Gå til innhold

Drittsur venninne.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HVOR mange ganger må ts forklare situasjonen til deg, før du forstår det? Hu har ordentlig søvnproblemer, er ikke sånn at man bare kan legge seg ned og sove som "alle" andre. Du er tydeligvis bare ute etter å provosere, skjønner ikke at du gidder en gang.

Saken er den at jeg ikke tror på at den her insomnian er så kraftig TS skal ha det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saken er den at jeg ikke tror på at den her insomnian er så kraftig TS skal ha det til. 

Hva du tror eller ikke tror er ikke så nøye. Hva legene mine tror, hva psykologene mine tror, hva personell på søvnklinikker tror er ganske mye mer betydelig enn din mening. Det forstår du vel?

TS

Anonymkode: 10d24...4cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du tror eller ikke tror er ikke så nøye. Hva legene mine tror, hva psykologene mine tror, hva personell på søvnklinikker tror er ganske mye mer betydelig enn din mening. Det forstår du vel?
TS

Men hvis min mening er ubetydelig så lurer jeg på hvorfor du fortsetter å svare meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis min mening er ubetydelig så lurer jeg på hvorfor du fortsetter å svare meg. :fnise:

For å prøve å få deg til å forstå. For å prøve å få deg til å skjønne at verden er ikke sort/hvitt. Det er faktisk folk som sliter så mye med søvn at du ikke kunne forestille deg det en gang. Jeg er vant til mistro, men det er bare trist å vite at folk kan være så ufølsomme og ikke engang prøver å forstå hva du sier. 

Men det er jo totalt nytteløst skjønner jeg. Man kan sikkert gjenta noe til deg 15 ganger, og du forstår fortsatt ikke. Etter å ha sett hvordan du holder på i andre tråder på forumet, bare i kveld, med oppgulp i hytt og pine skjønner jeg ikke hvordan DU får sove om natta. 

TS.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, jeg får bare gjøre som en hel del andre her og klappe deg på hodet og si hbhu hu venninna di er ei shitskjerring som må ta hensyn til at du må sove en time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dersom TS hadde dratt på trening og utsatt den der ene tima med søvn en halvannen time eller to, så hadde hun hatt ei fornøyd venninne., noen ganger må man sette seg selv først! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, jeg får bare gjøre som en hel del andre her og klappe deg på hodet og si hbhu hu venninna di er ei shitskjerring som må ta hensyn til at du må sove en time. 

Gjør det du. Kos deg videre i natten ;) 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema, men TS har du testet ut kuledyne? Me tanke på søvn?

Anonymkode: b4685...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema, men TS har du testet ut kuledyne? Me tanke på søvn?

Anonymkode: b4685...1ed

Ja, faktisk. Veldig behagelig følelse, men det hjalp ikke så mye på søvnen :P Anbefales!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med sykdommen din, TS :-( skjønner godt at du ble hjemme. Utrolig umoden venninne du har også! 

Men du hadde ikke rukket å sove før dere skulle trene da? Siden du skrev at venninnen din kom på døra 1,5 time før avtalt tid, og da hadde du hatt tid til litt søvn? Selv får jeg ikke sove når jeg har avtaler, blir så stressa. Så forstår godt om du er likedan🙈

Og forresten, dette O.G mennesket på forumet her..? Hun burde virkelig begynne å gjøre noe konstruktivt med livet sitt i stedenfor å sitte på et forum å kommentere tidenes barnsligste, frekkeste og kjedeligste kommentarer 😂 Uff, noen folk.. For et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...