Belbus Skrevet 10. desember 2015 #21 Skrevet 10. desember 2015 Hvis noen spør hvor mange du har ligget med kan du alltids lyve
sjnaah Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #22 Skrevet 10. desember 2015 Det er jo ikke slut shaming av en mann å ha som preferanse at kvinnen han skal ligge med/bli sammen med/gifte seg med ikke har hatt sex med titalls andre menn (og kvinner for den saks skyld). Jeg personlig kunne ikke tenkt meg å være sammen med en mann som har ligget med flere kvinner enn han kan huske, selv om eksen min faktisk hadde det for veldig lenge siden. Jeg var jo hodestups forelsket i han og vi var i et forhold lenge, så jeg så bort ifra at han hadde ligget med mange andre kvinner. Aldersforskjellen var over 5 år, det var han som tok jomfrudommen min. Siden da har jeg ligget med to andre menn, han ene har jeg ligget med et par ganger i en tidsperiode på 2-3 år, han andre var det bare to ganger det skjedde med. Han andre kunne jeg vært foruten, ikke en erfaring jeg setter pris på å ha, samme gjelder egentlig han første også. Jeg var ikke forelsket i disse to (hadde litt følelser for han første, men det var jaggu ikke mye). For meg er sex mer enn bare nytelse og orgasme, det handler om følelser, tilknytning, kjærlighet og alt sånt, jeg føler omsorg for mange og er snill mot alle rundt meg, men jeg har ikke sex med en mann jeg syns er deilig kun fordi jeg syns det og fordi jeg selv er seksuelt frustrert. For meg er sex ufattelig intimt og noe jeg kun vil ha med en som jeg elsker og som elsker meg også. Jeg kan fort bli kåt i fylla og få lyst til å ligge med en tilfeldig person, men jeg holder meg alltid i tøylene (skal sies at han første har jeg kun hatt sex med i fylla og han andre hadde jeg sex med først i fylla så edru). Jeg har fortrengt han siste fordi det var elendig. Jeg merket at jeg greide ikke slippe meg løs fordi jeg ikke stolte på han, samme gjaldt han første også. Ble mye han første og han andre her nå, men håper du greier å henge med! Eksen var jo fantastisk og vi hadde et kanonbra sexliv, håper jeg får det samme igjen senere i livet. Så jeg venter med sex til jeg har funnet en jeg virkelig har følelser for og som har følelser for meg også. Kan hende det er mange år til, men jeg greier meg, er så mange artige leketøy og sånt på markedet at å dekke DET behovet er ikke noe problem. Behovet for nærhet er noe annet, men det får jeg ikke dekket av en tilfeldig person eller en bare deilig mann. Det må være noen som elsker meg. Jeg er forresten 20 år. Ligg med hvem du vil. Vi har alle ulike syn på sex og man praktiserer det slik man føler for det. Jeg er vanvittig glad i sex, det beste som fins er å ha sex med noen man elsker. :D Anonymkode: f37fb...dfatusen takk for utfyllende svar! kjenner meg igjen i mange av punktene du skriver, spesielt det med at man på stole på han, at det de intimt og du må føle en slags tilknytning. du fikk meg på mange måter til å tenke på sex litt annerledes, eneste "problemet" som er nå er vel at jeg er litt redd for å bli lurt med disse "jeg elsker deg" osv. og det eneste han vil er å ligge med meg. hahah komplisert det her
sjnaah Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #23 Skrevet 10. desember 2015 Hvis noen spør hvor mange du har ligget med kan du alltids lyvehadde ikke greid det, vet jo antallet selv så hadde vel følt meg like "skamfull" om jeg kan bruke det ordet? ærlighet varer jo lengst også 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #24 Skrevet 10. desember 2015 Hvis noen spør hvor mange du har ligget med kan du alltids lyveHvorfor det? Ville du vært med en fyr som syns du hadde vært ei slut hvis du fortalte sannheten? Folk vil vel ha en partner som respekterer de som de er, og ikke baserer hele forholdet på en løgn.. Anonymkode: db52f...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #25 Skrevet 10. desember 2015 tusen takk for utfyllende svar! kjenner meg igjen i mange av punktene du skriver, spesielt det med at man på stole på han, at det de intimt og du må føle en slags tilknytning. du fikk meg på mange måter til å tenke på sex litt annerledes, eneste "problemet" som er nå er vel at jeg er litt redd for å bli lurt med disse "jeg elsker deg" osv. og det eneste han vil er å ligge med meg. hahah komplisert det her Ingen problem. Menn er kompliserte når det kommer til sånt, det er ikke alltid så enkelt å se om han for eksempel er ute etter bare sex eller om han har genuine følelser for deg og vil ligge med deg fordi han liker deg. Selv tror jeg nok at de som er ekstremt frampå og kjappe med å få hånda nedi buksa kun er ute etter en ting, de som venter litt og er litt tilbaketrukne vil gjerne mer men vil ta det rolig for å ikke virke desperat. En mann kan nok svare lettere på dette enn meg. Følg magefølelsen, den har som oftest alltid rett. Anonymkode: f37fb...dfa
Belbus Skrevet 10. desember 2015 #26 Skrevet 10. desember 2015 hadde ikke greid det, vet jo antallet selv så hadde vel følt meg like "skamfull" om jeg kan bruke det ordet? ærlighet varer jo lengst også vel du har enda en god vei å gå før du blir slutty iallefall.Hvorfor det? Ville du vært med en fyr som syns du hadde vært ei slut hvis du fortalte sannheten? Folk vil vel ha en partner som respekterer de som de er, og ikke baserer hele forholdet på en løgn..Anonymkode: db52f...8cbNei, ville ikke det, Og ville ikke vært med en som hadde et så diskriminerende syn på folk som gjør det de vil. Jeg har løyet til randoms som ikke har noe med det, bare for moro skyld, uten at jeg skammer meg over noen ting. Hvis man baserer hele forholdet på hvor mange sexpartnere man har hatt så er det et heller usunt forhold vil jeg påstå. Vil bli respektert for den jeg er, ikke for hvor mange sexpartnere jeg har hatt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #27 Skrevet 10. desember 2015 Selv er jeg 19 og har vært i 3 forhold fra jeg var 15 (er i forhold nr 3 nå) der to av dem var relativt kortvarige. Jeg har i tillegg hatt 3 sexpartnere utenom forhold (2 dating og 1 ONS. Sistnevnte angrer jeg på, men gjort er gjort) så har hatt hele 6 sexpartnere i løpet av snart 5 år. Det er ikke så mye hvis man ser på årstallet og antallet, men tror mange synes det er mye. Er vel derfor jeg ikke sier noe om det. Skulle selvsagt ønske jeg bare hadde hatt de jeg har vært i forhold med, men det ble ikke sånn. Altså, jeg vet det ikke er så mange, for finnes maaange jenter på min alder som har 10 eller flere sexpartnere, men jeg synes selv det er litt mange. Anonymkode: fadaa...00a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #28 Skrevet 10. desember 2015 Altså, jeg vet det ikke er så mange, for finnes maaange jenter på min alder som har 10 eller flere sexpartnere, men jeg synes selv det er litt mange. Anonymkode: fadaa...00aSynes dette er litt dobbeltmoralsk. Du har selv hatt en god del over gjennomsnittet for din alder, samtidig som du synes de som bare har hatt noen få flere enn deg "har hatt for mange"? Slut-shaming fra en slut... Anonymkode: cd384...28e
