Gå til innhold

Svenske skjønnheter......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt sjans til å få kontakt med en av dem ville jeg ikke avvist den muligheten nei.

Vanskelig å si om noen av dem er teite da jeg ikke har møtt noen av dem.

Face value holder jeg nok likevel en knapp på Madde.

Pettern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kronprinsesse Victoria er helt nydelig!! sjarm og utstråling i massevis har den jenta der!!

Madeline derimot er en kjempe søt jente hun og, men slår absolutt ikke søsteren sin,da.....

Men, det er nok en del delte meninger vedrørende dette temaet, og i mine øyne er Victoria definitivt den vakreste!!! Mye har vel media ansvaret for og tenker jeg!!

Madde blir fremstilt som en overflatisk og flørtete jente, mens inntrykket jeg har fått av Victoria igjennom media er at det er en jente med masse følelser og som bryr seg om mennesker rundt seg!!! Veldig naturlig og ekte.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i sverige og her virker det som alle synes madeleine er penest og victoria er smartest.. selv kan jeg bare si at begge er like pene på sine egne måter =)

Victoria har egenskaper som ikke Madeleine har og mosatt :)

Ihvertfall synes jeg de ser bedre ut en de i den norske kongefamilien .

det virker som de har mer stil liksom.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall synes jeg de ser bedre ut en de i den norske kongefamilien .

det virker som de har mer stil liksom.

:D

Nå må du gi deg, den norske konefamilien blir jo bare bedre og bedre for hver dag. :lol: Er for min del glad at vi kun har 2 kongebarn, hadde det vært flere hadde vi sikkert fått cowboy laila og rune rudberg giftet inn i familien. :hoho:

Men tilbake til temaet, jeg synes kanskje madde er søtest - men jeg liker victoria best. Og ikke vet jeg hvorfor, kanskje p.g.a. at jeg ikke syntes madde var like søt før :)

Det om hvem som er smartest vet vel egentlig ikke jeg noe om... Synes madde får ganske mye unødvendig kritikk i svenske aftenblader og sånt, men det har jo victoria også fått i sin tid. Men hun er jo eldst, og har flest oppgaver siden hun skal bli Sveriges neste dronning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madeleine er veldig pen og glamorøs, men EN SMULE sossete...

Victoria er vakker og har utstråling til tusan...

De er flotte begge to, på hver sin måte :D

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikctoria er nydelig med en helt spesiell stil. Hun er meget elegant, og oppförer seg som en virkelig kronprinsesse bör gjöre!!!

Madelein hun er også nydelig, men med det litt opprörske som en liten prinsesse skal ha. Kanskje litt innbilsk, men hun er jo nydelig!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...