Gå til innhold

Høyde og pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ingen av delene er overfladisk. Det er helt naturlig å ha preferanser. Noen liker lave menn (ja, faktisk) på samme måte som at noen menn foretrekker små pupper eller store pupper...

Anonymkode: 1787b...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si at disse kan sammenlignes eller sidestilles. Puppestørrelse kan endres på, mens det er heller vanskeligere å bare vokse. Når man kan begynne å innsprøyte silikon i beina for å bli høyere, kan man sammenligne disse.

Anonymkode: beadf...f85

Skrevet

Fint med utseendepreferanser, men som menneske blir man som oftest gammel og sviskete med årene.

Da er det fint med litt felles interesser også.

Anonymkode: 4fdba...6d4

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Er det useriøst å si at kvinner med høydekrav er like overfladiske som menn med puppekrav?

Anonymkode: d713a...a82

Finnes det menn med puppekrav? :P  

Jeg vet mange er opphengt i at dama skal være tynn, veltrent og strøkent fin. Så lenge personlighet teller mindre, så er det overfladisk og menn er nok like ille der. 

• 3 år senere...
Skrevet (endret)

'

Endret av charlie49
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn for moroskyld, hvor opptatt er menn flest av høyde? Pleier dere så synes det gjør noe om dama er høyere eller evt bare noen få cm (2-5cm) lavere enn dere? 

Anonymkode: 47eba...a81

Skrevet (endret)

¨

Endret av charlie49
  • Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn for moroskyld, hvor opptatt er menn flest av høyde? Pleier dere så synes det gjør noe om dama er høyere eller evt bare noen få cm (2-5cm) lavere enn dere? 

Irrelevant for min del. Hun jeg dater nå er under 160, hun forrige jeg var sammen med var over snittet, og jeg kunne fint data ei på 185+ også. Har ikke sett en kvinne som har vært høyere enn meg så langt i livet. Ettersom det er relevant for tråden kan jeg nevne at jeg ikke bryr meg om puppestørrelse heller, det eneste som betyr noe er hvem de tilhører. Å være slank er det eneste kravet jeg har når det kommer til fysikk, og det krever jeg også av meg selv. Utover det er det personlighet, personlighet og personlighet som teller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, charlie49 skrev:

Personlig gir jeg blaffen i damas høyde. Men jeg har selv fått høre flere ganger at jeg er for lav. Så det er kjipt, og ikke særlig mye jeg kan gjøre med  =(

Så du hadde ikke synes det gjorde noe om dama var(nesten) like høy som deg, eller høyere enn deg med høye hæler osv? Jeg spør ikke for å være frekk, men rett og slett fordi jeg er litt interessert i en type som selv er under gjennomsnittet høy og som bare er 3-4 cm høyere enn meg, og selv om det ikke spiller noen rolle for meg, kan det jo hende at han føler seg ukomfortabel med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Helsike! Jeg som håpet dette var en tråd om at det var en fordel å være høy for da henger puppene «bare» ned til navlen, og ikke ned til låret som på kortere damer 🤔

Anonymkode: 1205d...647

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du hadde ikke synes det gjorde noe om dama var(nesten) like høy som deg, eller høyere enn deg med høye hæler osv? Jeg spør ikke for å være frekk, men rett og slett fordi jeg er litt interessert i en type som selv er under gjennomsnittet høy og som bare er 3-4 cm høyere enn meg, og selv om det ikke spiller noen rolle for meg, kan det jo hende at han føler seg ukomfortabel med det. 

Det hadde ikke gjort meg noe hvis dama hadde vært høyere enn meg ihvertfall :) Finnes mange kjendispar hvor dama er høyere enn mannen

6536068C-7F55-4A91-8C35-FBE6FDAFD0BC.jpeg

AB895D1E-2720-4367-903D-1CEC1AAB1277.jpeg

0687E441-1C04-4300-9941-814FFE138566.jpeg

3EE7FABC-1EAB-4D3A-B201-BE42AD861110.jpeg

Anonymkode: b5e27...18a

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

'

Endret av charlie49
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud...menn har jo mange krav til kvinnekroppen men blir forbanne hvis en kvinne har 1 lite krav...hva er greia med det?

Anonymkode: 96342...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 12/2/2015 at 11:03 PM, AnonymBruker said:

Ja det er mer overfladisk å gå etter pupper ja, or det er utelukkende seksuelt mens høyde har litt mer med naturlig tiltrekning av beskyttelse(overlevelsesinnstinkt?)  å gjøre.

Anonymkode: dc1ed...e9d

Tiltrekning basert på fysisk egenskapen høyde er «Naturlig»....mens tiltrekning basert på fysisk egenskapen puppeform er kunstig og overfladisk? Pisspreik...

Anonymkode: 95323...ec9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt OK for begge kjønn å stille krav til utseende.

Anonymkode: 3abab...6a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...