Gå til innhold

35 og gidder ikke å jobbe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama til broren min gidder ikke å jobbe. Ikke er a hjemme med barn heller for de har ingen . Hun syns at hver eneste sjef hun har hatt er en stor idiot. Det har ført til at hun på 2 år har sluttet i 4 jobber. 

Nav støtter henne på alle måter, og de klarer ikke å gjennomskue henne. Jeg vet at hun lever godt og kjøper seg dyre ting på min brors bekostning.  Og nå er jeg ganske forbanna fordi hun har kjøpt en lommebok til 2000 kr. Litt ironisk med hensyn til hvor lite penger hun har. Ville bare lufte ut irritasjon 

Anonymkode: d3809...952

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Dama til broren min gidder ikke å jobbe. Ikke er a hjemme med barn heller for de har ingen . Hun syns at hver eneste sjef hun har hatt er en stor idiot. Det har ført til at hun på 2 år har sluttet i 4 jobber. 

Nav støtter henne på alle måter, og de klarer ikke å gjennomskue henne. Jeg vet at hun lever godt og kjøper seg dyre ting på min brors bekostning.  Og nå er jeg ganske forbanna fordi hun har kjøpt en lommebok til 2000 kr. Litt ironisk med hensyn til hvor lite penger hun har. Ville bare lufte ut irritasjon 

Anonymkode: d3809...952

Hva er det nav ikke gjennomskuer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

At hun bare ikke gidder å jobbe vel?

Du tar ikke feil nå? Nav er vel ikke akkurat kjent for å yte hjelp i hytt og pine.Så de har vel oversikten.Sier hun at hun ikke gidder å jobbe,eller ligger det noe bak her som du kanskje ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck you liar. Tror rett å slett ikke på noen som begynner å bable om sin bror. høres ut som et sykelig og skadelig broderskap. og de er det mange av.....

Anonymkode: 23359...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama til broren min gidder ikke å jobbe. Ikke er a hjemme med barn heller for de har ingen . Hun syns at hver eneste sjef hun har hatt er en stor idiot. Det har ført til at hun på 2 år har sluttet i 4 jobber. 

Nav støtter henne på alle måter, og de klarer ikke å gjennomskue henne. Jeg vet at hun lever godt og kjøper seg dyre ting på min brors bekostning.  Og nå er jeg ganske forbanna fordi hun har kjøpt en lommebok til 2000 kr. Litt ironisk med hensyn til hvor lite penger hun har. Ville bare lufte ut irritasjon 

Anonymkode: d3809...952

Synes det er like ille at du blander deg sånn som du gjør. Kanskje hun sliter? Du kjenner ikke til all hennes historie. Du høres dømmende ut...

Anonymkode: b8c89...d29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er der for en grunn, å støtte og hjelpe mennesker som sliter med arbeidsledighet og sykdom. KAnskje hun har diagnoser du ikke vet om.

Anonymkode: 23359...d13

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er like ille at du blander deg sånn som du gjør. Kanskje hun sliter? Du kjenner ikke til all hennes historie. Du høres dømmende ut...

Anonymkode: b8c89...d29

lov å bry seg om sin bror. hun mistenker at damen hans lurer han og bruker han. Ehh, ikke alle er kalde og hjertløse som deg at når de ser familien sin i trøbbel stikker hode ned i sanden. Ensome menneske!!!

Anonymkode: 55798...253

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lov å bry seg om sin bror. hun mistenker at damen hans lurer han og bruker han. Ehh, ikke alle er kalde og hjertløse som deg at når de ser familien sin i trøbbel stikker hode ned i sanden. Ensome menneske!!!

Anonymkode: 55798...253

Ja, for det var jo det jeg var...NOT. Ts derimot er kald og hjerteløs som trekker en sånn konklusjon som hun gjør uten å vite mer...

Anonymkode: b8c89...d29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år og 4 jobber på 2 år, da er det noe mer og noe større enn bare "meh, føler ikke for å jobbe".

Det er et sellers market der ute. Jeg ser ikke bort fra at hun faktisk kan ha rett, at hun kan ha hatt dårlige sjefer som forventer at hun yter som om hun var frisk heller enn å tilrettelegge for henne som en syk person.

Anonymkode: 81dba...48e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er der for en grunn, å støtte og hjelpe mennesker som sliter med arbeidsledighet og sykdom. KAnskje hun har diagnoser du ikke vet om.

Anonymkode: 23359...d13

Sitat: Bare si at du har angst så får du penger fra nav!  Dette er hennes ord. Hun har ingen utdanning, men nekter å ta jobb i butikk å slikt . sier også at hun er deprimert fordi økonomien er dårlig. Jeg reagerer fordi jeg vet at hun er en festlig dame som elsker luksus. Bare trist min bror og staten må betale for den luksusen 

Anonymkode: d3809...952

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ts blander seg i hvor mye penger hun bruker, skurrer for meg...Jeg legger meg aldri opp i hva andre bruker penger på.

Anonymkode: b8c89...d29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 år og 4 jobber på 2 år, da er det noe mer og noe større enn bare "meh, føler ikke for å jobbe".

Det er et sellers market der ute. Jeg ser ikke bort fra at hun faktisk kan ha rett, at hun kan ha hatt dårlige sjefer som forventer at hun yter som om hun var frisk heller enn å tilrettelegge for henne som en syk person.

Anonymkode: 81dba...48e

Hver eneste sjef i hvert hele hennes voksne liv ? Uflaks må jeg si 

Anonymkode: d3809...952

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Sitat: Bare si at du har angst så får du penger fra nav!  Dette er hennes ord. Hun har ingen utdanning, men nekter å ta jobb i butikk å slikt . sier også at hun er deprimert fordi økonomien er dårlig. Jeg reagerer fordi jeg vet at hun er en festlig dame som elsker luksus. Bare trist min bror og staten må betale for den luksusen 

Anonymkode: d3809...952

Tror nok ikke at det er så enkelt nei.Tror heller det er noe her du ikke vet om.Klager broren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det var jo det jeg var...NOT. Ts derimot er kald og hjerteløs som trekker en sånn konklusjon som hun gjør uten å vite mer...

Anonymkode: b8c89...d29

Du gjør akkurat det du anklager ts for! fy søren, hvor dum kan man være egentlig? :)  

Sitat: Bare si at du har angst så får du penger fra nav!  Dette er hennes ord. Hun har ingen utdanning, men nekter å ta jobb i butikk å slikt . sier også at hun er deprimert fordi økonomien er dårlig. Jeg reagerer fordi jeg vet at hun er en festlig dame som elsker luksus. Bare trist min bror og staten må betale for den luksusen 

Anonymkode: d3809...952

kjenner dessverre mange sånne!

Anonymkode: 55798...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror nok ikke at det er så enkelt nei.Tror heller det er noe her du ikke vet om.Klager broren din?

ja. Og det er derfor jeg sitter oppe så seint og tenker. At han vurderer helgjobb etter 100% stilling er helt sykt å tenke på. 

Anonymkode: d3809...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste sjef i hvert hele hennes voksne liv ? Uflaks må jeg si 

Anonymkode: d3809...952

Hun har bare vært voksen i 2 år av hennes 35 år lange liv?

Anonymkode: 81dba...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare vært voksen i 2 år av hennes 35 år lange liv?

Anonymkode: 81dba...48e

Hun hadde en pause på 6 år . Tilsammen har hun jobbet i et helt år i voksen alder 

Anonymkode: d3809...952

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

ja. Og det er derfor jeg sitter oppe så seint og tenker. At han vurderer helgjobb etter 100% stilling er helt sykt å tenke på. 

Anonymkode: d3809...952

Hm.Han har jo et valg da,og han velger jo å være sammen med henne.Du må tenke at dette ikke er noe du kan gjøre noe med,annet enn å støtte han,og det tror jeg ikke du gjør ved å mistenkeligjøre kjæresten hans.Og jeg tror fremdeles at det er noe bakenforliggende her.Det hjelper uansett ikke broren din at du sitter oppe og tenker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...