sjnaah Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #29 Skrevet 10. desember 2015 Synes dette er litt dobbeltmoralsk. Du har selv hatt en god del over gjennomsnittet for din alder, samtidig som du synes de som bare har hatt noen få flere enn deg "har hatt for mange"? Slut-shaming fra en slut...Anonymkode: cd384...28eDu slut-shamer hun jo også nå. Se, det er sånn her -ish greier jeg er redd vil skje. Ikke å ligge med 6, eller 10, eller 100 for den saks skyld. Er så lett å slut-shame noen, selv om antallet ikke engang er høyt, og om det var høyt burde de ikke bli slut-shamet heller. Det er jo hver enkelts kropp, tenk om ei jente i forhold hadde sex 4 ganger i uken, og ei annen jente hadde sex med 4 forskjellige i løpet av en uke. Begge hadde hatt sex kun 4ganger, men det er hun uten type som hadde fått gjennomgå.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #30 Skrevet 10. desember 2015 Du slut-shamer hun jo også nå. Se, det er sånn her -ish greier jeg er redd vil skje. Ikke å ligge med 6, eller 10, eller 100 for den saks skyld. Er så lett å slut-shame noen, selv om antallet ikke engang er høyt, og om det var høyt burde de ikke bli slut-shamet heller. Det er jo hver enkelts kropp, tenk om ei jente i forhold hadde sex 4 ganger i uken, og ei annen jente hadde sex med 4 forskjellige i løpet av en uke. Begge hadde hatt sex kun 4ganger, men det er hun uten type som hadde fått gjennomgå.Syns det er helt greit å slutshame jenter som menn burde passe seg for. En god kompis advarer om hvem som er bra å date og ikke. Folk som ligger rundt mye er ikke noe bra kjæresteemne. Sånn er det bare. Anonymkode: db52f...8cb 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. desember 2015 #31 Skrevet 11. desember 2015 Kanskje dette er litt teit av meg å skrive, men føler ett sånn enormt press på å ha sex med færrest mulig. For ett par dager siden, var det en gutt som prøvde seg veldig mye på å få meg til sengs, tok på meg osv. Sa til han at "nei, jeg kan ikke" og det var jo greit. Har tenkt på det i ettertid, at han virket så god i senga og jeg kunne faktisk tenkt meg å ha sex med han. Men så er det noe inni meg som føler ett press fra alle på utsiden, slutshaming, gutter vil helst ha jenter som har hatt sex med færrest mulig. Har kun hatt sex med 1 person før, og det hadde jo vært morsomt å prøve med noen andre også teit å si det, men føler jeg vil bli sett på som skitten og slutty."when you want to be a hoe, but you got morals." føler den "quoten" beskriver situasjonen på en ganske god måte. er jo ikke horete å ha sex, men regner med at dere skjønner poengetføler gutter er så opptatt av at jenta skal være mest mulig "uskyldig" at jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ha sex med noen igjen før jeg gifter meg, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er redd for å bli stemplet som hore, slutty, skitten osv. er egentlig en veldig kjip følelse, å lurer på om det er andre som har det på samme måte? eller som har noen gode råd for å ikke føle det på den her måten? hvilke verdier/moral har dere til dere selv og sex? må også legge til at jeg ikke føler andre jenter er slutty, eller skitten selv om de har hatt mange sexpartnere. Er sjalu på jenter som greier å være så fri om det med sex, å ikke bry seg om hva andre mener. Er mere "verdiene" jeg har og forventer av meg selv, ikke andre.Jeg kan selvfølgelig komme med noe personlige anbefalinger angående hva jeg tror du vil mest glede av i livet ditt på sikt. Det å ha sex med noen du virkelig er glad i, kontra det å ha sex med mer tilfeldige bekjente er to helt ulike ting. Mitt beste råd til deg er at du ikke bryr deg så mye om hva du tror andre måtte tenke og mene, og heller tenke gjennom det du selv gjør. Er det greit for deg så er det greit for deg. (Og, det er ikke sånn at sexlivet ditt er en offentlig greie for venner og bekjente. Å holde ting for seg selv er en god løsning)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå