sirka Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare lurer... Synes det er ille at jeg merket julestemningen bare av å se at dette forumet var åpnet... :oops: Det er nesten så jeg lukter gløgg her... Og det er i begynnelsen av oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg får julestemning når det nærmer seg jul (les: ikke i oktober). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Enig med Aida. Julestemning får jeg når julekalenderen begynner å åpnes, når det sner og gater og butikker er julepyntet og når jeg tar fram julemusikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 Får julestemning av: - julekonserter i kirken - venne-julebord helt i begynnelsen av desember - lukten av gløgg - se i jule-bilag til forskjellige blader og få inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Julestemning får jeg når gatene er pyntet med jule-lys, frelserarmeen-dama står med gryta si, og butikkene spiller julemusikk,... Og når det er kaldt og snør ute, mens jeg sitter foran peisen hjemme hos mine foreldre,.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2004 #6 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når det sner så mye at den ligger tung på trærne, vi har fyrt i peisen og stearinlys er tent, da er det julestemning i stua :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild Skrevet 4. oktober 2004 #7 Del Skrevet 4. oktober 2004 Får ikke julestemning før jeg kjenner lukten av ribbe eller pinnekjøtt på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. oktober 2004 #8 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når jeg kjenner lukten av røkelse, kakemenn, gløgg og pinnekjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #9 Del Skrevet 5. oktober 2004 putti plutti pott!!! den må sese hver jul..Og så sølvguttene på julaften ingen jul uten de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #10 Del Skrevet 5. oktober 2004 Når det begynner å bli mørkt tidlig på ettermiddagen, lysene i gatene tennes og nissene settes på plass i utstillingsvinduene. lukten av mandariner og gløgg, for å ikke glemme adventskalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. oktober 2004 #11 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lillejulaften, når jeg stresser som verst - for å bli ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #12 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sne på trærne og stearinlys. Når jeg henger opp de røde vintergardinene og gatelysene skinner inn. Når julemusikken ligger i høytalerene og når jeg pakker inn julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. oktober 2004 #13 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kan komme i julestemning hvor og når som helst.. Bare ved å tenke på julen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 5. oktober 2004 #14 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er ikke jul før jeg få se: "Snekker Andersen" på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 5. oktober 2004 #15 Del Skrevet 5. oktober 2004 Når kirkeklokkene kimer (spesiell måte å ringe med de på) etter gudstjenesten på julaften... DA er det jul for meg. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. oktober 2004 #16 Del Skrevet 6. oktober 2004 Desember måned med mørke kvelder,snøen laver ned, levende lys og fyring i peisen. Julemusikk og gløgg mens vi skriver julekort og pakker julegaver. Det er julestemning det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocca Skrevet 6. oktober 2004 #17 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kommer i stemning av: - lukten av mandariner/ klementiner - stearinlys - Jul i Skomakergata, som jeg nå har kjøpt på DVD - julelys i gatene - den grelle julepynten i dagligvarebutikkene - SNØ - lukten av grantreet som tas inn i stua. Plastikk er forbudt! Det er kjekt å ha jula å glede seg til i disse kalde og mørke månedene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. oktober 2004 #18 Del Skrevet 11. oktober 2004 *Gleder meg* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. oktober 2004 #19 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julemusikk på radioen Ribbe Klementiner Levende lys Julekalender på tv Pepperkakebaking Pakke inn julegaver Gleder meg veldig - elsker jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 12. oktober 2004 #20 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mange ting som får meg i julestemning: Julemusikk Noen som skreller mandarin Pakk inn julegaver Julekake lukt Tre nøtter til Askepott Julepyntet butikker Julelys i gatene Snø Adventskalender Osv... Gleder meg kjempe masse til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå