Gå til innhold

Eksluderer èn venninne fra julebordet

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en røre! :bond:Håper det ordner seg!

Herregud er det mulig. Syns baade TS,  fattigfransen( sorry, men vedkommende skulle da klare aa spare opp ilopet av et aar!, og resten  av damene er latterlig drama orientert! Fortjener hverandre. Jeg hadde ikke hatt samvittighet tii aa diregere aarets julebord for aa spare tja 200nok? Jeg hadde heller sagt jeg var opptatt eller laant disse faa ekstra kronene ettersom jeg paa dood og liv ma vare med.  Og TS: blir sikkert et veldig trivelig julebord!, TS skal altsaa ruste til kamp og lage ekstra drama. Jeg skulle hatt betalt for aa henge med denne suppegjengen. KOOOOOOSELIG JUL!  Hehe

Endret av Lillakitty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

off fikk vondt i magen når jeg leste dette 😳hvorfor gjøre en person noe så vondt som dette,syns dere gjerne kunne spleiset hele gjengen på henne som har dårlig råd,dere kan redde den dårlige avgjørelsen inn på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at hun har sagt rett ut hva hun mener, når det er tydelig at ingen andre har hatt baller nok til å si fra om at de synes dette er dårlig gjort. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne vi gjerne betalt for henne, men nå er det enda mer drama. 

Hun har skrevet i en fellesmelding på facebook at. 

1 Hun ene sladrer for mye om andre, og hun har ikke inkludert henne i samtalen. Så vi andre må vise henne det hvis hun skal få se det. 

2. Jeg burde inkludert henne fra begynnelsen. Det var ikke jeg som startet samtalen om hvor julebordet skulle være, så det hele der er en mistforståelse som jeg skal oppklare i morgen. 

3. Hun skrev til hun som bestilte bordet at hun ikke lenger anså henne som en venninne og kutter ut vennskapet. 

Og til noen andre har hun skrevet at hun mener de burde forsvart henne mer. 

Dette viser vel bare at denne greia er mye sårere enn hun ga inntrykk av overfor deg tidligere. Det er fryktelig sårt å bli utelatt slik hun blir. Hun ga klart uttrykk for at hun ikke kunne delta dersom denne restauranten ble valgt, og allikevel valgte alle dere andre nettopp dette stedet. Husk - den som tier samtykker...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er det mulig. Syns baade TS,  fattigfransen( sorry, men vedkommende skulle da klare aa spare opp ilopet av et aar!, og resten  av damene er latterlig drama orientert! Fortjener hverandre. Jeg hadde ikke hatt samvittighet tii aa diregere aarets julebord for aa spare tja 200nok? Jeg hadde heller sagt jeg var opptatt eller laant disse faa ekstra kronene ettersom jeg paa dood og liv ma vare med.  Og TS: blir sikkert et veldig trivelig julebord!, TS skal altsaa ruste til kamp og lage ekstra drama. Jeg skulle hatt betalt for aa henge med denne suppegjengen. KOOOOOOSELIG JUL!  Hehe

Jeg synes faktisk ikke noe om slik oppførsel fra venner. Vi har alle ulik økonomi og ulike utgifter. 800kr er faktisk mye penger å bruke på en middag. Du har kanskje råd men det har ikke alle. 

I min venninnegjeng tar vi hensyn og velger steder hvor det er en fin variasjon i både priser og utvalg av mat. Verre enn det er det faktisk ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer om å lage en stor sak av dette på julebordet, men hvis det blir tatt opp (noe det sikkert blir) kommer jeg til å si min mening. Deretter kommer jeg til å si at hun ikke er der, så vi burde ikke snakke om henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...