Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje dette er litt teit av meg å skrive, men føler ett sånn enormt press på å ha sex med færrest mulig. For ett par dager siden, var det en gutt som prøvde seg veldig mye på å få meg til sengs, tok på meg osv. Sa til han at "nei, jeg kan ikke" og det var jo greit. Har tenkt på det i ettertid, at han virket så god i senga og jeg kunne faktisk tenkt meg å ha sex med han. Men så er det noe inni meg som føler ett press fra alle på utsiden, slutshaming, gutter vil helst ha jenter som har hatt sex med færrest mulig. Har kun hatt sex med 1 person før, og det hadde jo vært morsomt å prøve med noen andre også:engel: teit å si det, men føler jeg vil bli sett på som skitten og slutty.

"when you want to be a hoe, but you got morals." føler den "quoten" beskriver situasjonen på en ganske god måte. er jo ikke horete å ha sex, men regner med at dere skjønner poenget:)

føler gutter er så opptatt av at jenta skal være mest mulig "uskyldig" at jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ha sex med noen igjen før jeg gifter meg, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er redd for å bli stemplet som hore, slutty, skitten osv. er egentlig en veldig kjip følelse, å lurer på om det er andre som har det på samme måte? eller som har noen gode råd for å ikke føle det på den her måten? hvilke verdier/moral har dere til dere selv og sex? må også legge til at jeg ikke føler andre jenter er slutty, eller skitten selv om de har hatt mange sexpartnere. Er sjalu på jenter som greier å være så fri om det med sex, å ikke bry seg om hva andre mener. Er mere "verdiene" jeg har og forventer av meg selv, ikke andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

17 (:

Skrevet

Det er jo sant det du sier da. Gutter vil ha jenter som har ligget med færrest mulig. Men ikke helt jomfru, for da vet hun ingenting(fordi sex er såå avansert ) ..

Anonymkode: 73189...855

• Liker 4
Skrevet

Mange gutter/menn vil nok ha en partner med få tidligere sexpartnere. Men hva så? Veldig mange vil ha deg akkurat som du er også! Jeg har selv en liste mange ikke ville tatt i meg med ildtang hvis de fikk se, men det spiller da virkelig ingen rolle for det er ikke dem jeg skal leve livet mitt med uansett. Godtar ikke mannen at jeg har en fortid så er det hans tap, men når det er sagt har jeg aldri møtt en mann som har så mye som gitt et lite hint om at han vil vite antallet mitt. Det spiller liksom ingen rolle, fortid er fortid og det er nåtiden som teller :)

• Liker 4
Skrevet

Har mannen i det hele tatt noe med hvor mange du har lagt med? De syntes også forsåvidt at det er fint med en dame som kan litt som sex, og du lærer noe nytt for hver partner. Sier ikke at du skal ut å ligge med alle. Jeg hadde kun èn partner fra jeg debuterte til jeg var 21, men har hatt sex med ca 5 stk siden den gang, og jeg har lært noe nytt fra alle de. 

Men kan nesten garantere deg at en skikkelig mann (og ikke idiotiske guttunger) driter i antallet, og kommer nok ikke til å spørre heller. Fortid er fortid. 

Anonymkode: 5fbeb...236

• Liker 2
Skrevet

Syns det er bra at du tenker på ryktet og omdømmet ditt. Mange kvinner blir slut-shamet pga vill fortid. Ingen oppegående mann vil ha ei sånn dame. Ei som er selektiv og går for kvalitet fremfor kvantitet vil alltid være på toppen av næringskjeden.☺

Anonymkode: db52f...8cb

• Liker 4
Skrevet

Det er en biologisk grunn bak dette, det handler ikke om at menn er "slemme" eller noe. Det handler om hvor god en kvinne er til å finne en passende partner hun kan få barn med. Om hun har sex ofte med forskjellige menn så tyder det på at hun ikke er ute etter å finne passende mannlige kandidater, som sier til andre at hun ikke er passende for forhold. Sånn er det bare.

Anonymkode: 11405...dc5

• Liker 1
Skrevet

Antall sexpartnere er jo ikke noe man trenger å dele. Det sier lite, med mindre det er første gangen, da synes jeg man burde informere om det. Har aldri møtt en mann som har spurt hvor mange jeg har hatt.

• Liker 3
Skrevet

Antall sexpartnere er jo ikke noe man trenger å dele. Det sier lite, med mindre det er første gangen, da synes jeg man burde informere om det. Har aldri møtt en mann som har spurt hvor mange jeg har hatt.

Virkelig, de damene jeg har datet har vært intressert i min historikk og jeg i hennes. Man vil jo vite hvordan person man eventuelt går inn i et forhold med. At folk er så lite kritiske til hvem de innleder forhold med sier mere om de. For alt du vet kan det være tidligere prostituert du går inn i forhold med. Skremmende at folk vet så lite om partneren sin...

• Liker 1
Skrevet

Er vel mest kvinner som slutshamer andre kvinner, hvorfor har jeg aldri forstått.

Anonymkode: 78395...c43

• Liker 1
Skrevet

Er vel mest kvinner som slutshamer andre kvinner, hvorfor har jeg aldri forstått.

Ikke etter det jeg har erfart. Jeg opplever at det er omvendt.

Anonymkode: e6913...e1b

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du det fra?

Anonymkode: 6d415...e3f

• Liker 2
Skrevet

Virkelig, de damene jeg har datet har vært intressert i min historikk og jeg i hennes. Man vil jo vite hvordan person man eventuelt går inn i et forhold med. At folk er så lite kritiske til hvem de innleder forhold med sier mere om de. For alt du vet kan det være tidligere prostituert du går inn i forhold med. Skremmende at folk vet så lite om partneren sin...

Kan hende de merker at det ikke er så mange. Dessuten er de jeg dater liberale og moderne menn. Historikk er noe annet enn sexpartnere dessuten. Ingen spør om hvor mange man har kysset eller hvor mange venner man har hatt opp gjennom livet. Joda, det er en del av ens historie, men isolert så sier det lite.

• Liker 2
Skrevet

Syns det er bra at du tenker på ryktet og omdømmet ditt. Mange kvinner blir slut-shamet pga vill fortid. Ingen oppegående mann vil ha ei sånn dame. Ei som er selektiv og går for kvalitet fremfor kvantitet vil alltid være på toppen av næringskjeden.☺

Jeg anser meg som relativt oppegående, og jeg gir blaffen i antall og historikk. Så lenge det ikke er en endeløs rekke av feilgrep, anger, lange sessions med prat om alt som ble feil, så kunne ikke et antall brydd meg mindre. 

Jeg vil mye heller ha en dame som ser verdien i et godt sexliv, er bevisst på hva som er bra for henne, vet hva hun vil og hvordan hun skal ha det, og som kan nyte god sex.

Jeg tror alle de gutta som snakker nedsettende om kvinner med høy seksuell aktivitet bare er usikre, og føler manne-egoet sitt truet av at jenta har et sterkt forhold til god seksualitet. 

• Liker 2
Skrevet

på ingen måte. 

• Liker 1
Skrevet

Bare ligg med hvem du vil du ts! Det er ikke slik at antall sexpartnere du har hatt kan sees av andre på noe vis. Uansett så vil du vel ikke ha en prippen fjomp som mener jenter er skitne og horete hvis hun har hatt flere sexpartnere, så ingen grunn til å nekte deg selv å ha det gøy. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje dette er litt teit av meg å skrive, men føler ett sånn enormt press på å ha sex med færrest mulig. For ett par dager siden, var det en gutt som prøvde seg veldig mye på å få meg til sengs, tok på meg osv. Sa til han at "nei, jeg kan ikke" og det var jo greit. Har tenkt på det i ettertid, at han virket så god i senga og jeg kunne faktisk tenkt meg å ha sex med han. Men så er det noe inni meg som føler ett press fra alle på utsiden, slutshaming, gutter vil helst ha jenter som har hatt sex med færrest mulig. Har kun hatt sex med 1 person før, og det hadde jo vært morsomt å prøve med noen andre også:engel: teit å si det, men føler jeg vil bli sett på som skitten og slutty.

"when you want to be a hoe, but you got morals." føler den "quoten" beskriver situasjonen på en ganske god måte. er jo ikke horete å ha sex, men regner med at dere skjønner poenget:)

føler gutter er så opptatt av at jenta skal være mest mulig "uskyldig" at jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ha sex med noen igjen før jeg gifter meg, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er redd for å bli stemplet som hore, slutty, skitten osv. er egentlig en veldig kjip følelse, å lurer på om det er andre som har det på samme måte? eller som har noen gode råd for å ikke føle det på den her måten? hvilke verdier/moral har dere til dere selv og sex? må også legge til at jeg ikke føler andre jenter er slutty, eller skitten selv om de har hatt mange sexpartnere. Er sjalu på jenter som greier å være så fri om det med sex, å ikke bry seg om hva andre mener. Er mere "verdiene" jeg har og forventer av meg selv, ikke andre.

Jeg tror du godt kan la han få kysse, sjarmere, tafse og klå noen  flere ganger før du blir med til sengs. La han jobbe litt for sitt livs opplevelse.

• Liker 1
Skrevet

Du blir ikke slutty av å ha hatt to sexpartnere... 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke slut shaming av en mann å ha som preferanse at kvinnen han skal ligge med/bli sammen med/gifte seg med ikke har hatt sex med titalls andre menn (og kvinner for den saks skyld). Jeg personlig kunne ikke tenkt meg å være sammen med en mann som har ligget med flere kvinner enn han kan huske, selv om eksen min faktisk hadde det for veldig lenge siden. Jeg var jo hodestups forelsket i han og vi var i et forhold lenge, så jeg så bort ifra at han hadde ligget med mange andre kvinner. Aldersforskjellen var over 5 år, det var han som tok jomfrudommen min. 

Siden da har jeg ligget med to andre menn, han ene har jeg ligget med et par ganger i en tidsperiode på 2-3 år, han andre var det bare to ganger det skjedde med. Han andre kunne jeg vært foruten, ikke en erfaring jeg setter pris på å ha, samme gjelder egentlig han første også. Jeg var ikke forelsket i disse to (hadde litt følelser for han første, men det var jaggu ikke mye). For meg er sex mer enn bare nytelse og orgasme, det handler om følelser, tilknytning, kjærlighet og alt sånt, jeg føler omsorg for mange og er snill mot alle rundt meg, men jeg har ikke sex med en mann jeg syns er deilig kun fordi jeg syns det og fordi jeg selv er seksuelt frustrert. For meg er sex ufattelig intimt og noe jeg kun vil ha med en som jeg elsker og som elsker meg også. Jeg kan fort bli kåt i fylla og få lyst til å ligge med en tilfeldig person, men jeg holder meg alltid i tøylene (skal sies at han første har jeg kun hatt sex med i fylla og han andre hadde jeg sex med først i fylla så edru). Jeg har fortrengt han siste fordi det var elendig. Jeg merket at jeg greide ikke slippe meg løs fordi jeg ikke stolte på han, samme gjaldt han første også. Ble mye han første og han andre her nå, men håper du greier å henge med! Eksen var jo fantastisk og vi hadde et kanonbra sexliv, håper jeg får det samme igjen senere i livet. 

Så jeg venter med sex til jeg har funnet en jeg virkelig har følelser for og som har følelser for meg også. Kan hende det er mange år til, men jeg greier meg, er så mange artige leketøy og sånt på markedet at å dekke DET behovet er ikke noe problem. Behovet for nærhet er noe annet, men det får jeg ikke dekket av en tilfeldig person eller en bare deilig mann. Det må være noen som elsker meg. 

Jeg er forresten 20 år. Ligg med hvem du vil. Vi har alle ulike syn på sex og man praktiserer det slik man føler for det. Jeg er vanvittig glad i sex, det beste som fins er å ha sex med noen man elsker. :D 

Anonymkode: f37fb...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...