Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Som jeg har fått med meg, så har Kronprinsesse Victoria bursdag på søndag.... Det virker som om de fleste har en egen oppfatning om hvem som er penest av Victoria og Madeleine......!? Derfor vil jeg gjerne vite hva dere på Kvinneguiden synes og hvem som er "favoritten"??? selv synes jeg Victoria er den peneste.......Mest sjarm og karisma!!! GOD HELG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Madeleine är nog sötast, men Viktoria är vackrast! Fast vackrast av alla är nog mina egna små prinsessor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. juli 2002 #3 Del Skrevet 13. juli 2002 Madeleine er den flotteste av dem,hun er ganske enkelt VAKKER. Ismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 13. juli 2002 #4 Del Skrevet 13. juli 2002 jeg synes begge er søte jeg på hver sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juli 2002 #5 Del Skrevet 13. juli 2002 Synes kanskje at Madde har mer karisma og glimt i øyet. Men begge er flotte jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. juli 2002 #6 Del Skrevet 13. juli 2002 Begge er flotte,men Madeleine er favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 13. juli 2002 #7 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg synes også Madeleine er den peneste, men begge to er jo så pene, så det er ikke mye som skiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #8 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg synes Madeleine er søtest jeg.Men Victoria er da pen hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 13. juli 2002 #9 Del Skrevet 13. juli 2002 Victoria har jeg virkelig sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. juli 2002 #10 Del Skrevet 13. juli 2002 Victoria :D Madde virker innbilsk synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 14. juli 2002 #11 Del Skrevet 14. juli 2002 Helt enig med Vinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juli 2002 #12 Del Skrevet 14. juli 2002 To nydelige søstre - vakre på hver sin måte. Den eldste er jo bare som snytt ut av nesen på sin mor........mens ingen ligner på faren! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #13 Del Skrevet 15. juli 2002 Madde er jo blitt litt "opprørsk" om dagen da, så hun synes jeg er kul Viktoria synes jeg bare er teit.. Hun er pen og vakker og gjør seg bra på bilder og i rollen sin, men hun er bare teit synes jeg.. Litt enig med Vinga også, hun virker i grunnen litt sånn "I know".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juli 2002 #14 Del Skrevet 15. juli 2002 Nå roter du Sandy, jeg synes Madeleine virket innbilsk, ikke Victoria :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #15 Del Skrevet 15. juli 2002 Ja, herregud.. Det var jo det jeg mente, tror jeg skribla litt i krusseluss her Correction: Madde innbilsk og arrogant, -men opprørsk og kul Viktoria litt småteit, men pen likevel.. Nå da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #16 Del Skrevet 16. juli 2002 Victoria er definitivt den vakreste.........!!! Madeleine ser så plastikk ut... Nesten litt dukkete og stiv i maska!! Klart hun er søt, men har ikke den vakre utsrålingen til sin søster!!!!! Hun ser ut som en sterk kvinne og som har mange meninger om det meste, i tillegg som hun også har styrken til å vise seg som et menneske..... Ikke alle som står fram med personlige problemer slik hun gjorde da det blåste som værst!!!!!! Bra gjort.... Hun er rett og slett en av de vakreste kvinnene jeg noen gang har sett!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 16. juli 2002 #17 Del Skrevet 16. juli 2002 De er begge utrolig flotte jenter da, ingen tvil om det! Må vel si meg enig i at Victoria er den vakreste og Madeleine den søteste. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. juli 2002 #18 Del Skrevet 17. juli 2002 Bikiniprinsessene ja! Syntes alltid Victoria var nydelig før - helt til hun fikk anorexia og selv om hun er frisk igjen nå, så synes jeg Madde er penere. Jeg synes ikke svenskeprinsen er så verst heller jeg Den svenske kongefamilien er helt klart de flotteste av kongefamiliene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. juli 2002 #19 Del Skrevet 17. juli 2002 min mening: Madde er pen på samme måte som utallige andre jenter er. Kunne sklidd rett inn i en hvilken som helst tenåringsserie eller film med hovedsaklig pene mennesker. (ikke noe gæærnt i det, men ikke min favoritt) Victoria derimot er pen på en litt mer "egen"/ personlig måte. Det er ikke bare korrekte propvosjoner og riktig ytre som gjør henne pen, men hun utstråler en sjarm og glede (selv om hun har hatt sitt å stri med tydeligvis...) som skaper mye av det jeg synes blir vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. juli 2002 #20 Del Skrevet 17. juli 2002 Madeleine er absolutt en vakker jente. Victoria også, for all del, men hun slår ikke lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå