AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #21 Skrevet 3. desember 2015 HÆÆ? Hvor lever du?USA slipper inn vanvittige mengder mennesker. Hvite er en minoritet i California,og vil bli en minoritet i hele USA innen 2030. De eneste de har strenge regler for skal komme inn er av en eller annen grunn hvite europeere. Samme som at vi slipper inn titusenvis av analfabeter fra hele verden, men hvis mannen/kona di er en høyt utdannet amerikaner, så er vedkommende aldri trygg for å kanskje bli sendt ut av landet dersom f.eks jobben som professor eller ingeniør ryker. USA er like selvutslettende som Europa - i mangfoldets navn skal alt som er hvitt og stygt bort. Det skulle jo bare mangle, landet er bygd på innvandring og massemord. Anonymkode: 7e1be...c4f 1
FreeLife Skrevet 3. desember 2015 #22 Skrevet 3. desember 2015 Det skulle jo bare mangle, landet er bygd på innvandring og massemord. Anonymkode: 7e1be...c4fRart at så mange svarte og brune vil til dette rasistiske fæle landet
NordicViking Skrevet 3. desember 2015 #23 Skrevet 3. desember 2015 Mye tyder nå på at det ikke er muslimer.Anonymkode: e120e...4ddTo av de mistenkte - som begge er drept - er Syed Rizwan Farook (28) og Tashfeen Malik (27). Høres vel ut som muslimer. 1
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 3. desember 2015 #24 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Nå har vel aldri en skytemassakre i USA blitt regnet som terror. Endret 3. desember 2015 av Gregory V 1
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 3. desember 2015 #25 Skrevet 3. desember 2015 To av de mistenkte - som begge er drept - er Syed Rizwan Farook (28) og Tashfeen Malik (27). Høres vel ut som muslimer. Jeg har et kristent navn men det betyr ikke at jeg er kristen. 1
NordicViking Skrevet 3. desember 2015 #26 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har et kristent navn men det betyr ikke at jeg er kristen. Council on American Islamic Relations (CAIR) (en muslimsk organisasjon) sa på en pressekonferanse at de to mistenkte (en mann og en kvinne) var gift. Venner av den ene mistenkte sier at han var en "troende muslim". 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #27 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har et kristent navn men det betyr ikke at jeg er kristen. De var muslimer. Anonymkode: e120e...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #28 Skrevet 3. desember 2015 Nå har vel aldri en skytemassakre i USA blitt regnet som terror. Det gjenstår å se hva motivet var, men mye tyder på at det var terror denne gangen. Anonymkode: e120e...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Skrevet 3. desember 2015 Beleilig at denne saken kom akkurat nå, slik at den overskygger situasjonen mellom Tyrkia og Russland. Den trekker folks oppmerksomhet bort fra diktatoren i Tyrkia. Ingen bryr seg vel om en russisk pressemelding nå. Anonymkode: 1bdda...a80
melly666 Skrevet 3. desember 2015 #30 Skrevet 3. desember 2015 Dere som mener at dette er et terrorangrep - ser dere på skytingen i Planned Parenthood-klinikken som terror?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #31 Skrevet 3. desember 2015 Beleilig at denne saken kom akkurat nå, slik at den overskygger situasjonen mellom Tyrkia og Russland. Den trekker folks oppmerksomhet bort fra diktatoren i Tyrkia. Ingen bryr seg vel om en russisk pressemelding nå. Anonymkode: 1bdda...a80Ja, var nok det som var det egentlig motivet bak denne handlingen. Anonymkode: 7b8b0...dfe
Mann 42 Skrevet 3. desember 2015 #32 Skrevet 3. desember 2015 Som jeg alltid sier, så synes jeg at vi skal vente med å gi en konklusjon. Alt vi vet er at det har vært en skytemassakre i USA, og jeg synes man alt for lett begynner å insinuere at det er islamsk terror, før man har fakta på bordet. Det kan være noe helt annet. Politiet sier at de ikke ser på det som en terrorhandling enda, selv om de mener at det er tydelig at aksjonen var planlagt til en viss grad. Og målet for angrepet var arbeidsplassen til Farook, så kanskje en del av grunnen er å finne der. Men det vil ok ta en tid før det evt blir avklart. Både Farook og kona ble drept av politiet, og hvis de ikke etterlot seg noen spor som kan si noe om motivet, så vil det nok bli vanskelig å avklare. Dersom det VAR forhold ved arbeidsplassen hans som utløste det, så er sannsynligvis de fleste som kunne kaste lys over det, også døde.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #33 Skrevet 3. desember 2015 Dere som mener at dette er et terrorangrep - ser dere på skytingen i Planned Parenthood-klinikken som terror? Hva ellers? Anonymkode: 41e70...2cc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #34 Skrevet 4. desember 2015 "Angrepet onsdag er en ny form for terrorangrep i USA, mener amerikanske eksperter.De antyder at 27 år gamle Tashfeen Malik kan ha vært mer radikalisert enn sin mann."http://www.nrk.no/urix/nybakt-mor-kan-ha-vaert-mest-radikalisert-1.12686461 Anonymkode: ec84c...3cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå