja. Er ikke så mye man dår gjort med det der :/ Anonymkode: 33a9d...948 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Når skal dere damer skjønne at menn er jegere. Vi liker å pule nye damer. Spenningen ligger i å jakte. Når den første rusen har lagt seg, blir sexen kjedelig og lite spennende. Men for damer har de bedre sex jo tryggere dere er på partner og nyter sex med følelsene deres. Har du vært ei stund i forhold, har du allerede blitt erobret. Han fantaserer nå om å knulle andre damer. Sier ikke det er sånn for alle menn, men for de fleste er det sånn. Anonymkode: 5d044...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Når skal dere damer skjønne at menn er jegere. Vi liker å pule nye damer. Spenningen ligger i å jakte. Når den første rusen har lagt seg, blir sexen kjedelig og lite spennende. Men for damer har de bedre sex jo tryggere dere er på partner og nyter sex med følelsene deres. Har du vært ei stund i forhold, har du allerede blitt erobret. Han fantaserer nå om å knulle andre damer. Sier ikke det er sånn for alle menn, men for de fleste er det sånn.Anonymkode: 5d044...7cfFor noe tull. Leste litt om det der og det er menn som er usikker på seg selv som ligger rundt med flere damer. De gjør det for å øke selvtillit og status. Patetisk! Anonymkode: 71927...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har der også sånn som deg. Typen er ikke interessert i å gjøre noe nytt, slik at alt blir rutine og til slutt rimelig kjedelig lf veldig forutsigbart. Starter med suging/slikking, før jeg rir og han kommer enten i doggy eller skje. Kjedelig som F. Ikke vil han gjøre det på andre steder heller, det er liksom bare senga som gjelder. Ikke vil han ta meg i rumpa til en forandring heller. Alt skal være så prektig og "normalt". I tillegg, som deg, har det dabbet så utrolig av. Før hadde vi sex omtrent hver 2.-3.dag. Nå er jeg heldig om jeg får litt kos på fredagene. En gang i uka eller mindre, er det jeg må ta til takke med. Der er fælt. Når msn går rundt og er kåt på mannen oftere enn normalt fordi man er så utsultet på sexuell stimuli og kontakt. Vi er blitt som et gammelt ektepar. Sitter i hver vår ende av sofaen hver kveld. Hvis ikke vi gjør det så sitter han å spiller på datamaskinen mens jeg bli sittende alene. Sosialt og fungerende forhold sier du... Jeg har ingen tips. Men jeg er i samme situasjon som deg omtrent. Så du er ikke alene for å si det sånn.. Anonymkode: 33a9d...948Hvorfor finner du deg i det? Dump han og gå videre. Du fortjener bedre. Anonymkode: 33faf...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Hvorfor finner du deg i det? Dump han og gå videre. Du fortjener bedre.Anonymkode: 33faf...3c6jeg har ikke gått fra han fordi jeg er glad i han. Han har mange andre fine kvaliteter jeg setter pris på så jeg valgte å overse denne sex-sulten min.. Men må ærlig si at jeg ikle visste hva jeg gikk til da det valget ble tatt. Jeg trodde der skulle bli enkelt. "Men sex er jo ikke alt", får jeg høre av venninner når jeg syter il dem iblant. Det er jo sant, sex er ikke alt. Men det hadde vært veldig fint å kunne møtes på midten en gang i blant. At ikke alt skal skje på hans premisser. For det er jo han som styrer mitt sexliv. Han vil bare ha kjedelig sengevals og det må jeg fint finne meg i fordi jeg kan jo ikke tvinge han til noe han ikke vil gjøre. Det er bare så tomt. Bokstavelig talt tomt inni meg, jeg savner sex. Hard og år og lidenskapelig sex! Savner en som ser på meg og kan bli kåt av bare det. Savner en som kan holde meg fast og knulle meg hardt og lenge. Vise litt råskap, litt ekte testosteron og svettelukt. At jeg føler meg begjært og sexy. Ingenting av dette har jeg nå. Anonymkode: 33a9d...948 3
Katten.2.0 Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Det er så standard gutter. Masse i starten, og så mindre og mindre. Kom deg videre, du fortjener bedre. Vi kvinner fortjener en som gir oss lidenskapelig sex. Anonymkode: 33faf...3c6Ah, piss off. Det er ingen som fortjener en perfekt partner og elsker ut av det blå, det er bare innbilsk.TS, jeg sier ikke at du ikke fortjener det - jeg er bare lei av de som mener at et perfekt liv burde komme som en standard. Sexlysten til samtlige mennesker varierer. Hvor lenge har dette vart?For min del kan ting som stress, søvnmangel, dårlig kosthold/trening, mørketid osv. påvirke lysten. Vanligvis foretrekker jeg minimum tre ganger dagen, mens noen ganger dabber det ned til annenhver dag pga. ting som påvirker meg i hverdagen. Endret 10. desember 2015 av Katten.2.0 1
Smookiekins Skrevet 11. desember 2015 #14 Skrevet 11. desember 2015 Har du forsøkt å ta dette opp med HAN det faktisk gjelder her da? Det enkle er faktisk ofte det beste..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #15 Skrevet 11. desember 2015 jeg har ikke gått fra han fordi jeg er glad i han. Han har mange andre fine kvaliteter jeg setter pris på så jeg valgte å overse denne sex-sulten min.. Men må ærlig si at jeg ikle visste hva jeg gikk til da det valget ble tatt. Jeg trodde der skulle bli enkelt. "Men sex er jo ikke alt", får jeg høre av venninner når jeg syter il dem iblant. Det er jo sant, sex er ikke alt. Men det hadde vært veldig fint å kunne møtes på midten en gang i blant. At ikke alt skal skje på hans premisser. For det er jo han som styrer mitt sexliv. Han vil bare ha kjedelig sengevals og det må jeg fint finne meg i fordi jeg kan jo ikke tvinge han til noe han ikke vil gjøre. Det er bare så tomt. Bokstavelig talt tomt inni meg, jeg savner sex. Hard og år og lidenskapelig sex! Savner en som ser på meg og kan bli kåt av bare det. Savner en som kan holde meg fast og knulle meg hardt og lenge. Vise litt råskap, litt ekte testosteron og svettelukt. At jeg føler meg begjært og sexy. Ingenting av dette har jeg nå. Anonymkode: 33a9d...948Sex er altfor viktig til å overse. Hvis man ikke passer sammen seksuelt så er forholdet dømt til å bli dårlig. Anonymkode: 33faf...3c6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #16 Skrevet 11. desember 2015 Savner en som ser på meg og kan bli kåt av bare det. Savner en som kan holde meg fast og knulle meg hardt og lenge. Vise litt råskap, litt ekte testosteron og svettelukt. At jeg føler meg begjært og sexy. Ingenting av dette har jeg nå. Anonymkode: 33a9d...948Nesten alle menn er jo sånn. Hvorfor tar du til takke med en myk mann uten sexdrift? Anonymkode: 33faf...3c6
Peter007 Skrevet 11. desember 2015 #17 Skrevet 11. desember 2015 Det er så standard gutter. Masse i starten, og så mindre og mindre. Kom deg videre, du fortjener bedre. Vi kvinner fortjener en som gir oss lidenskapelig sex. Anonymkode: 33faf...3c6Kontakt meg da vel 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #18 Skrevet 11. desember 2015 Nesten alle menn er jo sånn. Hvorfor tar du til takke med en myk mann uten sexdrift?Anonymkode: 33faf...3c6fordi jeg er glad i han. Han har andre sider som jeg liker veldig godt. I tillegg er han er flink far for barna sine. En flink familiemann. Men han er bare ikke kåt nok, fra naturen av. Hvorfor det vet ikke jeg. Er vel ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: 33a9d...948
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #19 Skrevet 11. desember 2015 fordi jeg er glad i han. Han har andre sider som jeg liker veldig godt. I tillegg er han er flink far for barna sine. En flink familiemann. Men han er bare ikke kåt nok, fra naturen av. Hvorfor det vet ikke jeg. Er vel ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: 33a9d...948Da har du bare deg selv å klandre, når du har valgt han. Jeg vil anbefale alle andre å finne en de klaffer med i senga før de slår seg til ro. Anonymkode: 33faf...3c6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #20 Skrevet 11. desember 2015 Har du blitt feit, TS? Anonymkode: 7e0cd...dda 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå