Gå til innhold

Terror i USA?


Fremhevede innlegg

Skrevet

HÆÆ? Hvor lever du?

USA slipper inn vanvittige mengder mennesker. Hvite er en minoritet i California,og vil bli en minoritet i hele USA innen 2030. De eneste de har strenge regler for skal komme inn er av en eller annen grunn hvite europeere. Samme som at vi slipper inn titusenvis av analfabeter fra hele verden, men hvis mannen/kona di er en høyt utdannet amerikaner, så er vedkommende aldri trygg for å kanskje bli sendt ut av landet dersom f.eks jobben som professor eller ingeniør ryker. 

USA er like selvutslettende som Europa - i mangfoldets navn skal alt som er hvitt og stygt bort. 

Det skulle jo bare mangle, landet er bygd på innvandring og massemord. 

Anonymkode: 7e1be...c4f

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle jo bare mangle, landet er bygd på innvandring og massemord. 

Anonymkode: 7e1be...c4f

Rart at så mange svarte og brune vil til dette rasistiske fæle landet :)

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi
Skrevet (endret)

Nå har vel aldri en skytemassakre i USA blitt regnet som terror.  

Endret av Gregory V
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har et kristent navn men det betyr ikke at jeg er kristen. 

De var muslimer. 

Anonymkode: e120e...4dd

  • Liker 1
Skrevet

Nå har vel aldri en skytemassakre i USA blitt regnet som terror.  

Det gjenstår å se hva motivet var, men mye tyder på at det var terror denne gangen. 

Anonymkode: e120e...4dd

  • Liker 1
Skrevet

Beleilig at denne saken kom akkurat nå, slik at den overskygger situasjonen mellom Tyrkia og Russland. Den trekker folks oppmerksomhet bort fra diktatoren i Tyrkia. Ingen bryr seg vel om en russisk pressemelding nå. 

Anonymkode: 1bdda...a80

Skrevet

Dere som mener at dette er et terrorangrep - ser dere på skytingen i Planned Parenthood-klinikken som terror? 

Skrevet

Beleilig at denne saken kom akkurat nå, slik at den overskygger situasjonen mellom Tyrkia og Russland. Den trekker folks oppmerksomhet bort fra diktatoren i Tyrkia. Ingen bryr seg vel om en russisk pressemelding nå. 

Anonymkode: 1bdda...a80

Ja, var nok det som var det egentlig motivet bak denne handlingen. :glare:

Anonymkode: 7b8b0...dfe

Skrevet

Som jeg alltid sier, så synes jeg at vi skal vente med å gi en konklusjon. Alt vi vet er at det har vært en skytemassakre i USA, og jeg synes man alt for lett begynner å insinuere at det er islamsk terror, før man har fakta på bordet. Det kan være noe helt annet. 

Politiet sier at de ikke ser på det som en terrorhandling enda, selv om de mener at det er tydelig at aksjonen var planlagt til en viss grad. Og målet for angrepet var arbeidsplassen til Farook, så kanskje en del av grunnen er å finne der. Men det vil ok ta en tid før det evt blir avklart. Både Farook og kona ble drept av politiet, og hvis de ikke etterlot seg noen spor som kan si noe om motivet, så vil det nok bli vanskelig å avklare. Dersom det VAR forhold ved arbeidsplassen hans som utløste det, så er sannsynligvis de fleste som kunne kaste lys over det, også døde.

Skrevet

Dere som mener at dette er et terrorangrep - ser dere på skytingen i Planned Parenthood-klinikken som terror? 

Hva ellers? 

Anonymkode: 41e70...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...