Gå til innhold

Vanskelig sak, ang barnehagen til minstemann.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at minstemann nå om en  måned begynner i ny barnehage!

Han har ikke vært i den gamle Bhg siden i fjor. Gleder oss så masse til oppstart i en skikkelig Bhg 😊

Anonymkode: 5f7e6...9b4

Gratulerer med ny barnehage! Håper gutten får det godt der 😊

Vil oppfordre til at dere likevel ber om oppfølging på klagen dere sendte inn, dere har fått en løsning, det er det ikke alle som har..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvilken kommune du bor i, eller hvordan andre private barnehager styres. Men jeg jobber i en privat barnehage, og vi har jo så klart også ventelister, men her er det hvert fall slik at om man ringer og tar direkte kontakt med lederen i barnehagen pleier man ofte å få snike litt i køen om barnehagen liker deg osv. Vet det ikke er helt ok sånn egentlig, men slik er det hvert fall der jeg jobber, jeg er bare assistent så har ikke noe med dette å gjøre.

Syntes det er helt forferdelig at en slik barnehage før lov til å fortsette, det burde blitt satt i gang tiltak med en gang, og i verste fall måtte alle ansatte mistet jobben og mer kompetente personer burde bli ansatt. Er mye sykdom hos oss også så klart, spesielt hos nyansatte, og det er jo vanlig, men vi er jo alltid fast ansatte tilstede også, om en avdeling skulle hatt flere syke enn faste ansatte, så kommer noen faste ansatte fra en annen avdeling for å avlaste. Altså slik at vi fordeler vikarene utover. Å ikke skifte bleie, ikke møte barna i døren, ikke se barna overhodet, alt dette kan ikke unskyldes med vikarer...

Anonymkode: 6194b...9a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her, så ikke at det var en gammel tråd får nå, beklager. :)

men kjempeflott at han har fått plass i en barnehage! Lykke til :)

Anonymkode: 6194b...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne barnehagen burde vært oppslått i media. Slike bhg skal ikke finnes! Lurer på om det kan være en Espira bhg?

Anonymkode: a2ade...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne barnehagen burde vært oppslått i media. Slike bhg skal ikke finnes! Lurer på om det kan være en Espira bhg?

Jeg har jobbet i en Espirabarnehage, og der ble jeg bare et halvt år. Den måten de jobber etter, er ikke noe jeg kan stå inne for overhodet. Det er så klart forskjell fra den ene Espirabarnehagen til den andre, men de direktivene man får fra oven, er lik overalt. Fikk sjokk da jeg fikk utdelt "Espiras 10 bud" som nyansatt. Det 8. budet var: "Espira passer ikke for alle. Hvis du ikke jobber etter våre retningslinjer, finnes det andre arbeidsplasser". For en velkomst, liksom. Espira er en pengemaskin, pedagogikk, omsorg og god personalpolitikk er underordnet.

Men dette var OT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en kommunal barnehage.

Anonymkode: 5f7e6...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...