Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #141 Del Skrevet 13. november 2014 Hun har brystforstørrelse. Igjen; ikke særlig imponerende med store pupper og stor rumper når de er opererte. Jeg vet ikke hvilke proteser hun eventuelt har brukt siden jeg ikke vet hva slags proteser som finnes i dag, men det er vel en sannsynlighet for at det er silikon Nå har det jo seg slik at det eneste hun ihvertfall ikke har er silikon, se bare på bilder fra hun var i tenårene til nå. http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/dancing-stars-kim-kardashian-didn-boob-job-article-1.303517 Det klarer vel du også og se.. Ser jo også på disse nakenbildene at de er natrulig "hengete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. november 2014 #142 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Hun har brystforstørrelse. Igjen; ikke særlig imponerende med store pupper og stor rumper når de er opererte. Jeg vet ikke hvilke proteser hun eventuelt har brukt siden jeg ikke vet hva slags proteser som finnes i dag, men det er vel en sannsynlighet for at det er silikon Silikon er det ikke for hun gikk med på at en kirurg skulle undersøke henne på tv siden så mange mente på at hun hadde silikon i rumpen. Ingen silikon, men tror heller det er Brazillian butt lift. Det ser ikke ut som hun har silikon i puppene. Endret 13. november 2014 av Blue Ivy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #143 Del Skrevet 13. november 2014 Nå har det jo seg slik at det eneste hun ihvertfall ikke har er silikon, se bare på bilder fra hun var i tenårene til nå. http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/dancing-stars-kim-kardashian-didn-boob-job-article-1.303517 Det klarer vel du også og se.. Ser jo også på disse nakenbildene at de er natrulig "hengete" Ja, for all del kan det være de bare er redigerte på bildene i linken til TS, for synes de ser mer hengete ut her. Jeg tror dog rumpa er operert, og som sagt synes jeg ikke at man kan gi creds til noe som er "fake". Silikon er det ikke for hun gikk med på at en kirurg skulle undersøke henne på tv siden så mange mente på at hun hadde silikon i rumpen. Ingen silikon, men tror heller det er Brazillian butt lift. Det ser ikke ut som hun har silikon i puppene. Ja, det vil jeg også tro. Hun er i grunn ikke i tenårene eller tidlig i tyveårene lengre heller, så det er ganske naturlig at kroppen generelt forandrer litt form og fasong når man blir litt eldre. Men igjen som sagt mener jeg at et nakenbilde ikke er noe å ta sånn på vei for. Flott om det kan bli en større aksept for nakne kropper. Det er i grunn helt naturlig med en naken kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 13. november 2014 #144 Del Skrevet 13. november 2014 Greit å ta vanlig modell bilder men naken passer seg ikke og er heller ikke noe en burde forbindes med når man er mor. Mye kritikk kommer man å til å få men hun gjør vel dette for å skape debatt og reaksjoner. Synes man burde slutte med slikt etter man har blitt mor. Det er i alle fall ikke noe jeg kommer til å gjøre, men hun får gjøre som hun vil. Lurer på om det kommer ut en sex tape nr 3 snart? Men kan du forklare meg hva du mente med at man må ta naken bilder for å eie sin egen kropp? Ble veldig nysgjerrig. Nei da misforstod du hva jeg skrev, var kanskje litt uklar. Jeg tenker; man er mor, får ikke "lov" til å ta nakenbilder lenger, fordi det ikke passer seg for allmennheten. Så direkte oversatt vil da andre mennesker bestemme over din kropp fordi du har barn, du eier ikke din egen kropp. Noe sånt. Man kan godt eie sin egen kropp uten å ta nakenbilder, helt klart. Synes bare det er trist at hun kritiseres for bildene nettopp fordi "hun er en mor". Synes ikke det er en grunn i seg selv til å ikke være naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #145 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, for all del kan det være de bare er redigerte på bildene i linken til TS, for synes de ser mer hengete ut her. Jeg tror dog rumpa er operert, og som sagt synes jeg ikke at man kan gi creds til noe som er "fake". Ja, det vil jeg også tro. Hun er i grunn ikke i tenårene eller tidlig i tyveårene lengre heller, så det er ganske naturlig at kroppen generelt forandrer litt form og fasong når man blir litt eldre. Men igjen som sagt mener jeg at et nakenbilde ikke er noe å ta sånn på vei for. Flott om det kan bli en større aksept for nakne kropper. Det er i grunn helt naturlig med en naken kropp. Hun har jo alltid hatt størrelse på rumpa si, helt fra de yngre dager og trener jo ekstremt mye rumpe ifølge hennes trener, den forandra seg ganske mye da hun ble gravid og tror nok det er her hun får kiloene sine når hun legger på seg. Ser man på bilder før og etter graviditet, så har det kommet på noen ekstra kiloer for å si det sånn. Ikke at det er noe galt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #146 Del Skrevet 13. november 2014 Før graviditet: http://www.markpedley.net/wp-content/uploads/2012/02/Kim-Kardashian-Beach-Body-2.jpg Etter graviditet: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/01/09/article-2536672-1A773CE700000578-426_634x784.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 13. november 2014 #147 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Tipper hun og Iggy Azalea har gjort det samme - flyttet fett fra andre steder på kroppen til rumpa. De skal få se akkurat hvordan de vil ut for min del, men jeg synes det er latterlig at de lyver om det. Bakdelene vokser og vokser, men resten forblir veldig lik. Kim K http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/02/kim-kardashian-enhancement-surgery-lead-1.jpg?w=585 http://cdn.necolebitchie.com/wp-content/uploads/2011/03/paris-hilton-kim-kardashian-5.jpg Iggy Azalea http://famousplastic.net/wp-content/uploads/2014/01/iggy-azalea-before-after-butt-shots.jpg Endret 13. november 2014 av Cerasus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 13. november 2014 #148 Del Skrevet 13. november 2014 Syns noen av bildene er fine. Det overnaturlige mellom overkropp og underkropp syns jeg er mer spesielt. Vet hun er litt slik i virkeligheten også, men hun har ikke så slanke armer, og så slank overkropp med den rumpa fungerer bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #149 Del Skrevet 13. november 2014 Hun har jo alltid hatt størrelse på rumpa si, helt fra de yngre dager og trener jo ekstremt mye rumpe ifølge hennes trener, den forandra seg ganske mye da hun ble gravid og tror nok det er her hun får kiloene sine når hun legger på seg. Ser man på bilder før og etter graviditet, så har det kommet på noen ekstra kiloer for å si det sånn. Ikke at det er noe galt med det. Vel... http://jamaicantrolling.hypelifemagazine.com/wp-content/uploads/2013/09/1174947_641645389186650_539233810_n-1378620187n48kg.png Tviler på at alt fettet legger seg på rumpa for å si det sånn. Det blir litt dumt å si at hun er helt naturlig (sier det bare generelt, ikke at du sa det), for det er i grunn helt vanlig der borte å operere seg mye. Jeg bare sier at jeg gir ikke opererte mennesker creds for det. Jeg har aldri sagt at hun er stygg eller noe sånt heller bare for å påpeke det for det mener jeg absolutt ikke. Flott dame så absolutt altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 13. november 2014 #150 Del Skrevet 13. november 2014 De bildene er jo så redigerte at man kan se det lang vei. Spesielt rumpebildet. Så liten midje har hun bare ikke! Det er photoshop, og det er nettopp det som gjør unge jenter usikre på sitt eget selvbilde... Skulle ønske de som redigerer bilder, bare kunne satt "photoshoppet" (med liten skrift eller noe sånt) på bildene sånn at folk ikke tror at enkelte har så feilfri kropp og utseende. Når det er sagt, så er det jo sporty gjort av henne. Bildene er jo fine, men de er redigert i hjel. Trist... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #151 Del Skrevet 13. november 2014 Vel... http://jamaicantrolling.hypelifemagazine.com/wp-content/uploads/2013/09/1174947_641645389186650_539233810_n-1378620187n48kg.png Tviler på at alt fettet legger seg på rumpa for å si det sånn. Det blir litt dumt å si at hun er helt naturlig (sier det bare generelt, ikke at du sa det), for det er i grunn helt vanlig der borte å operere seg mye. Jeg bare sier at jeg gir ikke opererte mennesker creds for det. Jeg har aldri sagt at hun er stygg eller noe sånt heller bare for å påpeke det for det mener jeg absolutt ikke. Flott dame så absolutt altså. Han her Kanye West er jo totalt imot operasjoner ettersom hans mor døde under en slik plastikk operasjpn. Ifølge Kim selv og medier rundt så hadde han aldri gått med på at hun skulle lagt seg under kniven, og nå har jo de vært et par en stund. Jeg sier ikke at hun kun legger på seg på rumpa, jeg sier at dette er nok der hun kjenner vektøkning mest - alle har vi et sted på kroppen hvor vi merker det fort! Hun gikk jo opp mye da hun var gravid, og har jo trent mye for å få det av seg, og hun sier jo selv at kroppen er veldig forandret og at det er mye igjen før hun er der hun var før graviditet. Hun har snakket om både ryggfett og rumpefett på denne reality serien. Alle har vi problemer med noe. Hun tok jo ultralyd av rumpa en gang, var ihvertfall ikke noe implants. Mulig det er noe innsprlytning av noe fett, jeg vet ikke. Hun hadde jo stor rumpe i ungdommen også, og den har (hvis man har fulgt litt med) økt i str fra før og etter graviditet. Det er ikke godt å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #152 Del Skrevet 13. november 2014 Vel... http://jamaicantrolling.hypelifemagazine.com/wp-content/uploads/2013/09/1174947_641645389186650_539233810_n-1378620187n48kg.png Tviler på at alt fettet legger seg på rumpa for å si det sånn. Det blir litt dumt å si at hun er helt naturlig (sier det bare generelt, ikke at du sa det), for det er i grunn helt vanlig der borte å operere seg mye. Jeg bare sier at jeg gir ikke opererte mennesker creds for det. Jeg har aldri sagt at hun er stygg eller noe sånt heller bare for å påpeke det for det mener jeg absolutt ikke. Flott dame så absolutt altså. Jeg har forøvrig ei venninne som legger på seg kraftig rundt rumpa når kiloene kommer. Et sted må jo kiloene begynne å lagre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #153 Del Skrevet 13. november 2014 Her er den en side som lister opp målene hennes, vekt osv. http://healthyceleb.com/kim-kardashian-height-weight-body-statistics/2644 Viktig å huske på at alt ser større ut på bilder og tv, har lest flere steder at folk blir overrasket over at denne rumpa ikke er så "stor" som den ser ut. Jeg synes nå hun ser flott ut. Synd bladet har redigert bildene sånn. Men det er jo ikke noe hun kan lastes for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #154 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har forøvrig ei venninne som legger på seg kraftig rundt rumpa når kiloene kommer. Et sted må jo kiloene begynne å lagre seg. Så når hun legger på seg, legger hun bare på seg på rumpa? Og magen og lårene og armene er fortsatt like slanke? Beklager, men den kjøper jeg ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #155 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg tror ikke den den rumpa er ekte. Den var vel slik lenge før hun fikk barn og ble sammen med West. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #156 Del Skrevet 13. november 2014 Han her Kanye West er jo totalt imot operasjoner ettersom hans mor døde under en slik plastikk operasjpn. Ifølge Kim selv og medier rundt så hadde han aldri gått med på at hun skulle lagt seg under kniven, og nå har jo de vært et par en stund. Jeg sier ikke at hun kun legger på seg på rumpa, jeg sier at dette er nok der hun kjenner vektøkning mest - alle har vi et sted på kroppen hvor vi merker det fort! Hun gikk jo opp mye da hun var gravid, og har jo trent mye for å få det av seg, og hun sier jo selv at kroppen er veldig forandret og at det er mye igjen før hun er der hun var før graviditet. Hun har snakket om både ryggfett og rumpefett på denne reality serien. Alle har vi problemer med noe. Hun tok jo ultralyd av rumpa en gang, var ihvertfall ikke noe implants. Mulig det er noe innsprlytning av noe fett, jeg vet ikke. Hun hadde jo stor rumpe i ungdommen også, og den har (hvis man har fulgt litt med) økt i str fra før og etter graviditet. Det er ikke godt å si. Jeg vil ikke tro det er veldig mulig at hun får en kjempestor rumpe når hun ikke har lagt på seg noe som helst ellers. Da ville hun hatt mer mage, større lår osv. Kan ikke se at det har vokst så mye. Jeg tror hun har hatt innsprøyting av fett i rumpa. Det kan man vel ikke se på ultralyd. Men det er ikke noe en kan diskutere egentlig, for jeg sier som sagt at jeg synes ikke en operert person bør bli hyllet for kroppen. Det er da fordi jeg ikke støtter operasjoner og innsprøyting av gudene vet hva på diverse steder for å se bra ut. Folk bør heller godta seg selv som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2014 #157 Del Skrevet 13. november 2014 Her er den en side som lister opp målene hennes, vekt osv. http://healthyceleb.com/kim-kardashian-height-weight-body-statistics/2644 Viktig å huske på at alt ser større ut på bilder og tv, har lest flere steder at folk blir overrasket over at denne rumpa ikke er så "stor" som den ser ut. Jeg synes nå hun ser flott ut. Synd bladet har redigert bildene sånn. Men det er jo ikke noe hun kan lastes for. Dette kan jo ikke stemme, hun er 3 cm større rundt hoftene enn meg i følge denne siden. Greit, jeg har ei ganske juicy rumpe jeg også, men ikke Kim-juicy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #158 Del Skrevet 13. november 2014 Så når hun legger på seg, legger hun bare på seg på rumpa? Og magen og lårene og armene er fortsatt like slanke? Beklager, men den kjøper jeg ikke. Men herregud da menneske! Hvor ser du jeg skriver det? Jeg skriver at alle har vi et område på kroppen hvor vi legger lettere på oss enn andre steder, men man legger da på seg overalt for det om! Jeg legger fort på meg rundt magen, men det andre følger da på det også! Dama la jo på seg overalt da hun var gravid, men rumpa ble jo enorm på den tiden. Hva er det du ikke forstår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #159 Del Skrevet 13. november 2014 Dette kan jo ikke stemme, hun er 3 cm større rundt hoftene enn meg i følge denne siden. Greit, jeg har ei ganske juicy rumpe jeg også, men ikke Kim-juicy! Som sagt, hun er veldig smal i midja, og ting ser større ut på bilder. Hun bruker jos må str, er nok ikke så feil. Men hun er så smal i midja med slanke bein, så er jo ikke så forferdelig feil tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2014 #160 Del Skrevet 13. november 2014 Som sagt, hun er veldig smal i midja, og ting ser større ut på bilder. Hun bruker jos må str, er nok ikke så feil. Men hun er så smal i midja med slanke bein, så er jo ikke så forferdelig feil tror jeg. Jeg er faktisk én cm smalere i midja enn henne i følge den nettsida, men hun er visstnok fem cm lavere enn meg, da, så kan hende hun ser litt større ut fordi hun er litt lav.. Synes det høres helt merkelig ut likevel, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg