Gå til innhold

kvinner som syter over andre gravide damer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange hjerneceller mister man for hvert barn man presser ut nøyaktig?

Faen,så dumme dere er. "Det gjelder ikke meg, derfor stemmer det ikke!" 

ler av den arrogansen du viser hr. "feil, nøyaktig den 13.01.2014 opplevde jeg uvell!! KAN DU BEVISE HVORFOR?" uff... 

Anonymkode: 6da15...01c

Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janteloven heter det... I stedet for å glede seg over andres prestasjoner, så vil man veldig gjerne føle seg like flink og nevner hvor syk man var for å rettferdiggjøre at man ikke så like fin ut selv.
"I can do everything you can do better, i can do everything better than you" Spiller i hodet mitt hver gang jeg tenker på janteloven.

Anonymkode: 73974...285

Skrevet

Min observasjon er at sure gravide var de damerne som var relativt spesielle før de ble gravide også. Alle andre var mye godt selv når de var gravid. 

Noen folk har en offer-mentalitet som kan være slitsomt. De sitter i passasjersetet i sitt liv, og ting bare "skjer" med dem. Ikke vet de hvorfor, og ikke kan de gjøre noe med retningen man er på vei. 

Skrevet

Ja alle teite forsvarstalene. Og jeg har ikke sett det et sted eller to! Jeg ser det hele tiden når noen poster noe om marit bjørgen feks, fitnessnora, chritine weber, fitnessbloggen, active fitness, treningsforum.. gang på gang må flerefoldige damer kommentere med en bitter holdning og komme emd sin egen historie som er godt overdrevent, "satt å klamra meg til bøtta i 2 mnd" det gjorde du faktisk ikke..

Anonymkode: cb694...d24

Jo, flere opplever dessverre å sitte klamret til bøtta. Jeg var veltrent når jeg ble gravid, men fra uke 5 til 9 (mistet i uke ni) var jeg helt ødelagt! Unner ingen en slik graviditet,  og tidligere graviditet var jeg helt fin i formen og merket selv på "som gravide skal klage da!! Kom dere opp av sofaen og gjør noe med det!". Graviditet nummer 2 ga meg større forståelse og innsikt i at alle opplever graviditet ulikt. 

Anonymkode: b7cc1...26a

Skrevet

Janteloven heter det... I stedet for å glede seg over andres prestasjoner, så vil man veldig gjerne føle seg like flink og nevner hvor syk man var for å rettferdiggjøre at man ikke så like fin ut selv.
"I can do everything you can do better, i can do everything better than you" Spiller i hodet mitt hver gang jeg tenker på janteloven.

Anonymkode: 73974...285

Jeg synes ikke det er rare prestasjonen at toppidrettsutøver som er friske under svangerskapet trener. 

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang og har spydd, fått bekkenløsning og følges opp med mistanke om svangerskapsforgiftning (det hadde jeg også i første svangerskap). Men å la være å trene eller sykle på jobb? ALDRI! Innstillingen er at dette ordner seg, og at det er naturlig å ha svangerskapsplager. At det gir andre kvinner lyst til å kvele meg som noen skriver over her får så være.

Alle gravide opplever ulike svangerskap , og å forvente det samme fra alle, eller skjære alle over en kam, er bare idiotisk.

Anonymkode: 286b7...798

Jeg har også spydd, noen ganger går det fint å jobbe videre, noen ganger må jeg ligge for å ikke svime av, og orker ikke engang å lese en tekst.

Anonymkode: 811f5...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...