Gå til innhold

Tid før sexlysten kommer tilbake etter p-pillebruk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg sluttet på p-pillene for ca 6 mnd siden pga null sexlyst. Hvor lang tid tar det før sexlysten kommer tilbake og kroppen blir som normal? Kan det ta flere mnd før alle hormonene er helt ute av kroppen og kroppen er seg selv igjen?

Det er nemlig først nå 6 mnd senere at jeg har fått bra sexlyst igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesten

Meg tok det nesten ett år før sexlysten var tilbake til normalen igjen etter at jeg kuttet ut p- pillene. Men da var også alle bivirkninger ute av kroppen også :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor lang tid tar det etter at man begynner med pillene før man merker eventuelle bivirkninger da?

Jeg fikk nedsatt sexlyst etter 1 år etter at jeg hadde begynt med pillene. Er dette normalt? At det tar så lang tid før man merker bivirkninger?

Er det også slik at jo lengre man går på pillene, desto lengre sitter hormonene i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Meg tok det nesten ett år før sexlysten var tilbake til normalen igjen etter at jeg kuttet ut p- pillene. Men da var også alle bivirkninger ute av kroppen også :) .

Ok. Noen flere som vil fortelle om hvor lang tid dere andre her inne brukte på å få tilbake lysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke sluttet med p-piller, men skiftet type

(alle typene virker forskjelle på oss, og p-piller virker ulikt på personer) Og da tok det faktisk ikke så lang tid. Et par mdn kanskje? *husker ikke helt sikkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok. Noen flere som vil fortelle om hvor lang tid dere andre her inne brukte på å få tilbake lysten?

Altså, hvis det er noe som ikke interesserer deg gjest, så kan du jo bare tusle videre, kan du ikke?

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...