Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. november 2014 #101 Del Skrevet 13. november 2014 Rent bortsett fra at bildene er ekstremt overredigerte (det innrømmer hun selv også), så synes jeg de var helt ok. Fullstendig uinteressante, men, men. PR-kåte kjendiser som ikke har annet å spille på enn utseende, må jo komme med noen nakenbilder for å opprettholde blesten om seg selv. Er nok ikke lenge til det kommer ut en ny sex video å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabell20 Skrevet 13. november 2014 #102 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg synes hun ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollbarn Skrevet 13. november 2014 #103 Del Skrevet 13. november 2014 Synes hun er vanvittig pen, og bildene er morsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 13. november 2014 #104 Del Skrevet 13. november 2014 Nå lever jo K & J familien av "skandaler". Jo mer oppmerksomhet de skaper rundt seg selv, jo flere følgere får de på sosiale medier. Er jo en kjempebra strategi, når de bruker sosiale medier til å reklamere for egne produkter. Hadde vært interessant å se hvor mye salget deres er i tiden rett etter en "miniskandale" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #105 Del Skrevet 13. november 2014 Hadde vært interessant å se hvor mye salget deres er i tiden rett etter en "miniskandale" Hvorfor er det så interessant egentlig? Vi er ingen kjendiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2014 #106 Del Skrevet 13. november 2014 Synes det et rart folk synes en dame som er så kunstig og operert ut ser fantastisk ut. Hun var mye penere før alle botoxen og operasjonene. Jaja smak og behag. Dette blir veldig OT, men du er operert du også? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. november 2014 #107 Del Skrevet 13. november 2014 Ingenting som er galt med kim kardashian, hvis det er noe som er galt her så er det alle de som gir henne oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 13. november 2014 #108 Del Skrevet 13. november 2014 Synes hun er dritsexy! Kjempekule bilder. Gjør meg absolutt ingenting at hun ønsker seg oppmerksomhet, det gjør jo alle. Ansiktsuttrykkene er morsomme og fulle av personlighet, som gjør at de virker kraftfulle i stedet for undertrykkende og objektifiserende selv om hun er naken og seksuell. Digger dem. Nei, alle gjør faktisk ikke det. Men der er klart man ser mer til de som søker oppmerksomhet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 13. november 2014 #109 Del Skrevet 13. november 2014 Hun har en utrolig fin kropp med formene på rett plass. Synes dog den rumpa ser altfor stor ut til å sitte på noen sin kropp, uavhengig av hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. november 2014 #110 Del Skrevet 13. november 2014 Dette blir veldig OT, men du er operert du også? Har kun silikon jeg og er ikke i nærheten hva Kim har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. november 2014 #111 Del Skrevet 13. november 2014 Nei, alle gjør faktisk ikke det. Men der er klart man ser mer til de som søker oppmerksomhet. Enig. Ikke alle tar nakenbilder og lager sex taper for å bli i rampelyset. Noen gjør, men ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2014 #112 Del Skrevet 13. november 2014 Lar man fascinere over enkelte sitt behov for å rakke ned på andre. Glaner som gale for å så kritisere med så giftige ord som en klarer å hoste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 13. november 2014 #113 Del Skrevet 13. november 2014 Har kun silikon jeg og er ikke i nærheten hva Kim har gjort Det er vel helt irrelevant. Du er jo fortsatt operert. Det er faktisk NORMALT blant disse kjendisene å drive med kosmetiske operasjoner, kan garantere deg at dama på avatarbildet ditt også har tatt et par Så Kim er ikke noe enestående tilfelle her du. Synes hun er vakker nå jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 13. november 2014 #114 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg synes dama ser vanvittig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2014 #115 Del Skrevet 13. november 2014 Misunnelig. Jeg skulle gjerne kunne satt et Champagneglass på rumpa mi! Supert partytriks da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. november 2014 #116 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Det er vel helt irrelevant. Du er jo fortsatt operert. Det er faktisk NORMALT blant disse kjendisene å drive med kosmetiske operasjoner, kan garantere deg at dama på avatarbildet ditt også har tatt et par Så Kim er ikke noe enestående tilfelle her du. Synes hun er vakker nå jeg Slapp av. Kan ikke jeg få lov til å mene det jeg det mener? At hun var penere før alle operasjonene? Jeg synes ikke hun er fantastisk vakker. Godta det. AJ er virkelig i en annen klasse enn KK. Kan ikke sammenlignes. Å jeg vet godt hun sikkert har tatt noen du Endret 13. november 2014 av smalls 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 13. november 2014 #117 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Slapp av. Kan ikke jeg få lov til å mene det jeg det mener? At hun var penere før alle operasjonene? Jeg synes ikke hun er fantastisk vakker. Godta det. AJ er virkelig i en annen klasse enn KK. Kan ikke sammenlignes. Joda, men det virker litt hyklersk. Du skriver "Synes det et rart folk synes en dame som er så kunstig og operert ut ser fantastisk ut. " Når du tydeligvis har så mye imot utseendet til opererte personer, er det litt rart du synes en som er opertert ganske så mye, er vakker (Angelina) Du sier jo på en måte imot deg selv. Du kan heller ikke si at de ikke kan sammenlignes, du sitter ikke med noen fasit. Jeg har vel egentlig heller aldri sagt de kan sammenlignes? Majoriteten av alle disse skuespillerne, sangerne osv.. er faktisk operert. Synes ikke Kim ser noe mer "falsk" ut en alle andre. Endret 13. november 2014 av alegria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 13. november 2014 #118 Del Skrevet 13. november 2014 Synes ikke så mye om den rumpen, jeg heller. Men jeg blir ikke lenger sjokkert av hva hun gjør for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2014 #119 Del Skrevet 13. november 2014 Hva er sjansen for å balansere et champagne glass på rumpen, i tillegg til å kunne sprette en flaske slik at innholdet spruter rett ned i glasset? Kan ikke akkurat si at hun ikke har talent. Haha Nettopp! Skikkelig kult partytriks. Men jeg er glad rumpa mi ikke er så stor, synes det er vanskelig nok å finne jeans som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. november 2014 #120 Del Skrevet 13. november 2014 Misunnelig. Jeg skulle gjerne kunne satt et Champagneglass på rumpa mi! Supert partytriks da! Pfft. Jeg får plass til en halvliter på magen, men det er ingen som jubler av den grunn.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg