AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #21 Skrevet 4. desember 2015 Det er nok best du tar gynekologisk undersøkelse og celleprøve selvom du har blitt utsatt for overgrep. Hvis du får kreft må alt fjernes der nede og man får problemer med å holde vagina åpen. Den kan gro igjen og bli smertefullt å ha sex eller ha noe inni der. Og man får med seg en dildo for å passe på at det ikke skjer med mindre man har masse sex etterpå. Cellegift er ingen spøk. Det er en hard påkjenning for kroppen. Immunforsvaret blir svekket og man mister håret og blir dårlig form.. Ingen liker å skreve for fremede og bli pirka inni der. Men det er et bedre alternativ enn å bli alvorlig syk og bli deformert der nede, smerter og problemer osv. Snakk med legen din om dette. Ta vival når du skal ha undersøkelse forex. Klem Anonymkode: 9c083...130
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #22 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2015 den 22.58): Sist jeg tok sa legen at det snart ville komme slike test-sett til hjemmebruk,slik at man kan ta prøven selv og sende den til analyse. Det er visst testet ut i noen kommuner allerede. Så lenge du bruker kondom ved tilfeldig sex har du gjort det du kan for å forhindre HPV-viruset. Anonymkode: 5aa28...58d Har de kommet noe lengre på disse hjemmetestene? Er de oppe og går? Anonymkode: 7ab1b...3ba
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #23 Skrevet 26. mars 2021 Du velger selv, det er ikke noe must. Gjør det som kjennes best for din egen del. Jeg kommer aldri til å utsette meg selv for noe sånt igjen heller, har ikke tatt på mange år, og hvis det skulle komme et sånt brev går det rett i søppelet. Jeg tar fullt og helt ansvar for min egen helse, har ikke behov for uønsket innblanding. Anonymkode: 358d5...469 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #24 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har de kommet noe lengre på disse hjemmetestene? Er de oppe og går? Anonymkode: 7ab1b...3ba Hvorfor drar du opp en over FEM ÅR gammel tråd for å spørre om noe du lett kan google deg frem til!? Anonymkode: 15240...0a6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #25 Skrevet 27. mars 2021 Det finnes erfarne dyktige gynekologer der ute som har jobbet i over 30 år, man kjenner ikke en gang undersøkelsen og de er så trygge at det knapt merkes at man har vært hos en gynekolog. Anonymkode: 488dc...138
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå