Gå til innhold

Hva får deg i julestemning?

sirka

Anbefalte innlegg

Jeg får julestemning når jeg begynner juleforberedelsene. Å kjøpe julegaver, julekort, julepapir. Elsker å gå i byen og se på juledekorasjoner, høre julemusikk og når det snør. Drikke gløgg og spise pepperkaker. Telle dager.

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok et lite problem, for jeg er i v e l d i g julestemning allerede... Er stygt redd for at det ender med et skikkelig anti-klimaks, så jeg prøver desperat å dempe den enorme forventningen jeg føler just nuh..

Men jeg gleder meg MASSE til å sette i gang julebakst og andre forberedelser, og vil nytte anledningen til å si at jeg har fått en hel haug med kjempegode forslag til julegodt, det være seg mat og/eller drikke, inne på disse sidene. Veldig bra!! :klappe::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok et lite problem, for jeg er i  v e l d i g  julestemning allerede... Er stygt redd for at det ender med et skikkelig anti-klimaks, så jeg prøver desperat å dempe den enorme forventningen jeg føler just nuh..

Men jeg gleder meg MASSE til å sette i gang julebakst og andre forberedelser, og vil nytte anledningen til å si at jeg har fått en hel haug med kjempegode forslag til julegodt, det være seg mat og/eller drikke, inne på disse sidene. Veldig bra!!  :klappe:   :Nikke:

Jeg driver også å demper for tiden. Bare to uker igjen til vi kan begynne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...