Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en lignende kul. talg og puss. Det er ikke farlig eller noe. bare litt irriterende og sjenerende. Dro til en klinikk, satte meg ned og fikk bedøvelse, de vrengte øyelokket og snittet fra innsiden, "tørket" og renset, lapp på øye og smikk smakk ferdig. fra jeg gikk inn døra til jeg var ute tok hele seansen 15min. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en lignende kul. talg og puss. Det er ikke farlig eller noe. bare litt irriterende og sjenerende. Dro til en klinikk, satte meg ned og fikk bedøvelse, de vrengte øyelokket og snittet fra innsiden, "tørket" og renset, lapp på øye og smikk smakk ferdig. fra jeg gikk inn døra til jeg var ute tok hele seansen 15min. :)

Hvilken klinikk? Ikke fastlegen? 

Skrevet

Ok :) Men dette kan ikke fjernes på andre måter? Vil det f.eks gå ut over av seg selv eller ved kremer? Eller må man bruke nål?

nei man må åpne opp og få kulen ut 

Skrevet

nei man må åpne opp og få kulen ut 

Daså. Hvor risky er det å gjøre det selv da? Den bitelille vorten min ligger som sagt ved øyelokket der. Tenker da å stikke den med en nål? Men ligger jo ved øyet..

Skrevet

Hvis det er en vorte, må du ikke finne på å stikke i den selv. Det går ikke å klemme ut en vorte slik man gjør med en talgklump.

Skrevet (endret)

Hvis det er en vorte, må du ikke finne på å stikke i den selv. Det går ikke å klemme ut en vorte slik man gjør med en talgklump.

Ja, tror det er en vorte/kjertel. Kan kjennes bra når jeg drar fingeren over den. Disse går vel ofte over av seg selv? Ala kvsier

Endret av Braah
Skrevet

Ved øyeblikket...? 

Jeg ser heller ikke noe bilde...

Anonymkode: 26de5...e2d

Skrevet

Hva tenker dere? Hvis det er vorte, vil det gå ut av seg selv? Eller må den fjernes?

Anonymkode: 8c9f7...503

Skrevet

Hvilken klinikk? Ikke fastlegen? 

Det husker jeg ikke i farten. Aleris i Trondheim kanskje? er noen år siden. Gjorde det ikke til fastlegen.

Var ikke mye til svar du fikk, men :)

Skrevet

Har den greia fortsatt.

Men nå har den blitt rød på tuppen, noe jeg er rimelig sikker på at skyldtes at jeg peller på den.

Anonymkode: 8c9f7...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...