Gå til innhold

Mulig asylmottak på Ullern.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste at det er store sjanser for at det blir asylmottak på Montebello på Ullern. Så...jeg tenker på alle barn som må flyttes pga mobbing og det der. Tror dere det kommer til å gå særlig bra om innvandrere skal bo der? Jeg tenker på merkepresset og det å ha dyre ting. Og hva synes dere om det? Skal det ikke være trygt å bo på vestkanten heller nå?

Anonymkode: 88610...29a

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll

Skrevet

Hææ? Google da! Hvordan kan du kommentere troll? Makan!

Anonymkode: 88610...29a

  • Liker 1
Skrevet

Jeg leste at det er store sjanser for at det blir asylmottak på Montebello på Ullern. Så...jeg tenker på alle barn som må flyttes pga mobbing og det der. Tror dere det kommer til å gå særlig bra om innvandrere skal bo der? Jeg tenker på merkepresset og det å ha dyre ting. Og hva synes dere om det? Skal det ikke være trygt å bo på vestkanten heller nå?

Anonymkode: 88610...29a

Merkepresset? Dette er et ikke-problem. Det blir mer problematisk med økt kriminalitet, økt utrygghet for kvinner som oppholder seg alene ute sent på kvelden og ghettoisering av området med et mottak med 3000 asylsøkere (ingen bakgrunnsjekk) som fritt kan forlate bygningen. Jeg leste tidligere om et mottak med opp til 1000 stk som opprettes rett utenfor Oslo i umiddelbar nærhet av en barneskole. Foreldrene er svært kritiske til dette, men ingen hører på dem. Det ser ut som at også trygge områder blir gjort om til Oslo-Øst. Trist.

  • Liker 2
Skrevet

Merkepresset? Dette er et ikke-problem. Det blir mer problematisk med økt kriminalitet, økt utrygghet for kvinner som oppholder seg alene ute sent på kvelden og ghettoisering av området med et mottak med 3000 asylsøkere (ingen bakgrunnsjekk) som fritt kan forlate bygningen. Jeg leste tidligere om et mottak med opp til 1000 stk som opprettes rett utenfor Oslo i umiddelbar nærhet av en barneskole. Foreldrene er svært kritiske til dette, men ingen hører på dem. Det ser ut som at også trygge områder blir gjort om til Oslo-Øst. Trist.

æsj, fy og uff! Det er en grunn til at jeg er på Oslo City bare når jeg MÅ. Jeg holder meg til sentrene på vest, det er så behagelig å gå der. Skal de komme dit med bråket og nå?! 

Og...skaUllern begynne å ligne på Stovner? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker meg på Stovner og områdene rundt i nærheten der, men det er ikke noe hyggelig der.

Anonymkode: 88610...29a

  • Liker 2
Skrevet

æsj, fy og uff! Det er en grunn til at jeg er på Oslo City bare når jeg MÅ. Jeg holder meg til sentrene på vest, det er så behagelig å gå der. Skal de komme dit med bråket og nå?! 

Og...skaUllern begynne å ligne på Stovner? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker meg på Stovner og områdene rundt i nærheten der, men det er ikke noe hyggelig der.

Anonymkode: 88610...29a

Kanskje myndighetenes måte å senke boligprisene på? ;)

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...