Gå til innhold

Clinique produkter.

*M*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva bruker dere av produkter da? Jeg har kun Superbalanced Makeup (farge Ivory- noen som vet hva som er litt lysere enn 03 Ivory?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nokså mye fra Clinique. Foundation, pudder, farget dagkrem, fuktighetskrem..

Klarer meg ikke uten ansiktsvannet (Mild clarifying lotion, uten alkohol).

Har ikke funnet en god ansiktsvask fra Clinique, der er Dermalogica mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det fins en nyanse som er lysere enn Ivory' date=' og det er o1 Petal. Den bruker jeg, kjempefin :-)[/quote']

Det er notert! Thank U! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett etter dramatically different lotion på SN, men fikk beskjed om at de ikke hadde den inne, og ikke visste om de fikk den inn igjen..... Er det lenge siden dere har sett den der?

Jeg brukte Clinique før, og vurderer å gå tilbake til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Strawberrynet tror jeg. Bestill én og én slik at du får mer rabatt :)

Hvorfor får du mer rabatt når du bestiller ett og ett produkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fordi de har et eller annet sinnsrikt system at de øker rabatten du får for hver gang du bestiller noe, helt til du når maksrabatten! Som er en eller annen prosent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett etter dramatically different lotion på SN' date=' men fikk beskjed om at de ikke hadde den inne, og ikke visste om de fikk den inn igjen..... Er det lenge siden dere har sett den den?[/quote']

De har fått den inn igjen nå..

Desverre har de ikke tatt inn 250ml med pumpe, noe som er utrolig mye mer praktisk synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg har en lipgloss jeg liker bra; tror den heter Berry Flirt. Og så er Moisture On-Line flott for tørr hud (men stinker dritt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå er de utsolgt for Dramatically Different - kremen IGJEN! Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før de får inn utsolgte varer? Skal bestille julegavene mine derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke noe mer spes. en at det er den jeg har brukt i det siste, og det var litt dumt de var tom for den...når de er så utrolig billig....

Men nå har jeg fått den, og jeg skal hente den på postkontoret på fredag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tipse dere clinique-fans om billige toalettmapper med diverse stæsj på strawberrynett!

Selv kjøpte jeg mappen med moisture surge extra, all about eyes og comforting cream cleanser for bare litt over hundrelappen.

Jeg er utrolig fornøyd med moisture surge extra, jeg hadde ikke prøvd denne før. Den trekker lett inn i huden og etterlater huden utrolig klar og ikke minst matt. Perfekt for oss som ikke bruker foundation :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...