Gjest synseren Skrevet 12. oktober 2004 #21 Del Skrevet 12. oktober 2004 Julestemining er snø, lukten av pinnekjøtt, vakker julemusikk, gode minner, pyntet julehjem og forventninger. Og bevare julen ved å notere i Familiens julebok samt lime inn familiebilder i boken. Julebakst, spesielt delfiakake som min kjære er begeistret, for er JUL. Kom i skikkelig julestemning nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 12. oktober 2004 #22 Del Skrevet 12. oktober 2004 Når de begynner å spille julemusikk på radioen, kjenner jeg det begynner å krible i magen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #23 Del Skrevet 13. oktober 2004 For å komme i julestemming trenger jeg: Snø Pakke inn pakker Skrive julekort (IKKE sms og mail) Bake julekaker Pynte huset Høre julemusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2004 #24 Del Skrevet 13. oktober 2004 Går som regel gjennom jula uten julestemning i det hele tatt. Men kanskje det blir annerledes i år siden jeg var i utlandet i fjor og dermed var absolutt vekk fra julestemninger. Da kanskje den kommer tilbake til meg i år etter mange års fravær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #25 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har hørt Putti Plutti på CD hele uka, så julestemningen er på topp hos meg! Ellers pleier jeg å henge opp julegardinene lørdag kveld før 1. søndag i advent, fyre i peisen og vanne pinnekjøttet til 1. advents-søndagsmiddag, da spiser vi skikkelig julemat her hele familien.... Da sitter stemningen løst her...... Henger opp adventskalenderen til ungene...... Julestjernene i vinduene.... Joda, ikke lenge igjen nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 14. oktober 2004 #26 Del Skrevet 14. oktober 2004 Opphengning av adventsstjerne 1. desember er startsskuddet for julesteminga.. Lage kalender til sambo.. Og så går det jo litt "slag i slag".. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 14. oktober 2004 #27 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer i julestemning når julegatene åpner og nissen kommer med godteriposer til barna. Helst skal det være snø.. Når jeg hører god julemusikk og huset pyntes kommer jeg også i skikkelig julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 #28 Del Skrevet 15. oktober 2004 eh... prater bare tull i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2004 #29 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da håper jeg du har den på video, ellers blir det dårlig jul på deg i år (og de fleste andre "juler")... Snekker andersen går da hvert år :o eneste de virkelig har sendt hvert år siden jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. oktober 2004 #30 Del Skrevet 15. oktober 2004 Enig med Aida. Julestemning får jeg når julekalenderen begynner å åpnes, når det sner og gater og butikker er julepyntet og når jeg tar fram julemusikken. Enig med med både Aida og Arkana. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 #31 Del Skrevet 15. oktober 2004 Snekker andersen går da hvert år :o eneste de virkelig har sendt hvert år siden jeg var liten Åååå dumme meg, tenkte på skomaker Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2004 #32 Del Skrevet 15. oktober 2004 Åååå dumme meg, tenkte på skomaker Andersen Ahhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 #33 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor alle skal hete Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 16. oktober 2004 #34 Del Skrevet 16. oktober 2004 Palestrina, snø, ruter med rød teip i kors, kalendre av stoff, og eldre amerikanske sangere som synger de klassiske sangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 16. oktober 2004 #35 Del Skrevet 16. oktober 2004 Palestrina Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 16. oktober 2004 #36 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva er det? Den store klassiske komponisten fra 1500- tallet. Kor sang. Missa Papae Marcelli er hans mest kjente verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 19. oktober 2004 #37 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg får automatisk julestemning når desember kommer. Når jeg finner fram adventskalenderen til eldstemann,når duften av småkaker brer seg i huset og når jeg pakker inn gaver i knitrende gavepapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. oktober 2004 #38 Del Skrevet 20. oktober 2004 .. Når jeg kjører eller går nedover Bydgøy Alle .. i mørket når alle trærne er pyntet med julelys .. (- og så skal det gjerne sne litt... ) ... må liksom det minst en gang i desember ... bare så jeg får følelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. november 2004 #39 Del Skrevet 11. november 2004 Skjønner ikke hvorfor alle skal hete Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #40 Del Skrevet 12. november 2004 Synseren: Du skrev at dere fyller inn bilder og slikt i Familiens julebok, det høres virkelig ut som en kjempegod idè!!! :-) Noe slikt har vi altså ikke i min familie... Kan du fortelle eg litt om hva det er..? (Ble kjempenysgjerrig her..) Det som får meg i julestemning, er: -snø (Oh joy, det snør utafor vinduet mitt for første gang i år just nu!!!) -klememtiner -kjøpe/lage & pakke inn julegaver -julepynt i butikkene -julegateåpninger -julekalenderen på TV... Jeg ELSKER jul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå