Gå til innhold

Kim Kardashian- hvorfor så kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Du forstår jo heller ikke at alle sliter med kiloene mer på enkelte steder på kroppen enn andre. Dette er allmennkunnskap. Noen legger mer på seg på hofter, noen armer, ben osv. Det betyr jo ikke at man ikke legger på seg andre steder, men et sted starter det jo! Nå har KIm K smal midje - noen er heldig sånn. Hun har skikkelig sprettrumpe. Klart kroppen henne forandrer seg med årene, det er jo naturlig, og hun er jo heldig fra naturens side. Om rumpa har fått noe drahjelp de senere årene har vi jo ingen bevis for. Men ut ifra bildene, så virker det som det er en del "junk in the trunk" - aka eksra kilo. Fatter ikke at du ikke kan forstå at folk legger mer på seg enkelte kroppsdeler enn andre. Skjønner du er opphent i dette bildet du flagger rundt, men det er jo ikke det det er snakk om her. Da hun gikk gravid le jo både rumpe og pupper kjempe stort. Jeg prøver å fortelle deg at hun er nok typen som legger lett på seg over ræva. Fatter ikke at det er så vanskelig å forstå.

Jesus.. Jeg orker ikke lese det en gang.

Du tar ting veldig hardt og ikke klarer du å lese det jeg har skrevet til deg.

God natt igjen! Du får leve i troen om at rumpa er helt ekte :) Skal ikke ta det i fra deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Ser dumt ut? Så om man er født med en slik så et man dum? Hallo, folk er vel fine slik de er?

Ja, det ser dumt ut for den ræva er ikke ekte på en flekk! Den er fylt opp med fett eller et eller annet annet som ikke vises på røntgenbildene. Jeg syns det ser dumt ut når rumpa er så stor i forhold til resten av kroppen. Det ser rett og slett unaturlig ut. Har aldri sagt at hun ER dum. Skjønner heller ikke hvordan hun kan bruke str 27 i jeans. Jeg er 11 cm høyere og veier et par kg mindre og jeg bruker også 27 i jeans. Ja, jeg vet at muskler veier mer enn fett, men jeg har ikke noe særlig fett.

Når dette er sagt syns jeg hun er en veldig pen dame, men den store rumpa på den lille kroppen ser unaturlig og rart ut. Min mening. Så får du ha din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt igjen! Du får leve i troen om at rumpa er helt ekte :) Skal ikke ta det i fra deg :)

Men herregud! Hvsi du hadde giddet og lese det jeg skriver så skriver jeg ikke at jeg mener rumpa er ekte, jeg sier det er nok mange faktorer som spiller inn og det er muligens noe der - men vi har jo ikke bevis på det. Vi kan bare spekulere! Slutt og legg ord i min munn og les igjennom det folk skriver til deg før du konkluderer! Du virker utrolig lite reflektert! Jeg prøver å forklare deg noe som ikke har noenting med om rumpa er ekte eller ikke - men det går jo ikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nødt til å slutte å legge ORD i andres MUNN! Sett deg inn i det folk skriver først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig forstår jeg ikke oppstyret over kroppen hennes. Fronten er OK, men bakdelen... ser jo helt toskete ut med så stor ræv. Hun har jo tatt silikon i den også, og den ser jo forferdelig dum ut spør du meg. Ikke noe pent i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bildene var morsomme og spenstige. Det ser ut som hun har det gøy, og som en annen bruker skrev, har hun et barnslig, lekent preg over ansiktet. Vanligvis liker jeg ikke KimK, men jeg har faktisk sansen for denne photoshooten. Men selvsagt er bildet kraftig redigert, for proporsjonene er helt forskjellige i forhold til andre uredigerte bilder. Jeg tror ikke overkroppen er så slank - og det er for min del manipuleringen av bildene jeg oppfatter som synd, i tillegg til plastisk kirurgi. Men bildene i seg selv er morsomme.

Edit: Skriveleif

Endret av Bollocks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Nakenbilder og sextaper har jo vært ute lenge før dette "stuntet", eneste forskjellen nå er at det var frivillig å la offentligheten få tilgang til de. Synes de var overredigerte, og kroppen hennes er så langt ifra naturlig at det ikke finnes sexy lenger. Det jeg likte var at det var humor over det, trekker det opp noen hakk i mine øyne.

Keira Knightley for Interview Magazine hadde mye mer klasse over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

I en ep av KUWTK så beviste hun at den var ekte. Hun tok røntgen pga ryktene. Men såkalt, så er jo bildene manipulert etter fotografering. Hun er ikke så slank i overkroppen i virkeligheten. I hvertfall ikke i serien

Nei, men fett injeksjoner kan da for søren ikke vises på røntgen heller!! :P Hun beviste at hun ikke har silikon implantater.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg også klikket meg inn på nakenbildene av Kim K. Hørte argumentet hennes for å ta disse bildene var at fotografen er en person alle vil gjøre hva som helst for å bli knipset av, for han er så dyktig!

Så hva skal man si? :vetikke: Fotografen fikk ei nydelig jente til rådighet som han kunne laget kunst av, men bildene er jo bokstavelig talt RÆVA! Skikkelig dårlige!

Dette må kun gå på at hun ikke syns butikken har gått bra nok i det siste, og vil ha mer blest om seg selv. All reklame er jo god reklame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Kim har tatt brazilian buttlift og det vises ikke på røntgen :) man tar fett fra andre deler av kroppen og sprøyter inn i rompa. Khloe har begynt å gjøre det samme. Hun gikk fra å ha ganske liten rompe til å bli diger over natten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg enig i. Jeg lurer også litt på om puppene er opererte. Er vel naturlig at så store bryster vanligvis henger mer?

Uansett synes jeg ikke det er ille.. Det er bare en naken kropp. Dør ikke av å se noen naken akkurat

Puppene mine er omtrent like. Trenger ikke henge mye, selv om de er store☺ (men jeg hadde aldri bestått blyanttesten...)

Syns bildene er kule jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men fett injeksjoner kan da for søren ikke vises på røntgen heller!! :P Hun beviste at hun ikke har silikon implantater.

Har jeg ikke sett... La folk være folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa til Kim... Menneskeheten gjør et stort framskritt og lander på en komet... Rumpa til Kim MÅ være juks assa... Vi landa på en enorm komet... Kim er liiiiite oppmerksomhetssyk da.... Et eller annet med en komet... Herregud, Kim er lite teit som tok de bildene... Hva var det andre igjen? Jaja, det var ikke så viktig. Jeg er bedre enn Kim, for hu har operert rumpa, syns jeg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er oppskrytt i min øyne.Har jo aldri fått til noe som helst.

At en såpass ung og fra naturens side,bra utseende person ødelegger seg selv med implantater,fillere og kosmetiske inngrep er for meg helt uforståelig.Bak løsvipper,løshår,og massevis av sminke ser hun uansett ok ut.

De nakenbildene det snakkes om her kommer i samme slengen som hun påstår det er slitsomt med all oppmerksomheten.Det gjør jo det bare enda mer patetisk spør du meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har større mål på rumpa mi en frøken kardashian .. Haha.. Tror det er mye vinkler på bilder eller redigering som får den til å se så ekstrem ut. Pluss at hun er så lav som hun er. Rumpa mi er 4 cm større i omkrets og midjen min ca 4 cm større.. Så tror høyde har litt å si ! Digger den dama der jeg da. Både bilde nr 1 og 2 .. De to siste kunne hun kanskje spart seg for etter min mening, men mulig jeg ikke forstår sånn "kunst" for ser ikke helt poenget med å stå rett opp og ned naken med et stort glis og hottentott på huet :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå?

Mest kjent er hun for sextapen,og senere:realityserie,noen parfymer og en kleskolleksjon.

Ingen store bragder der akkurat. Plasserer henne på samme nivå som Paris Hilton.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...