Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg er sammen med en mann som blir 30 år om et par måneder. Vi har vært sammen i ca 6 mnd, og jeg vet han vil at jeg skal holde en tale i selskapet hans. Hva kan jeg si? Når skal jeg reise meg? Hvor lang bør talen være? Humor? Herregud, dette er så skummelt, jeg har aldri holdt tale før! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg vet noen velger å skrive sang i stedet for å holde tale... Jeg mener at en sang kan bli vel så personlig og humoristisk.. Er det en litt stiv og høytidelig bursdag som skal holdes? Om det er tale du har bestemt deg for så har jeg uansett ville prøvd å holde den ganske kort. Du kan fortelle om humoristiske episoder, noe snedig han har gjort...ikke drit ham ut da. Om sang er et alternativ synes jeg det er best å styre unna "Bamses fødselsdag" og "Musevisa" De blir lett kjedelige. Hva med å velge en melodi som han kjenner godt og som han er litt glad i? (Om det ikke blir for komplisert så klart..) Lykke til iallefall... Klem fra meg *Miss Gemini* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #3 Del Skrevet 14. juli 2002 Takk for svaret.. Jeg tror nok han ville sette mere pris på egne ord, ikke en sang. Men jeg skal ha det i bakhodet. Han skal ha et selskap med ca 30 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå